مجله مد و فشن

رنگ سال 1402

رنگ قرمز آتشین | رنگ سال 1402

انتخاب یک رنگ به‌عنوان رنگ ترند آن سال در دنیا سابقه چندین‌ساله دارد و هرساله یک رنگ شاخص را به‌عنوان رنگ آن سال انتخاب می‌کنند. رنگ سال 1402 هم بر اساس شرکت جهانی آن اعلام شده است. یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های جهانی در زمینه انتخاب رنگ سال، شرکت پنتون است. این شرکت تقریباً 22 سال است که با معرفی یک رنگ شاخص برای سال در دنیای مد تأثیر بسیار زیادی دارد. شرکت پنتون معتقد است به این دلیل که تقریباً 80 درصد از تجربه‌ها و حوادث زندگی توسط چشم فیلتر می‌شوند، بنابراین انتخاب یک رنگ شاخص اهمیت بسیار بالایی دارد. در شرکت پنتون سیستم و دستگاه بزرگی است که همه کدهای رنگی را دارد. این شرکت با محصولاتی که دارد و خدمات و تکنولوژی پیشرفته به‌عنوان یک منبع الهام‌بخش برای متخصصین طراحی و مد برای شناسایی رنگ‌ها است. انتخاب رنگ شاخص هرسال بر عهده این شرکت جهانی و معتبر است. پنتون با معرفی رنگ سال 1402 – 2023 به دنیای مد و لباس رنگ شاخص و جدید این سال را از میان خانواده و طیف رنگی قرمز انتخاب کرده است. در ادامه از زینا استایلیش به معرفی حیوان سال 1402 و استایل‌های زیبای آن می‌پردازیم.

رنگ سال جدید 2023

قرمز پرشین | رنگ سال 1402
قرمز پرشین رنگ خیره کننده سال 2023

کارشناسان شرکت پنتون برای رسیدن به رنگ سال 1402 -2023 و انتخابشان مطالعات و تحقیقات زیادی درمورد اثراتی که رنگ‌ها در جهان می‌گذارند انجام می‌دهند. انتخاب رنگ سال یک انتخاب پیچیده است و نیاز به بررسی و تحقیقات دقیق و جزئی به همراه تجزیه‌وتحلیل دارد. شرکت پنتون رنگ سال 2023 را Viva Magenta معرفی کرده است. این رنگ از طیف و تناژ رنگی قرمز است. Viva Magenta نوعی قرمز آتشین مایل به زرشکی است. پنتون Viva Magenta یا همان قرمز آتشین را با کد PANTONE ۱۸-۱۷۵۰ به‌عنوان رنگ سال 1402 -2023 معرفی کرده است. کارشناسان بر این باور هستند که این رنگ با فراخواندن نیروهای طبیعت، باعث می‌شود تا روح شما تقویت شود و به‌نوعی به ساخت نیروی درونی شما کمک می‌کند.

رنگ سال 2023 برای لباس

کت طیف رنگ قرمز پرشین | رنگ سال 1402
ست لباس های قرمز پرشین جذاب رنگ سال 1402

در آغاز سال جدید در دنیای مد یکی از دغدغه‌های مهم هر فردی این سؤال است که رنگ سال 2023 چه رنگی است؟ در کشور ما با شروع فصل بهار و آغاز سال جدید بیشتر خانم‌هایی که دوست دارند مطابق با مد روز شیک و متفاوت باشند، به دنبال بهترین رنگ سال 1402 یا همان رنگ سال 2023 هستند. به همین دلیل می‌توان گفت که فصل بهار یکی از هیجان‌انگیزترین فصل‌ها برای دنیای مد و فشن است. برای اینکه استایل سال جدید شما شیک و منحصربه‌فرد باشد، بهترین کار این است که از لباس‌هایی در سایه‌ها و طیف رنگ سال 1402 استفاده کنید. البته در کنار رنگ سال 1402 -2023 که قرمز آتشین یا Viva Magenta است می‌توانید از لباس مانند کت، شومیز، وست و مانتو با رنگ سفید هم استفاده کنید. رنگ سفید به‌عنوان یک مکمل می‌تواند در کنار هر رنگی قرار بگیرد و در ترکیب با رنگ قرمز آتشین می‌تواند بهترین الگو برای استایل شما باشد. ترکیب رنگ سفید و Viva Magenta می‌تواند درخشندگی بیشتری به پوست شما بدهد. همچنین این رنگ استایل زنانه شما را ظریف‌تر نشان می‌دهد.

مانتو رنگ سال 2023

مانتو طیف رنگ قرمز پرشین | رنگ سال 1402
استایل جذاب دخترانه با مانتو های رنگ سال 2023

بر خلاف رنگ سال 2022 که از طیف و سایه‌های آبی انتخاب شده بود، رنگ سال 1402 -2023 از میان طیف قرمز انتخاب شده است. یکی از مهم‌ترین دغدغه خانم‌ها در آستانه سال جدید انتخاب یک مانتو با رنگ جدید سال 2023 است. علاوه بر این نگرانی بیشتر خانم‌ها در خصوص ست‌کردن شال و روسری و کیف با مانتو رنگ سال است. مانتو به رنگ Viva Magenta یا قرمز آتشین را می‌توانید با رنگ سفید و یا مشکی به‌راحتی ست کنید و استایل زیبایی بسازید. به این دلیل که این رنگ کاملاً نو و جدید محسوب می‌شود، یکی از سخت‌ترین چالش‌ها ست‌کردن مانتو و شال و آیتم‌های دیگر با این رنگ است. البته شرکت پنتون برای رفع این دغدغه و چالش مهم در کنار Viva Magenta ۴ پالت رنگی دیگر که متعادل‌کننده این رنگ جدید هستند، ارائه کرده است. شما می‌توانید برای آیتم‌های دیگر در کنار مانتو رنگ سال 1402 -2023 از این رنگ‌های مکمل استفاده کنید و یک استایل زیبا و شیک بسازید.

رنگ سال 2023 مردانه

ست مردانه طیف قرمز پرشین | رنگ سال 1402
شیک ترین ست های مردانه طیف رنگ قرمز پرشین 2023

بعد از معرفی رنگ سال 1402 -2023 برای بسیاری از آقایان این سؤال مطرح می‌شود که آیا این رنگ مناسب یک استایل مردانه هست یا خیر؟ رنگ سال 1401 لباس مردانه آبی متمایل به بنفش بود که استایلی شیک و متفاوت را برای آقایان می‌ساخت. اما رنگ سال 1402 -2023 که قرمز آتشین معرفی شده است آقایان را برای خرید لباس‌هایی با رنگ سال دچار تردید کرده است. البته نکته مهم برای داشتن یک استایل مردانه با رنگ سال این است که حتماً نیازی نیست دقیقاً همین رنگ انتخاب شود. بلکه می‌توانید برای استایل سال جدید خود از طیف وسیع و گستردة این رنگ انتخاب کنید. همچنین نیازی نیست همه لباس‌ها و آیتم‌های خود را به رنگ سال 1402 -2023 انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید فقط پیراهنتان را از میان تناژ رنگ‌های روشن Viva Magenta انتخاب کنید و یک استایل خاص داشته باشید.

حیوان و رنگ سال 1402

خرگوش و رنگ قرمز پرشین نماد 1402 | رنگ سال 1402
طیف رنگ قرمز پرشین شیک به همراه نماد خرگوش

همان‌طور که اشاره کردیم هرساله در آغاز سال جدید میلادی شرکت پنتون یک رنگ را به‌عنوان رنگ شاخص سال انتخاب می‌کند. در همین راستا کمپانی پنتون برای سال جدید 2023 رنگ Viva Magenta یا قرمز آتشین را به‌عنوان رنگ سال معرفی کرده است؛ بنابراین برای رنگ سال 1402 نیز این رنگ را اعلام می‌کنند. رنگ قرمز آتشین یا قرمز پرشین از خانواده و طیف قرمز است؛ اما آن‌قدر زننده و به‌اصطلاح جیغ نیست. برعکس این رنگ بسیار محبوب و چشمگیر است که از همین ابتدا بسیار موردتوجه همه افراد و متخصصان دنیای مد و فشن قرار گرفته است.

هرساله در کشور ما علاوه بر رنگ سال، یک حیوان به‌عنوان نماد آن سال معرفی می‌شود. حیوان سال 1402 خرگوش است. بسیاری بر این باورند که خرگوش نماد هوشیاری و تیزبینی و باهوشی است، بنابراین کودکان متولد 1402 این ویژگی‌ها را خواهند داشت. خرگوش در واقع حیوانی نرم و آرام است و حرکت بسیار سریعی دارد. به همین دلیل ویژگی این سال می‌تواند نرم و لطیف باشد. برخی ویژگی‌هایی که برای افراد متولد سال خرگوش گفته‌اند می‌توان به نگرش و رفتار متواضعانه اشاره کرد. این افراد معمولاً شخصیتی مؤدب دارند و در مواجه با مشکلات سرد نمی‌شوند. به‌این‌ترتیب این سال می‌تواند زمانی باشد که با مشکلات سخت بتوانید مواجه شوید و در تلاش برای یافتن و رسیدن بهترین راه‌حل‌ها باشید. باتوجه‌به این ویژگی‌های سال خرگوش می‌تواند سالی برای رسیدن به موفقیت‌ها و مراتب بالاتر باشد.

جمع‌بندی

رنگ جذاب سال 2023 | رنگ سال 1402
جذاب ترین طیف قرمز رنگ قرمز پرشین

در ابتدای هرسال معرفی یک رنگ به‌عنوان رنگ سال 1402 -2023 و انتخاب لباس رنگ سال انتخابی جذاب برای هر فرد است. پنتون به‌عنوان یک کمپانی جهانی و معتبر هرساله وظیفه معرفی یک رنگ شاخص برای سال جدید را برعهده دارد. پنتون رنگ Viva Magenta یا قرمز آتشین را به‌عنوان رنگ جدید سال 2023 معرفی کرده است. این رنگ قرمز مایل به زرشکی است که نوعی تعادل را بین سردوگرم برقرار می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه زینا استایلیش انواع لباس‌ها را با رنگ سال 1402 خریداری کنید و استایلی مطابق با مد روز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *