مجله مد و فشن

راهنمای خرید لباس عید : امسال بهار چی بپوشیم؟

راهنمای خرید لباس عید : امسال بهار چی بپوشیم؟

عید نوروز و فصل بهار با نویی و رنگ‌ها همراه است. شروع فصل پرگل بهار و جشن باستانی عید نوروز برای ما ایرانی‌ها بسیار پراهمیت است و به همین منظور لباس‌های نو خریداری می‌کنیم. لباس‌هایی که برای عید دیدنی و دید و بازدید به تن می‌کنیم یا در جشن‌ها و دورهمی‌های تعطیلات عید شرکت می‌کنیم. در این مقاله به لباس‌های مناسب فصل و این رویداد باستانی اشاره می‌کنیم و نکات و استایل‌هایی که در خرید لباس عید شما به شما کمک می‌کنند خواهیم پرداخت.

عید 1401 چه لباس‌هایی مد است؟

از لباس‌های رنگی گرفته تا طرح‌های متنوع مانتو و لباس‌های گلدار، با توجه به استایل شخصی که دارید و رنگ‌های محبوب فصل بهار می‌توانید استایل‌های شیک و جذابی برای فصل بهار و عید دیدنی‌هایتان بچینید. به نکات زیر توجه کنید.

لباس‌های ساده‌ای که می‌توانید در فصل بهار بپوشید

اگر اهل استایل کلاسیک هستید و دوست دارید همچنان لباس‌های ساده به تن کنید به شما توصیه می‌کنیم لباس‌های بیسک و همیشگی نظیر شومیز سفید در کمد لباس‌هایتان داشته باشید. برخی از لباس‌های بیسیک که می‌توانید عید نوروز را با آن‌ها سپری کنید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • یک تیشرت شیک- اگر به دنبال خرید لباس عید هستید و در عین حال به سادگی اهمیت می‌دهید، تیشرت‌هایی بخرید که از جنس نئوپرین یا کشمیر هستند. این جنس‌ها در عین حال که ساده هستند، بعنوان یک لباس شیک برای دید و بازدید عید نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • یک ژاکت سبک- فصل بهار فصلی است که هنوز سرمای کمی در آن وجود دارد بنابراین پوشیدن لباس‌های لایه‌ لایه انتخاب خوبی برای این فصل خواهد بود. یک ژاکت ساده و سبک تهیه کنید تا بتوانید آن را به روی تیشرت یا شومیز سفید خود بپوشید و استایلی شیک و مناسب برای عید نوروز داشته باشید.
  • یک پیراهن کلاسیک- لباس‌های ساده و کلاسیک، همانند یک پیراهن قد متوسط ساده در رنگ مشکی می‌تواند یک انتخاب همیشگی برای عید نوروز باشد. اگر پیراهن بدون آستین باشد می‌توانید یک کت زیبای رنگی یا سفید روی آن بپوشید و استایلی شیک برای عید دیدنی و بازدید از عزیزانتان بچینید.
راهنمای خرید لباس عید : امسال بهار چی بپوشیم؟
  • شلوار پارچه‌ای گشاد- شلوارهای پارچه‌ای از جمله لباس‌هایی هستند که کلاسیک، شیک و پرکاربرد هستند. از آنجایی که در دید و بازدید عید مدت زمان زیادی را روی مبل می‌نشینید بهتر است شلواری انتخاب کنید که کاملا در آن راحت باشید. بنابراین شلوار پارچه‌ای از بالا گشاد می‌تواند هم استایلی خاص برایتان ایجاد کند هم راحتی شما در طول روز را تضمین کند.
ست کت و شلوار سبز
ست کت و شلوار سبز استایل هنرمند عزیزمون سمیرا حسن پور
  • شلوار جین- شلوارهای جین را می‌توان لباس‌های تمام فصل دانست که به راحتی می‌توان در هر استایلی آن‌ها را جا داد. برای استایل‌های عید معمولا شلوارهای جین دمپا گشاد یا بگ توصیه می‌شود چرا که جلوه خاص‌تری به استایل شما می‌دهند و به نسبت شلوارهای تنگ‌تر و اسکینی، راحت‌تر هستند. هرچند باز هم برای خرید شلوار جین لازم است انواع شلوار جین و مدلی که با سبک استایل شما سازگار است را بشناسید.

خرید شلوار جین زنانه اسکینی

قیمت انواع شلوار جین زنانه اسکینی و مام استایل
  • کفش ساده سفید- کفش‌های ساده اسپورت در رنگ سفید یک انتخاب ایده‌آل برای فصل بهار هستند. از آنجایی که هوای بهار همچنان بارانی است و در عین حال ساعاتی از روز ممکن است گرمتر شود، کفش اسپورت ساده در رنگ سفید می‌تواند یک استایل روزمره شیک و جذاب برایتان ایجاد کند.
راهنمای خرید لباس عید : امسال بهار چی بپوشیم؟

لباس‌های زمستانی را با لباس‌های بهاری ادغام کنید

فصل بهار و بخصوص در روزهای عید هوا همچنان کمی سرد و بارانی است بنابراین هنوز فرصت پوشیدن لباس‌های زمستانی نظیر بارانی و کت را دارید.

  • از روسری‌های رنگی استفاده کنید و شال‌های بافت طرح دار را دور گردن بیندازید. برای جذاب‌تر کردن استایل روزمره خود می‌توانید روسری‌های کوتاه را به دور دسته کیفتان ببندید تا مدل آن را تغییر دهید.
  • اگرچه شاید دیگر زمان پوشیدن پولیورهای بافتنی پشمی نباشد اما هنوز فرصت پوشیدن پولیورهای بافت سبک و کتان را دارید. اگر از ژاکت دکمه دار استفاده کنید می‌توانید آن را روی دوش بیندازید و در صورت سرد شدن بپوشید.
  • از کت‌های جین استفاده کنید. کت‌های جین در فصل بهار بسیار ترند هستند. اما اگر نگرانی بابت سرمای این فصل دارید می‌توانید زیر آن بافت بپوشید. این استایل زیبا و شیک شاید در زمستان ممکن نبوده باشد اما در فصل بهار به راحتی می‌توانید چنین استایلی را امتحان کنید.
  • از یقه اسکی زیر شومیز دکمه دار استفاده کنید. اگر یک شومیز سفید ساده دارید و فکر می‌کنید برای این فصل هنوز کمی سرد است می‌توانید آن را با یک یقه اسکی ترکیب کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد دکمه شومیز را باز بگذارید و ترکیبی زیبا از دو رنگ را به نمایش بگذارید. بخصوص اگر از شومیز سفید ساده استفاده کنید با یقه اسکی رنگی و طرح‌دار می‌توانید چندین استایل جدید و زیبا بسازید.
راهنمای خرید لباس عید : امسال بهار چی بپوشیم؟

از لباس‌های گلدار استفاده کنید

بهار فصل گل‌های رنگارنگ و زیبا است و همین گل‌ها ایده‌های خوبی برای خرید لباس عید محسوب می‌شوند. دامن‌های گلدار و طرح‌دار رنگی از جمله لباس‌هایی هستند که در این فصل بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. این دامن‌های زیبا در مدل‌های مختلف یک استایل زیبا و شیک برای عیددیدنی خواهند بود و حتی می‌توانید با تغییر دادن لباس بالاتنه از یک شومیز ساده سفید به یک تاپ رنگی، آن را برای میهمانی‌های مختلف نیز آماده کنید. در نظر داشته باشید بهترین ایده برای ست کردن دامن‌های طرح دار این است که در بالاتنه یک لباس تک رنگ بپوشید. برای انتخاب رنگ از رنگ‌هایی که کمتر در دامن به چشم می‌خورد استفاده کنید تا رنگ لباستان خیلی با دامن یکدست نشود.

خرید شومیز گل دار

خرید انواع شومیز سفید و گل دار

استایل لایه‌ای را انتخاب کنید

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد فصل بهار فصلی است که هنوز سرمای ملایمی در آن احساس می‌شود. همچنین معمولا در روزهای عید باران‌های بهاری را نیز شاهد هستیم. بنابراین برای بیرون رفتن شاید کمی با چالش همراه باشیم. بهترین راه این است که از استایل لایه‌ای کمک بگیریم. یعنی چند لایه لباس را با توجه به دمای روز انتخاب کنید تا با سرد یا گرم شدن هوا به راحتی بتوانید لباستان را تعویض کنید.

استایل لایه ای برای عید

رنگ‌های خنثی را در کنار رنگ‌های چشمگیر بپوشید

بهار فصل رنگ‌هاست بنابراین برای خرید لباس عید به رنگ‌های فصل دقت کنید. اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده کنید، رنگ‌های چشمگیر را در اجزای استایل  خود به کار بگیرید تا یکدست و کسل کننده بودن رنگ خنثای لباستان از بین برود و در عین حال استایلتان خیلی پر از نقش و نگار و رنگ نیز نباشد.

لباس‌های اورسایز انتخاب کنید

این نکته نیز بسیار به استایل شخصی و سبک لباس پوشیدن شما بستگی دارد اما اگر اهل ترندهای روز هستید و دوست دارید استایل‌های جدیدی را امتحان کنید، لباس‌های اورسایز یکی از ترندهایی هستند که اخیرا محبوب شده‌اند. شومیزهای سفید دکمه دار بلند و گشاد و شلوارهای مام استایل از جمله مواردی هستند که می‌توانند استایل شما را کاملا تغییر داده و سبکی جدید به استایل بهاری شما ببخشند.  

چند ایده برای ست کردن لباس عید

  • پولیور و دامن قد متوسط (midi)- فصل بهار هنوز پایان فصل سرد نیست بنابراین زمان برای پوشیدن پولیور و سوییشرت را دارید. برای خرید لباس عید می‌توانید برای پولیور زمستانی خود یک دامن قد متوسط تهیه کنید و یک استایل عید دیدنی زیبا بسازید.
  • شلوار جین کوتاه با کفش تخت (Mules Shoes)- این ست یک استایل کژوال برای شما ایجاد می‌کند که هم جدید است و هم برای یک فصل نو استایل مناسبی خواهد بود. بخصوص اگر می‌خواهید در میهمانی‌های عید نوروز شرکت کنید و تمایلی به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارید کفش تخت و شلوار جین تا بالای قوزک پا می‌توانند استایل شیکی برایتان باشند.
  • لباس جین و شلوار جین- شاید به نظرتان این ترکیب قدیمی شده باشد اما باید به شما بگوییم که در حال حاضر بسیاری از استایل‌های دهه‌های قبل مجدد مطرح شده‌اند و همچنان زیبایی خودشان را دارند. می‌توانید برای خرید لباس عید از ترکیب شلوار جین دمپا گشاد و شومیز دکمه دار جین کمک بگیرید. یکی از مزیت‌های لباس‌های جین این است که به راحتی می‌توانید رنگ‌های دیگر را نیز با آن‌ها ترکیب کنید.
  • شلوار جین و لباس سرشونه باز- لباس‌های سرشونه باز در فصل بهار و بخصوص میهمانی‌های عید بسیار محبوب و مد هستند. می‌توانید این لباس‌ها را با شلوار جین ست کنید و یک استایل ساده و شیک برای عیددیدنی بسازید.

مدل شومیز دخترانه جدید

مدل های جدید شومیز در سال 2022

خرید لباس عید را از سایت زینا استایلیش انجام دهید

اگر تصمیم به خرید آنلاین لباس عید دارید، زینا استایلیش ست‌های متنوعی بعنوان ست عید ارائه کرده است. تلاش ما بر این است تا استایل‌های متنوع و خاصی را برای سلایق مختلف ایجاد کنیم و به شما کمک کنیم خرید لباس عید برایتان ساده‌تر و بی‌دردسرتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *