مجله مد و فشن

مدل شومیز ترک دخترانه ۲۰۲۲

مدل شومیز دخترانه جدید

شومیز یکی از انواع مدل‌های لباس زنانه است. درواقع شومیز به شکل همان لباس‌های مردانه جلوباز است که حالا به صورت لباس زنانه دکمه‌دار درآمده است. کلمه شومیز از کلمه فرانسوی chemise گرفته‌شده که به معنای تی‌شرت است. در زبان فارسی کلمه شومیز به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می‌شود که در ابتدا ظاهر این لباس با دکمه‌های وسط و به شکل آستین‌بلند به سبک ساده و کلاسیک طراحی می‌شد. در ادامه مقاله به معرفی مدل شومیز ترک دخترانه 2022 می‌پردازیم.

شومیز یکی از انواع لباس‌های پرکاربرد برای خانم‌ها است که می‌توانند آن را با هر نوع شلوار و یا دامنی ست کنند و یک استایل خاص و متفاوت داشته باشند. علاوه بر این از شومیز می‌توان در زیر سارافون، سرهمی و بیلر استفاده کرد. در این بین طراحان ترکیه، شومیز مجلسی‌های بسیار متفاوتی را طراحی کرده اند که دارای بهترین پارچه‌ها برای دوخت شومیز، پارچه نخ پنبه، پارچه پوپلین، پارچه حریر، پارچه لنین و پارچه جین نازک هستند.برای خرید شومیز دخترانه از زینا استایلیش همین حالا اقدام کنید.

تاریخچه شومیز

لباس شومیز در گذشته مانند یک لباس معمولی بود که  آقایان آن را به همراه شلوار می‌پوشیدند و برای خانم‌ها نیز، به‌عنوان زیر لباسی برای جلوگیری از کثیف شدن لباس‌های اصلی و جذب تعرق بدن استفاده می‌شد؛ بنابراین این مدل لباس در دوره قرون‌وسطی بین آقایان و خانم‌ها محبوبیت داشته و این‌طور که به نظر می‌رسد از نوعی پوشش روم، که تونیکا نام داشت، طراحی شده است.

استایل با شومیز سفید

معرفی انواع استایلی که میتوان با شومیز سفید ست کرد

انواع مدل‌های شومیز ترک دخترانه

یکی از انواع لباس‌های شیک و زیبا که طرفداران بسیاری نیز در میان زنان و دختران ایرانی دارد، شومیز ترک است که در طرح‌های بسیار شیک و متنوعی وجود دارد. دلیل محبوبیت این شومیز ترک نیز، تنوع و زیبایی بی‌نظیر آن است.

علاوه بر محبوبیت بسیار این مدل شومیز دخترانه، این نوع نسبت به دیگر شومیز‌ها بیشتر خریداری می‌شود. شما می‌توانید از این مدل شومیز دخترانه در مجالس و مهمانی‌های مختلف استفاده کنید. در ادامه مقاله انواع مختلف مدل شومیز ترک دخترانه 2022 را معرفی و به بررسی هرکدام می‌پردازیم.

شومیزهای اپل‌دار

یکی از انواع مدل شومیز ترک دخترانه 2022 شومیز‌هایی هستند که روی شانه آن‌ها اپل قرار دارد و با دیدن آن یاد لباس خانم‌های دهه شصت می‌افتید. البته لازم به ذکر است که این مدل شومیز‌ها بسیار زیبا هستند و یک استایل خاص به شما می‌بخشند، این مدل شومیز را می‌توانید با یک شلوار ست کنید.

شومیز اپل دار دخترانه
مدل شومیز دخترانه جدید اپل دار

شومیز بهاری دخترانه

مدل دیگری از انواع مدل شومیز ترک دخترانه 2022 شومیزی است که با بند‌هایی به شکل ضربدری در قسمت جلوبسته می‌شود، این مدل در قسمت میانی گشاد می‌شود و در ناحیه کمر و بالا، تنگ و به این خاطر که در قسمت پایین آن چین دارد، بیشتر دخترانه است و مناسب فصل بهار است.

شومیز دخترانه بهاری ترک جدید
مدل شومیز دخترانه بهاری جدید

شومیز سایز بزرگ

آموزش استایل کردن شومیز سایز بزرگ برای افراد چاق

شومیز خاص ترک دخترانه

از دیگر انواع مدل شومیز ترک دخترانه 2022 شومیز‌هایی هستند که در ناحیه پایین لباس گره‌هایی وجود دارد و در قسمت پشت باز هستند. اگر قصد دارید که این مدل شومیز خاص را با لباس‌های دیگرتان ست کنید، بهتر است از دامن کوتاهی استفاده کنید که از جنس جین باشد و علاوه بر این می‌توانید موهای خود را مدل گوجه‌ای ببندید، همچنین چکمه‌های بلند برای ترکیب این ست و استایل مناسب هستند.

شومیز خاص دخترانه
مدل شومیز دخترانه خاص جدید

شومیز یقه ملوانی

یکی دیگر از انواع شومیز‌های ترک، شومیزی است که یقه آن به شکل یقه ملوانی است و مانند شنل روی قسمت بالای لباس دوخته می‌شود. برای ست‌کردن شومیز دخترانه خاص بهتر است از دامن‌های ساده و تنگ استفاده کنید.

شومیز دخترانه جدید

از دیگر انواع مدل شومیز دخترانه جدید شومیز‌هایی هستند که یقه آن‌ها به دو بخش تقسیم شده است که قسمت بالای یقه به دور گردن می‌چسبد و در قسمت پایین یقه، از مدل هفت استفاده شده است. برای زیباتر دیده‌شدن این شومیز مجلسی دخترانه می‌توانید از گوشواره‌های بلند استفاده کنید.

شومیز دخترانه جدید آستین کوتاه
مدل شومیز دخترانه جدید آستین کوتاه

انواع استایل زنانه

معرفی استایل های فشن و روی مد

شومیز مجلسی شیک

یکی از انواع ترند شده مدل شومیز مجلسی شیک ۲۰۲۲ که بسیار محبوب است و طرف‌دار زیادی دارد، شومیز‌هایی هستند که آستین‌های آن دارای درز است، به صورتی که دست در زیر لباس مشخص است و آستین‌ها کمی گشاد دوخته می‌شوند، برای ست‌کردن این مدل شومیز مجلسی دخترانه می‌توانید از شلوار‌های تنگی که قسمت فاق آن‌ها بلند است، استفاده کنید.

شومیز مجلسی دخترانه شیک
مدل شومیز دخترانه مجلسی شیک مناسب مراسم

شومیزهای جدید 1401

پوشیدن شومیز در زیر مانتو بین خانم‌های ایرانی خیلی ترند شده و شومیز‌های حریر که مدل شومیز جدید ۱۴۰۱ است، در زیر مانتو‌های طرح‌دار، بسیار جذاب و شیک است. علاوه بر این اگر مانتوی شما اسپرت است، بهتر است از شومیز‌های نخی استفاده کنید.

شومیز جدید 1401
مدل شومیز دخترانه جدید سال 1401 رنگ سفید

شومیزهای حریر

یکی دیگر از انواع مدل شومیز ترک دخترانه 2022 شومیز‌هایی هستند که جنس آن‌ها از حریر است. زیباترین مدل شومیز حریر شومیز‌هایی با رنگ‌های پاستیلی و روشن هستند که بسیار زیبا و خاص هستند و اکثر خانم‌ها این مدل شومیز‌ها را در مهمانی‌ها می‌پوشند. علاوه بر این برای ست‌کردن این مدل شومیز‌ها، می‌توان آن‌ها را هم با شلوار مازراتی پوشید و هم با شلوار‌های جین. مدل‌های شومیز حریر برای فصل‌های تابستان و بهار بسیار مناسب هستند.

شومیز دخترانه حریر توری
مدل شومیز حریر و توری دخترانه جدید

شومیز اسپرت 2022

یکی دیگر از انواع مدل شومیز ترک دخترانه 2022 شومیز‌های هستند که به‌صورت اسپرت راه‌راه هستند و دکمه‌های آن مخفی هستند. این مدل شومیز اسپرت در عین سادگی بسیار شیک و زیبا است و می‌توانید آن را با شلوار‌های تنگ ست کنید.

شومیز اسپرت دخترانه
مدل جدید شومیز اسپرت دخترانه

شومیز دخترانه خاص بلند (شومیز مانتویی)

شومیز‌های بلند از آن دست لباس‌هایی هستند که اکثر خانم‌ها چند مدل از آن را در کمد خود دارند. یکی از انواع شومیز‌های مجلسی، با طرح اشک است که بسیار جذاب است و این مدل شومیز دخترانه خاص بلند طرف‌دار بسیاری دارد.

شومیز مانتویی بلند دخترانه
مدل شومیز بلند مانتویی دخترانه جدید

شومیز آستین کلوش

یکی دیگر از مدل‌های شومیز ترک به شکلی است که آستین آن از قسمت مچ به‌صورت کلوش و دوتکه است و قسمت بالاتنه این مدل شومیز، چسبان دوخته شده است. این لباس با دامن‌های کوتاه و تنگ، ترکیب بسیار جذابی را به استایل شما می‌بخشد.

شومیز آستین کلوش دخترانه
مدل جدید شومیز آستین کلوش

سخن پایانی

در این مقاله از زینا استایلیش انواع مدل شومیز ترک دخترانه 2022 را معرفی و بررسی نمودیم. همان‌طور که گفتیم، شومیز‌ها ابتدا از طرح لباس آقایان الهام گرفته شد و در طی سال‌های بعد، شکل آن‌ها تغییر پیدا کرد و طرح و رنگ آن‌ها نیز، تنوع بسیاری پیدا کرد. ویژگی ممتاز این مدل از لباس‌ها این است که می‌توان آن را با هر نوع شلوار یا دامنی ست کرد. شومیز‌ها در طی سال‌های اخیر به‌خصوص در میان دختر خانم‌ها بسیار ترند شده و طرفداران بسیاری دارد.شما می توانید از مدل هایی که معرفی کردیم نمونه برداری کنید و برای خود بدوزید و یا از فروشگاه ما مدل های موجود را خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *