مجله مد و فشن

مدل مانتو جدید 1402

مانتو جذاب عید | مدل مانتو جدید 1402

مدل مانتو جدید 1402 یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها و دغدغه‌های این روزهای خانم‌ها است. مانتو در نوع پوشش و سبک استایل شما سهم قابل توجهی دارد. داشتن یک استایل خاص و زیبا و هماهنگی آن با اندام‌های شما باعث‌ می‌شود تا ظاهری شیک‌تر و تأثیرگذارتر داشته باشید. در حقیقت اصلی‌ترین عضو و هسته مرکزی استایل شما مانتو است. در کنار مانتو می‌توانید از دیگر آیتم‌ها مانند شال و روسری، کیف و کفش، شلوارهای جین و اکسسوری‌ها برای تکمیل استایلتان استفاده کنید. زمان بسیار کمی تا عید نوروز باقی‌مانده است و همه خانم‌های شیک‌پوش دوست دارند تا در بهار سال جدید با مدل مانتو جدید و مد روز زیباتر به نظر برسند.

انواع مدل مانتو شیک و باکلاس 1402

مدل مانتو شیک | مدل مانتو جدید 1402
بهترین مدل مانتوهای رنگی زنانه سال 1402

با ورود به فصل بهار و سال جدید انتخاب یک مدل مانتو جدید که بسیار خاص و شیک باشد از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها محسوب می‌شود. معمولاً برای سال جدید و فصل بهار مانتوها را اغلب با پارچه‌های سبک و نازک مجلسی طراحی می‌کنند. مدل مانتو جدید و شیک برای سال 1402 بیشتر به سمت مانتوهای مزونی و مجلسی است. در سال جدید استایل مینیمال از ترندهای اصلی دنیای مد و لباس است که در عین سادگی، زیبایی و شیک‌بودن خاص خود را دارد. به همین دلیل مدل مانتو جدید 1402 را می‌توانید از میان مدل‌های مانتو کتی، وست‌های جلوباز همراه با شومیز و مانتوهای جلوباز با آستین‌های پفی با پارچه‌های مجلسی انتخاب کنید.

مدل مانتو مشکی 1402

استایل مانتو مشکی | مدل مانتو جدید 1402
خاص ترین مدل های مانتو مشکی مجلسی 1402

یکی از مدل مانتوهای همیشه ترند در هرسال مدل‌های مانتو با رنگ مشکی است. رنگ مشکی یکی از اصلی‌ترین رنگ‌هایی است که برای هر استایلی مناسب است و همیشه ترند بوده است. باتوجه‌به رنگ سال 1402 که قرمز آتشین یا قرمز پرشین انتخاب شده است، به‌راحتی می‌توان آن را با رنگ مشکی ست کرد. برای اینکه یک استایل جذاب و مد روز داشته باشید می‌توانید از یک مدل مانتو جدید مشکی استفاده کنید و با شال و یا روسری به رنگ سال که قرمز پرشین است آن را ست کنید. مدل مانتو جدید 1402 مشکی را می‌توانید از میان مدل‌های خاص و مجلسی مانتوهای کتی و یا مانتوهای بلند مدل‌دار انتخاب کنید.

مدل مانتو کتی 1402

مانتو کتی | مدل مانتو جدید 1402
خاص ترین مدل های مانتو کتی زنانه شیک 1402

در سال 1402 یکی از ترندهای مد و استایل، مدل مانتو جدید کتی است که در مدل‌های متنوع و زیبایی طراحی شده است. تنوع بالای طرح و مدل در مانتوهای کتی باعث شده است تا این مدل مانتو برای همه سبک‌ها و استایل‌ها گزینه بسیار مناسبی باشد. مدل مانتو جدید 1402 را می‌توانید از میان انواع مدل‌های متنوع و مجلسی مانتو کتی انتخاب کنید و در مهمانی‌های عید و مجالس به زیبایی بدرخشید. این سبک و مدل مانتو برای سال جدید که استایل مینیمال ‌ترند است گزینه بسیار خوبی می‌تواند باشد. به این دلیل که علاوه بر سادگی مانتوهای کتی بسیار شیک و رسمی هستند و استایلی ساده و درعین‌حال خاص و شیک را برای شما می‌سازند. مدل مانتو کتی به‌نوعی طراحی شده است که برای هر سبک و فرم اندامی مناسب است و اندام شما را به‌خوبی و زیبایی نشان می‌دهد.

برای مدل مانتو جدید در سال 1402 می‌توانید یکی از مدل مانتوهای کتی جلوباز کوتاه را انتخاب کنید. این مدل مانتو کتی خاص یکی از ترندها و محبوب‌ترین مدل‌های مانتو محسوب می‌شود که به‌راحتی می‌توانید آن را با یک شلوار جین و یا مام فیت ست کنید و یک استایل متفاوت داشته باشید. شما می‌توانید برای تکمیل یک استایل بهاره از یک شال طرح‌دار متناسب با رنگ سال جدید استفاده کنید.

مدل مانتو سال 2023

تیپ های متنوع مانتو 1402 | مانتو جدید سال 1402
شیک ترین مدل های مانتو سال 2023 زنانه رنگ سال

همان‌طور که گفتیم مانتو یکی از اصلی‌ترین اجزای استایل‌های ایرانی محسوب می‌شود. باتوجه‌به این نکته که مؤسسه پنتون رنگ سال 2023 را قرمز آتشین و یا قرمز پرشین معرفی کرده است، مدل‌ مانتو جدید سال 2023 را می‌توانید با این رنگ خاص انتخاب کنید. برای سال جدید معمولاً مدل‌های مانتو با پارچه‌های شیک و مجلسی طراحی می‌شوند. مدل‌ مانتو جدید سال 2023 خودتان را می‌توانید از میان مدل‌های جلوباز و یا مانتوهای کوتاه کتی در طیف رنگی قرمز پرشین انتخاب کنید. همچنین برای ست‌کردن شال و روسری و دیگر آیتم‌ها می‌توانید از رنگ‌های خنثی مشکی و سفید و یا کرم استفاده کنید. این ترکیب رنگ مدل مانتو جدید با رنگ سال می‌تواند یک ترکیب خاص باشد و یک استایل شیک برای شما بسازد.

مدل مانتو کتی 1402

مانتو سنتی جدید | مدل مانتو جدید 1402
زیباترین مدل های مانتو سنتی زنانه جدید 1402

یکی از محبوب‌ترین مدل مانتو جدید که همیشه ترند است را می‌توان مدل‌ مانتوهای سنتی دانست. مدل مانتو سنتی 1402 در حقیقت مانتویی است که باتوجه‌به سبک‌های سنتی و محلی لباس‌های ایرانی و طرح و نقش‌های سنتی طراحی و تولید می‌شود. تنوع فوق‌العاده و زیبایی بی‌نظیر این مدل مانتو جدید سنتی باعث شده است تا همیشه به‌عنوان یک مدل مانتوی ترند شناخته شوند و برای هر نوع مراسم و مهمانی مناسب باشند. برای مدل مانتو جدید و سنتی 1402 اغلب از پارچه‌هایی با طرح‌های کاشی‌کاری و معماری‌های سنتی و قدیمی ایرانی استفاده می‌شود. مانتوهای سنتی خامه‌دوزی شده و تکه‌دوزی شده با پنل‌های سنتی را می‌توان از ترندهای سال 1402 دانست که یک استایل شیک و اصیل ایرانی برای شما می‌سازند. این مدل مانتو جدید را می‌توانید باتوجه‌به نوع اندام و متناسب با قدتان از میان مدل‌های کوتاه و یا بلند انتخاب کنید.

مدل مانتو رنگ سال 1402

مانتو قرمز پرشین | مدل مانتو جدید 1402
استایل های جذاب با مدل مانتو رنگ سال 1402

رنگ سال 1402 را پنتون رنگ قرمز آتشین و یا همان قرمز پرشین معرفی کرده است. بنابراین؛ مدل مانتو جدید در این سال بیشتر به این رنگ طراحی می‌شود. البته ممکن است این رنگ موردپسند برخی خانم‌های شیک‌پوش نباشد و به‌عنوان یک مانتو و لباس مناسب با برخی مکان‌ها و موقعیت‌ها نباشد.

این نکته بسیار مهم است که معمولاً برای عید نوروز رنگ متفاوتی را برای مانتو اعلام می‌کنند که متناسب با سبک و فرهنگ ایرانی باشد. البته اگر می‌خواهید استایلی به‌روز و مطابق رنگ سال بپوشید، می‌توانید دیگر آیتم‌های استایلتان را به رنگ سال انتخاب کنید. می‌توانید در استایلتان از ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی با رنگ قرمز پرشین استفاده کنید. همچنین اگر مدل مانتو جدید را به رنگ قرمز انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای کم‌کردن و کاهش گیرایی رنگ قرمز آن را با شال و روسری به رنگ سفید و یا مشکی ست کنید. در واقع ترکیب رنگ مشکی و سفید با قرمز را می‌توان یک ترکیب کلاسیک و شیک دانست که استایلی جوان و خاص به شما می‌دهد.

مدل مانتو عید 1402 زنانه

مانتو زنانه جدید | مدل مانتو جدید 1402
بهترین مدل های مانتو عید 1402 زنانه شیک

برای سال 1402 مدل مانتو جدید زنانه را می‌توانید از میان انواع مدل‌های متنوع انتخاب کنید. بهترین انتخاب برای مدل مانتو جدید برای عید 1402 می‌تواند یک مانتو کتی شیک و مجلسی و یا یک وست مشکی و شومیز رنگ سال باشد. همچنین می‌توانید به‌راحتی برای عید 1402 از کت و شلوارهای هم رنگ و یا یک کت تک برای ساخت یک استایل مونوکروم با رنگ سال استفاده کنید. مانتوهای ژاکارد نیز به‌عنوان یک مدل مانتو جدید برای عید می‌توانند یک انتخاب بسیار مناسب و خاص باشند. البته برای انتخاب مدل مانتو سعی کنید حتماً به نوع اندام و سبک استایلتان توجه و دقت لازم را داشته باشید.

مدل مانتو جدید دخترانه

مانتو جدید دخترانه | مدل مانتو جدید 1402
بهترین استایل های مانتو دخترانه عید 1402

معمولاً مدل مانتو جدید دخترانه برای سال 1402 و عید نوروز از میان مدل‌های خاص و کوتاهی که طراحی شده است انتخاب می‌شود. برای اینکه یک استایل شیک و دخترانه داشته باشید می‌توانید از مدل مانتوهای عروسکی کوتاه با آستین‌های پف‌دار استفاده کنید. همچنین مدل‌های مانتو عروسکی جلوباز پرچین می‌تواند یک انتخاب مناسب برای استایل‌های دخترانه باشد. انتخاب رنگ‌های شاد و پاستیلی در آیتم‌های مورداستفاده می‌تواند به جوان‌تر و شاداب‌تر نشان‌دادن استایل شما بسیار تأثیر داشته باشد.

جمع‌بندی

مدل مانتو جدید یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها برای ساخت یک استایل ایرانی خاص و شیک است. معمولاً خانم‌ها برای سال جدید سعی می‌کنند از مدل‌های مانتو خاص و با رنگ سال استفاده کنند. برای داشتن یک استایل شیک با مدل مانتو جدید 1402 می‌توانید از مانتوهای مجلسی و مزونی ترند استفاده کنید. شما می‌توانید با مراجعه و خرید از زینا یک استایل شیک و خاص داشته باشید و به زیبایی بدرخشید.

مطالب آخر زینا استایلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *