مجله مد و فشن

معرفی شلوار مام فیت

شلوار زاپ دار مدل مام فیت | شلوار مام فیت

ویژگی‌های شلوار مام فیت چیست؟ بازار مد به طور مداوم در حال تحول است و استایل و رنگ‌ها به‌صورت فصلی تغییر می‌کنند. اما به‌طورکلی دنیای مد با زرق‌وبرق و گاه سادگی همراه است. اصلی‌ترین چیزی که برای ایجاد یک استایل شیک و زیبا برای خود لازم است، نگاه و دید خلاقانه و داشتن اطلاعات کافی و به‌روز از صنعت مد است که به‌عنوان یک جزء ضروری در جذاب و شیک‌پوش به‌نظررسیدن مهم است. بااین‌حال، طرف‌دار مد بودن به این معنا نیست که کمد شما باید از انبوهی لباس پر شود، بلکه به معنای داشتن حداقل لباس در کمدتان است که برای شما مناسب است و باعث ایجاد شیک‌پوشی و در نهایت حس خوب در شما می‌شود. این تفکر نقطه مقابل روایت مصرف‌گرایی مدرن است و دلیل خوبی هم برای بهره‌مندی از این نگرش دارد. پس اگر شما هم در این نگرش اتفاق‌نظر دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی شلوار مام فیت، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های استایل، به آن بپردازیم.

مشاوره استایل شخصی

با پر کردن فرم میتوانید یک مشاوره رایگان برای استایلتان داشته باشید

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار جین مام فیت | شلوار مام فیت
ست جذاب شلوار جین مجلسی مدل مام فیت با کفش کتانی سفید

به شلواری که کمری آن بالای ناف قرار می‌گیرد، به‌اصطلاح فاق بلند دارد و در قسمت باسن و ران کمی گشاد است را شلوار مام فیت می‌گویند. این نوع برش و دوخت شلوار مام فیت باعث شده است تا برای افرادی که دارای پهلو و شکم هستند، گزینه مناسبی باشد. ست‌کردن شلوار جذاب مام فیت با تیشرت‌های سفید و رنگی، مانتو های کتی، کت جین و کفش‌کتانی سفید استایل شیکی را رقم می‌زند. در فصل سرما، پاییز و زمستان ست‌کردن آن با بافت و ژاکت گزینه مناسبی است. در ادامه مدل‌های این شلوار جذاب را معرفی می‌کنیم.

شلوار جین اسکینی

معرفی شلوار اسکینی به همراه انواع مدل آن

شلوار مام فیت مردانه چیست؟

مام فیت مردانه | شلوار مام فیت
شیک ترین ست اسپرت مردانه شلوار مدل مام فیت با کفش کتانی

شلوار مام فیت اصطلاحی غیررسمی است که امروزه برای اشاره به سبکی از شلوار استفاده می‌شود. شلوارهای مام فیت ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و توجه به این ویژگی‌ها به شما در طراحی و دوخت این شلوار کمک می‌کند. در مقایسه با سایر شلوارها، شلوار مام فیت مردانه فاقی بلند دارد و اغلب در اطراف فاق و پاها گشاد است. این شلوار برای افرادی که علاقه‌مند به استایل‌های کژوال هستند، گزینهٔ بسیار مناسبی است و با پیراهن‌های مردانه، دورس، هودی، شکت و حتی تیشرت‌های ساده، به زیبایی بر تن می‌نشینند. در آخر هم می‌توانید با استفاده از یک کمربند ساده، استایل خود را کامل کنید.

انواع شلوار جین

معرفی انواع شلوار جین زنانه به همراه عکس

شلوار مام فیت قد 100

ست شومیز با شلوار مدل مام فیت | شلوار مام فیت
ست شومیز و شلوار مام فیت قد 100 اسپرت دخترانه

یکی از نکات حائز اهمیت در خرید شلوار، قد شلوار است. در حالت کلی، هر فرد قبل از انتخاب شلوار و قد آن، اندام و قد خود را در نظر می‌گیرد. ولیکن، معمولاً شلوارهای مام فیت با قد 100 برای اکثر افراد انتخاب مناسبی است. با شلوار قد 100 مام فیت می‌توانید انواع کراپ، تاپ و شومیز زنانه و دخترانه را ست کنید.

شلوار مام فیت برای افراد لاغر

شلوار دخترانه مام فیت | شلوار مام فیت
مدل های شلوار جین مام فیت دخترانه جدید

اگر اندامی ظریف با پایین‌تنه لاغر دارید، وجود یک شلوار مام فیتدر کمد شما ضروری است. شلوارهای مام فیتبه این دلیل که در ناحیه کمر بلند و باریک‌تر و کمی در لگن و ران پهن‌تر هستند، باعث خوش‌اندامی شما و ایجاد تناسب در استایل شما می‌شوند و دست شما را در انتخاب بلوز متناسب با این شلوارها باز می‌گذارند. شلوار مام فیت برای افراد لاغر به دلیل پوشاندن لاغری آن‌ها گزینه مناسبی است.

شلوار مام فیت کشی

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شلوار مام فیت کشی نیز همانند دیگر شلوارهای مام فیت، فاقی بلند دارد و در قسمت باسن و ران کمی گشاد است. تفاوت بارز میان شلوار خاص مام فیت کشی با سایر شلوارهای مام فیت این است که در قسمت کمر کشی و استفاده از آن راحت‌تر است.

شلوار مام فیت زنانه لی

شلوار تیره مام فیت | شلوار مام فیت
شیک ترین شلوارهای مام فیت زنانه رنگ تیره

ازقرارمعلوم علاقه خانم‌ها در مقایسه با آقایان به شلوارهای مام فیت و استایل‌های مرتبط با آن بیشتر بوده و بیشتر موردتوجه آن‌ها قرار گرفته است. از همین رو تنوع جنس و رنگ در شلوارهای مام فیت زنانه بیشتر از مردانه به چشم می‌آید. شلوارهای مام فیت زنانه لی از پرطرف‌دارترین نوع شلوار در حال حاضر هستند که قابل استفاده در تمام فصول سال هستند و با هر آیتمی هم ست می‌شوند.

شلوار مازراتی

معرفی انواع شلوار مازراتی زنانه به همراه مدل

جمع‌بندی

شلوارهای جین از پرکاربردترین آیتم‌ها درست‌کردن لباس‌ها هستند. برش گشاد شلوار مام فیت در قسمت باسن و بلند بودن فاق آن از ویژگی‌های خوب این مدل شلوار است. اگر شما هم در دسته افرادی هستید که دوست دارید شلوارهای متنوعی را در استایل خود استفاده کنید، خوب است که یک شلوار جذاب مام فیت هم در کمد خود داشته باشید. می‌توانید انواع شلوار را از سایت زینا استایلیش با قیمتی مناسب و کیفیت دوخت بالا سفارش دهید. قیمت شلوار مام فیت در گالری زینا برای مشتریان عزیز موجود است.

مطالب آخر زینا استایلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *