مجله مد و فشن

لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟

لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟

لباس‌های آستین پفی از گذشته‌های دور مثل داستان‌های سیندرلا یا آنشرلی تا امروزه همواره جزوی از ترندها و موارد اصلی صنعت مد و فشن بوده است. اما اینکه چطور می‌توان با خیالت راحت این سبک لباس را انتخاب کرد برای برخی از افراد یک چالش است چرا که این مدل از آستین‌ها باعث می‌شود تا هنگام پوشیدن آن، قسمت بالا تنه کمی پهن‌تر نشان داده شود. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بدانید لباس آستین پفی تا چه میزان مناسب با فرم بدنی‌ شما است، از کدام جنس از پارچه‌ها باید بیشتر استفاده کنید، چطور لباس خود را بشورید تا آسیب نبیند و اینکه کدام مدل‌ها بیشتر برای اندام شما مناسب‌تر است.

لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟

نکته مهم درباره لباس آستین پفی

از ویژگی‌های خوب لباس آستین پفی آن است که این فرم از آستین‌ها برای تمامی افراد، چه افرادی که بالاتنه پهن‌تری نسبت به پایین تنه خود دارند و چه برعکس، به همه افراد می‌آید اما اگر می‌خواهید بالاتنه شما بیش از حد بزرگ نشان داده نشود در هنگام پوشیدن آن باید به میزان پف آستین‌ها توجه کنید تا همواره استایل شما جذاب باقی بماند.  

به این ترتیب که اگر بالاتنه شما از پایین تنه‌تان پهن‌تر است ، بهتر است از لباس‌هایی که پف آستین‌های آن کمتر است استفاده کنید، یا در هنگام انتخاب پارچه برای خیاطی، پارچه‌هایی را به کار بگیرید که سنگین‌تر هستند؛ مثل پارچه‌های ارگانزا، نخ پنبه و هر نوع پارچه‌ای از جنس لمه  تا پف آستین‌ها کمتر باشد.

انواع آستین

معرفی انواع آستین لباس زنانه
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟

تاثیر آستین‌های پفی بر اندام‌ها

اگر بر استایل خود زیاد حساس هستید و نمی‌خواهید کوچکترین ضعف اندام شما مشخص باشد در این صورت هنگام انتخاب یک لباس آستین پفی بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • اگر سرشانه‌هایی افتاده دارید یکی از بهترین گزینه‌ها آستین‌های پفی‌ای هستند که تنها در قسمت سرشانه پف دارند، چرا که باعث پوشاندن افتادگی سرشانه‌های شما خواهد شد، اما توجه داشته باشید که اگر نمی‌خواهید این افتادگی‌‌ها بیشتر از آنچه که در واقعیت وجود دارد توجه دیگران را به خود جلب کند پس هیچگاه به سراغ لباس‌هایی با آستین پفی که در قسمت دور مچ آنها هم پف وجود دارد نروید.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟
  • مورد بعدی در انتخاب میزان پف آستین‌ها توجه به سایز گردن شماست، به اینصورت که اگر گردن بلندی دارید پس شانس با شما یار است و شما با خیال راحت می توانید از پوشیدن انواع لباس‌های آستین پفی لذت ببرید. اما اگر سایز گردن‌تان متوسط اشت، پس توجه کنید که بهتر است میزان پف آستین‌ها‌ کم باشد تا باعث نشود گردن شما کوتاه به نظر برسد.
  • از جمله محاسن این سبک از لباس آن است که افرادی که دارای بازوهایی پهن اما کمری باریک هستند با پوشیدن این لباس به راحتی می‌توانند استایل خود را جذاب‌تر کنند. به علاوه در این دسته از افراد استفاده از این آستین در لباسهای ماکسی نیز بخوبی می‌تواند به ایجاد تعادل در قسمت بالاتنه با پایین تنه کمک کند.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟
  • به طور کلی دو تیپ از اندام‌ها در بین افراد بیشتر شایع است. اندام‌های سیبی شکل و گلابی شکل.  —افرادی که دارای بدنی به فرم سیب هستند یا به عبارتی میزان درصد تجمع چربی یا چاقی در قسمت بالاتنه آنها بیشتر است توصیه می‌گردد به هیچگاه از لباس‌هایی با تراکم پف و چین در بخش آستین استفاده نکنند تا تعادل ظاهرشان به هم نخورد و آنها را چاق‌تر نشان دهد. پس بهترین پیشنهاد برای این گروه استفاده از لباسهای آستین پفی در قسمت سرشانه خواهد بود.به دلیل داشتن اندام سیبی شکل معمولا این افراد پاهایی کشیده هستند پس در هنگام استفاده از این سبک استفاده از دامن‌های پفی و پلیسه دار و یا شلوارهای گشاد به همراه آن پیشنهاد می‌شود.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟

نحوه ست کردن لباس‌های آستین‌پفی

  • اگر اندام متناسبی دارید پس به راحتی می‌توانید لباس آستین پف‌دار را امتحان کنید اما اینکه لباس آستین پفی بیشتر با چه لباسهایی همخوانی دارد باید بگوییم که شلوار جین تنگ یا دامن‌های خمره‌ای یا چین‌دار کوتاه انتخاب بسیار عالی برای این بلوزها هستند و چنانچه کمی بالا تنه درشتی دارید شلوارهای دمپا یا دامن‌های میدی انخاب مناسب‌تری است.

انواع دامن

معرفی انواع دامن
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟
  • اینکه بدانید به همراه لباس آستین پفی ازچه اکسسوری بهتر است استفاده کنید مورد دیگری است که به آن می‌پردازیم. از آنجا که آستین‌های پفی بخودی‌خود باعث ایجاد جذابیت شده و به نوعی تزئینی محسوب می‌شوند پس استفاده از زیورآلات ریز و ساده گزینه مناسب‌تری خواهد بود.
  • از جمله آیتم‌های دیگری که در هنگام پوشیدن لباس آستین پفی از لباس اهمیت دارد نحوه آرایش و استایل مو است. بهتر است در این استایل موهایتان را بصورت باز روی شانه‌هایتان باز نگذارید چرا که باعث شلوغ جلوه‌کردن استایل شما می‌گردد. در این حالت بهتر است یا از گیره ‌سرهای ساده برای جمع کردن موهای خود کمک بگیرید و یا اینکه موهایتان را با استفاده از یک دستمال سر جمع کنید و به این ترتیب استایل خود را کامل کنید.

چند تکنیک ساده برای افزایش جذابیت با آستین‌های پفی

  • اگر می‌خواهید استایلی جذاب‌تر داشته باشید پس به شما پیشنهاد می‌کنیم از پارچه‌هایی که طرح‌های برجسته‌ای دارند برای لباس آستین پفی خود استفاده کنید چرا که نه تنها باعث افزایش زیبایی لباستان می‌شود بلکه میزان توجه را از آستین‌های خود کمتر کرده و ظاهری متعادل‌تر را نمایش می‌دهد.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟
  • لباس شما چه می‌خواهد پیراهن باشد و یا شومیز، بهتر است حتما کمر تنگی داشته باشد چرا که آستین‌های بزرگی دارد و نیاز به ایجاد تعادل احساس میشود. به این منظور اگر کمر آن چسبان نیست هم می‌توانید از یک کمربند کمک بگیرید.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟
  • اگر در عین اینکه می‌خواهید از لباس‌هایی با آستین پف‌دار استفاده کنید و نمی‌خواهید ظاهرتان کمی پهن‌تر نمایش داده شود بهترین انتخاب پارچه برای شما استفاده از پارچه‌های توری شکل است که علاوه بر آنکه جذابیت لباستان را دوچندان می‌کند وشما را چاق نشان نمی‌دهد مطابق ترند روز هم خواهید بود.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟
  • اگر اهل پوشیدن لباس‌های امروزی هستید پس به شما پیشنهاد می‌کنیم از  مدل آستین‌ پفی در لباس‌های سرهمی یااورال استفاده کنید چرا که وجود شلوار بلند نیز در این مدل علاوه بر ایجاد تعادلی زیبا و به نوعی بهتر از پیراهن ماکسی امروزی‌تر و استایلی متفاوت‌تر خواهد بود.
لباس آستین پفی چه تاثیری به روی استایل شما دارد؟

شستن لباس‌های آستین‌پفی

شستن لباس‌ آستین پفی کمی دقت و ظرافت را می‌طلبد. به طوری که باید گفت بهتر است این لباسها را با دست بشورید و زمان خیس خوردن لباستان طولانی نبوده و هنگام شستن توجه کنید که آستین‌های آن آسیب نبیند. اگر لباستان از جنس حریر یا پارچه‌ای ضد چروک باشد کارتان راحت است چرا که بعد ازشست و شو کافیست پف آستین را با دستمالی پر کنید و اجازه دهید تا لباستان خشک شود. اما اگر لباستان را می‌بایست اتو کنید پس بهتر است مثل روش اول درون پف‌های آستین لباستان را پر کرده و سپس از یک بخارشوی کمک بگیرید تا چروک‌های آن صاف شود.

سخن پایانی

دانستن اینکه چه مدل لباسی برای شما مناسب‌تر است یا چطور لباس محبوبتان را به تن کنید کار دشواری نیست. فقط کافیست کمی اطلاعات بیشتری درباره فرم اندامتان بدست آورید و با توجه به آن مدل یقه لباس، مدل آستین و نحوه ست کردن هر لباس را بیاموزید. اگر لباس آستین پفی از جمله لباس‌های محبوب شماست، با رعایت چند نکته مهم می‌توانید آن را برای هر فرم اندامی به زیباترین شکل به تن کنید.زینا استیالیش فروشگاه پوشاک زنانه با استایل های متفاوت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *