مجله مد و فشن

بهترین مارک شلوار جین

بهترین مارک شلوار جین خارجی

در بین زنان و مردان شلوار جین از پوشاک‌های پراستفاده محسوب می‌شود. شلوار جین از آن دست شلوارهایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. از اجزاء اصلی موجود در کمد هر فردی شلوار جین است. تنوع بالایی که در طرح و رنگ و مدل‌های این شلوار وجود دارد، سبب می‌شود تا در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین شلوار جین معمولا عمر طولانی‌تری دارد. البته نوع پارچه‌ای که در دوخت شلوار به کار رفته است اهمیت زیادی دارد. امروزه بیش از صدها برند در دنیای مد و لباس شلوار جین تولید می‌کنند. در این مقاله از سایت زینا استایلیش بهترین مارک شلوار جین را بررسی می‌کنیم.

شلوار جین برند لی lee

شلوار جین لی Lee
شلوار جین های برند لی Lee

شلوار زاپ دار

معرفی شلوار زاپ دار و انواع آن

بدون شک شلوار جین برند لی موجب محبوبیت این نوع شلوار شده است. لی یک مارک آمریکایی است که از سال 1889 تاسیس شده است. قطعا شلوار برند لی جزو بهترین مارک شلوار جین موجود در بازار است. شلوارهای جین تولید شده در این برند از آبی‌ترین و بادوام‌ترین کارهای موجود در بازار هستند. یکی از انواع مدل‌هایی که توسط این برند تولید شده جین گلدوزی لی بود که بسیار موردعلاقه و ترند بود.برند لی آنقدر معروف است که شلوار جین را در ایران شلوار با اسم شلوار لی هم میشناسند.

شلوار جین برند loft

شلوار جین مارک لافت Loft
شلوار جین زنانه برند لافت Loft

از معتبرترین برندهای دنیا، برند لافت است. برند لافت اولین بار در سال 1968 در فرانسه تاسیس شد. برند لافت در بسیاری از کشورها از جمله ترکیه، آلمان،‌ ایتالیا و اسپانیا و … از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندها محصوب می‌شود. شلوارهای جین تولید شده این برند نیز از بهترین مارک شلوار جین محسوب می‌شوند. در برند لافت بهترین و معروف‌ترین طراحان مد به طراحی و دوخت شلوارهای جین بسیار شیک می‌پردازند. همین امر سبب شده تا شلوار جین برند لافت در دسته بهترین مارک شلوار جین قرار بگیرد.برند لافت زیبا ترین شلوار جین زنانه را تولید میکند از این رو شلوار جین های زنانه برند لافت بسیار معروف میباشد.

شلوار جین برند لیوایز Levi’s

شلوار جین مارک لیوایز Levis
شلوار جین زنانه برند Levis

شلوار واید لگ

شلوار واید لگ چیست؟ معرفی آنواع شلوار واید لگ

از برندها و مارک‌های بسیار معروف برند Levi’s است. در دنیای جین برند Levi’s برندی افسانه‌ای و خاص است که در سال 1873 به وجود آمد. استفاده از پرچ در شلوارهای جین نخسین بار توسط این برند صورت گرفت. شلوار جین برند Levi’s دارای طرح‌ها و سبک‌های بسیار متنوعی است. این برند در طول سال‌ها با تغییر مد و فشن مدل شلوارهای جین خود را نیز مطابق با مد تغییر داده است. به همین جهات قدیمی‌ترین و بهترین مارک شلوار جین برند Levi’s است.

شلوار جین برند Mavi

شلوار جین مارک ماوی mavi
شلوار جین زنانه برند ماوی mavi

راهنمای سایز شلوار جین

با استفاده از این راهنما انواع سایز شلوار جین را پیدا کنید

این برند ترکی در سال ۱۹۹۱ آغاز به کار کرد. در اصل Mavi به معنای آبی است. از مهم‌ترین و جالب‌ترین اهداف ایجاد این برند، منتقل کردن حس آبی دریای مدیترانه بود. همچنین تولید شلوارهای جین بسیار خاص و شیک باعث شده تا برند Mavi جزء بهترین مارک شلوار جین شمرده شود. این برند شلوار جین در میان ایرانی‌ها از محبوب‌ترین برندها محسوب می‌شود. یکی از دلایل این محبوبیت بالا همخوانی و تناسب بیشتر طرح‌ها و قالب‌های شلوار جین این برند با اندام ما ایرانی‌ها است.

شلوار جین برند دیزل Diesel Jeans

شلوار جین مارک دیزل Disel
شلوار جین زنانه برند دیزل Disel

برند دیزل در سال 1985 توسط یک طراح ایتالیایی خریداری شد. این برند از اولین برندهای مد بود که وب سایت راه اندازی کرد. شلوار جین‌های این برند به مدل‌های جذاب و منحصر به فردی که دارد معروف است. همچنین نوع پنج جیب برندDiesel Jeans حدودا بیش از 40 مدل مختلف دارد. علاوه بر این تنوع، برخی سری‌های شلوارهای جین برند دیزل محدود و منحصر به فرد هستند. بهترین مارک شلوار جین برای استفاده در مهمانی‌ها شلوار جین برند Diesel Jeans است.

شلوار جین برند کلوین کلین Calvin Klein

شلوار جین مارک کلوین کلین Calvin Klein
شلوار جین زنانه برند کلوین کلین Calvin Klein

برند Calvin Klein در سال 1970 موفق شد اولین شلوار جین تولید شده خود را معرفی کند. شلوار جین این برند در همان ابتدای راه با استقبال و محبویت زیادی مواجه شد. از دلایل محبوبیت شلوارهای جین برند Calvin Klein مینیمالیست بودن و جسارت قابل توجه بود. طرفداران شلوارهای جین این مارک اغلب نوجوانان هستند. تبلیغات حرفه‌ای این برند نیز از عوامل مهم درخشش و جذابیت آن است. Calvin Klein از محبوب‌ترین، موفق‌ترین و بهترین مارک شلوار جین در سراسر جهان است.

سخن پایانی

در زمینه شلوار جین برندهای مد و پوشاک بسیار متنوعی در سراسر جهان فعالیت دارند. در این مقاله از زینا استایلیش به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین مارک شلوار جین پرداختیم. این برندها بخشی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تولید کننده شلوار جین در دنیا بودند. همچنین شما می‌توانید برای تهیه و خرید انواع شلوار جین به سایت زینا استایلیش مراجعه کنید و جذابیت و شیک بودن استایلتان را چندبرابر کنید.

آخرین مطالب مجله زینا استایلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *