مجله مد و فشن

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟

با وجود مدل‌های متنوع و ترندهایی که در بازار بوت‌های زنانه وجود دارد گاهی پیدا کردن بوت مناسب که با استایل شخصی شما و استایل فصل هماهنگی داشته باشد دشوار می‌شود. اما نگران انتخاب بوت‌های پاییزه و زمستانه نباشید چرا که زینا در این مقاله به شما خواهد گفت هر مدل بوت را چطور ست کنید. بنابراین با راهنمای ست کردن بوت زنانه همراه ما باشید.

معرفی انواع مدل بوت

بوت تا مچ پا (بوت چلسی)

بوت‌های تا مچ پا بهترین انتخاب برای یک تغییر استایل ساده از فصل گرم به فصل سرد هستند. بسیاری از افراد این مدل نیم بوت‌ها را در کل سال می‌پوشند چرا که به اندازه‌ای کوتاه هستند که برای تابستان با شلوارهای نخی کوتاه مناسب باشند و به اندازه کافی بلند و گرم هستند که بتوان فصل سرد زمستان را نیز با آن‌ها سپری کرد. بنابراین این مدل کفش‌ها می‌توانند یک انتخاب بهینه و پر استفاده باشند. بخصوص اگر خیلی علاقه به پوشیدن بوت‌های بلند ندارید، فصل سرد را می‌توانید با این نیم بوت‌های همیشگی سپری کنید.

نیم بوت‌های طرح‌دار چلسی نیز در فصل‌های اخیر در کت واک‌ها بسیار به چشم خورده است و اغلب در رنگ‌ها، جنس‌ها و طرح‌های متنوعی موجود هستند. این مدل بوت‌ها برای استایل‌های روزمره و خاص مناسب‌ترند.

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟

بوت ساق پا (نیم بوت)

یکی دیگر از بوت‌های محبوب روزهای سرد نیم بوت‌هایی هستند که از مدل بوت‌های چلسی کمی بلندترند اما به زیر زانو نمی‌رسند. این مدل نیم بوت‌ها نسبتا کژوال هستند و به راحتی با لگینگ، جین اسکینی و دامن‌ها یا پیراهن‌های کژوال و غیررسمی ست می‌شوند.

خرید شلوار جین

معرفی انواع شلوار لی با اسم

بوت زیر زانو

بوت‌های تا زیر زانو در گذشته شهرت بیشتری داشتند و بعد از چند سال مجدد به ترندهای سال تبدیل شدند. این مدل بوت‌ها برای روزهای سرد و برفی بسیار مناسب هستند. بخصوص بوت‌های بلندی که کمی لژ دارند و این روزها بسیار محبوب هستند چرا که استایل‌های زیبا و متنوعی می‌توان با آن‌ها ایجاد کرد. این مدل بوت‌های بلند برای پوشیدن در محل کار مناسب هستند و راه رفتن با آن‌ها راحت است و به راحتی می‌توان آن‌ها را با شلوار جین اسکینی و تنگ پوشید.

برای داشتن یک استایل زنانه خاص همانند استایل‌های هنری یا استایل‌های پانک این مدل کفش‌ها بسیار مناسب هستند.

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟
بوت بلند بندی

بوت بالای زانو

بوت‌های بالای زانو یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها هستند چرا که پوشیدن آن‌ها جایگاه خاص و استایل خاصی می‌طلبد. بعنوان مثال این مدل بوت‌ها معمولا برای سر کار رفتن مناسب نیستند و بهتر است آن‌ها را برای قرارها، میهمانی‌های دوستانه و غیررسمی بپوشید. اما در عین حال به دلیل بلند بودن این بوت می‌توان آن را با انواع جین اسکینی و دامن‌های کوتاه ست کرد.

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟

راهنمای ست کردن بوت زنانه

حال که با انواع مختلف بوت زنانه آشنا شدید در ادامه به شما خواهیم گفت بهترین حالت پوشیدن این بوت‌ها چیست و بهتر است با چه لباسی بپوشید. آیا قرار است به خرید بروید، یا به یک میهمانی شب می‌روید یا قرار است یک پرزنتیشن در محل کارتان ارائه دهید، باید بدانید کدام مدل بوت گزینه بهتری است و باید چطور آن را ست کنید.

راهنمای ست کردن بوت زنانه با انواع شلوار جین

شلوارهای جین زنانه استایل‌های غیررسمی‌تری ایجاد می‌کنند، بخصوص اگر از نوع اسکینی و کاملا جذب باشند. از آنجایی که شلوار جین‌ها بسیار کاربرد دارند و فصل خاصی برای پوشیدنشان وجود ندارد.

بوت و جین بوت کات

جین بوت کات همانطور که از نامش پیداست برای پوشیدن همراه با بوت طراحی شده. این مدل جین تا زانو تنگ است و از آن به بعد کمی گشاد می‌شود تا روی بوت قرار بگیرد. همراه با این مدل جین می‌توانید بوت‌های زیر زانو و نیم بوت‌ها را بپوشید. هرچند با توجه به بلند بودن قد این مدل بوت‌ها اغلب توصیه می‌شود همراه با این مدل شلوار بوت پاشنه بلند بپوشید تا قد شلوار روی زمین کشیده نشود.

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟

بوت و جین اسکینی

جین اسکینی با اغلب بوت‌ها و نیم بوت‌ها مناسب است چرا که با توجه به جذب شدن به بدن موقعیت را برای دیده شدن بوت ایجاد می‌کند. شلوار جین اسکینی مشکی را با بوت‌ مشکی بپوشید این ترکیب قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. برای اینکه ظاهری کژوال‌تر ایجاد شود بوت‌های زیر زانو یا نیم بوت‌های چلسی رنگ قهوه‌ای را با شلوارهای جین آبی بپوشید. این استایل را با یک کت کوتاه همراه کنید تا استایلتان جذاب‌تر شود.

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟
نیم بوت جیر پاشنه دار

بوت و دامن و پیراهن یا دامن بلند

فرقی نمی‌کند چه مدل بوت یا نیم بوتی داشته باشید در هر حال می‌توانید آن‌ها را با انواع دامن ست کنید. بوت‌های بلند زیر زانو برای پوشیدن با انواع دامن بلند مناسب هستند. دامن‌های قد متوسط مناسب پوشیدن با بوت‌های زیر زانوی پاشنه دار هستند و بهتر است رنگ بوت و دامن متضاد هم باشند. بوت‌های بندی نیز در انواع استایل‌های اسپورت یا پانک به چشم می‌خورد هرچند بدین معنا نیست که استایل کلاسیک زنانه یا سایر استایل‌ها نمی‌توانند از این نوع بوت و نیم بوت استفاده کنند.

بوت بلند و دامن کوتاه

بوت‌های بلند بالای زانو بهترین گزینه برای پوشیدن با انواع دامن کوتاه هستند. برای اینکه استایل کژوال و ساده‌ای داشته باشید می‌توانید دامن کوتاه نسبتا گشاد را با بوت بالای زانوی فلت بپوشید. برای مراسم رسمی‌تر و میهمانی‌های بزرگ‌تر می‌توانید این مدل بوت را در نوع پاشنه بلند انتخاب کنید.

راهنمای ست کردن بوت زنانه: با بوت چی بپوشیم؟

آیا می‌توانیم با کت دامن رسمی بوت بپوشیم؟

اگرچه پیش‌تر گفتیم که بوت‌ها با انواع دامن‌ها ست می‌شوند اما وقتی صحبت از کت دامن رسمی به میان می‌آید قضیه کمی متفاوت است. معمولا بوت را با کت و دامن رسمی به تن نمی‌کنند اما اگر در فصل سرد جایی می‌روید که نیاز است بوت بپوشید بهتر است با خودتان یک جفت کفش پاشنه بلند یا کالج ساده ببرید تا هنگام ورود در مراسم، جدی‌تر و رسمی‌تر دیده شوید.

سخن نهایی

وقتی فصل‌ها تغییر می‌کند یکی از اقلامی که خیلی سریع همزمان با آن تغییر می‌کند مدل کفش است. از تابستان که به پاییز وارد می‌شویم دیگر جای کفش‌های کالج و صندل را کفش‌های نیم بوت چلسی و بوت‌های بلند می‌گیرند. شاید اولین چالشی که بوجود بیاید این باشد که این تغییر استایل را از فصلی به فصل دیگر چطور ایجاد کنیم. با دانستن نکاتی درباره اینکه بهترین حالت پوشیدن هر بوت با چه شلوار یا دامنی است می‌تواند در استایل کردن و حتی خرید بوت و نیم بوت به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *