مجله مد و فشن

شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا

شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا

یلدا یکی از مناسبت‌های خاص و پرشور ایرانی است که به مناسبت آن پیر و جوان دور هم جمع می‌شوند تا بلندترین شب سال را سپری کنند. مناسبتی خانوادگی که در آن سنت‌های قدیمی اجرا می‌شود. این مناسبت مهم و سنتی با رنگ‌ها، المان‌ها و آیتم‌های خاصی همراه است که موجب می‌شود بسیاری تصمیم بگیرند این مناسبت را با لباسی خاص سپری کنند. اگر شما هم تصمیم دارید برای این شب به یادماندنی لباسی خاص بپوشید با توصیه‌های زینا برای ست کردن لباس یلدا همراه باشید.

توصیه‌های زینا برای ست کرد لباس شب یلدا

1.      لباستان را فقط برای یک مناسبت تهیه نکنید.

بسیاری از افراد برای هر مناسبت یک لباس مجزا تهیه می‌کنند. درست است این کار جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما آیا این لباس برای زمان و مکان دیگری قابل استفاده است؟ ما در زینا با پیروی از مدپایدار به شما توصیه می‌کنیم لباسی تهیه کنید که بتوانید در مناسبت‌های مختلف بپوشید چرا که قرار نیست برای هر رویداد یک لباس جدید بخرید و فقط یک بار آن را بپوشید، بلکه می‌توانید با تغییر استایل خود همان لباس را چندین بار در مراسم مختلف به تن کنید بدون اینکه تکراری به نظر برسد.

بعنوان مثال، یک شومیز سفید ساده می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای لباس شب یلدا باشد چرا که هم رسمی است، هم مناسب پوشیدن در مراسم خانوادگی است و هم به خاطر رنگ خنثی که دارد می‌توانید هر بار آن را با رنگ‌های مختلفی ست کنید.

2.      از رنگ‌های مختص و نمایانگر یلدا استفاده کنید.

رنگ‌های اصلی که تداعی کننده شب یلدا هستند رنگ‌های قرمز و سبز هستند بنابراین می‌توانید این رنگ‌ها را بعنوان رنگ ثانویه استایلتان انتخاب کنید. بخصوص اگر تمایلی ندارید این رنگ‌ها در استایلتان غالب باشند. مثلا یک شال قرمز، پاپیون قرمز روی یقه شومیز سفید، شلوار یا دامن قرمز یا سبز. این رنگ‌های جانبی می‌توانند به کل استایل شما را برای مناسبت‌های مختلف تغییر دهند بدون اینکه مجبور باشید لباس‌های متعددی تهیه کنید.

استایل با شومیز

نحوه ست کردن شومیز به روش های مختلف
شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا
روسری قرمز نخی برای استایل یلدا

3.      از اکسسوری‌ها کمک بگیرید.

در برخی مواقع افراد دوست دارند استایل کلاسیک ساده‌ای داشته باشند و خیلی با رنگ‌های یلدایی در استایلشان بازی نکنند. در این صورت پوشیدن یک شومیز و دامن ساده می‌تواند گزینه خوبی باشد اما در عوض می‌توانید از سایر اقلام یلدا استفاده کنید همانند اکسسوری‌های خاص این مناسبت، همانند گوشواره و گردنبند، تل یا حتی کلاه‌های کوچک تزیینی که روی سر قرار می‌گیرند. اکسسوری‌ها می‌توانند مختص هر رویداد تهیه شوند چرا که نه هزینه کلانی دارند نه از مد می‌افتند و می‌توانید آن‌ها را مجدد با استایل‌های مختلف نیز بپوشید.

اکسسوری یلدا

4.      کفش قرمز بپوشید.

کفش‌ از جمله اقلامی است که همیشه کاربرد دارد و فرقی نمی‌کند چه رنگی باشد بالاخره زمان مناسبی برای پوشیدن آن پیدا خواهید کرد. یلدا یکی از بهترین زمان‌ها برای تهیه یک جفت کفش قرمز زیبا است. کفش قرمز را علاوه بر یلدا می‌توانید در میهمانی‌های خانوادگی، جشن تولد، مراسم رسمی، ولنتاین و حتی استایل‌های روزمره بپوشید. پس نگرانی بابت داشتن یک جفت کفش قرمز در کمد کفش‌هایتان نداشته باشید چرا که بالاخره رویداد مناسبی علاوه بر یلدا برای پوشیدن آن پیدا کنید.

مدل شومیز دخترانه جدید

مدل های جدید شومیز دخترانه جنس ترک
کفش قرمز برای شب یلدا
کفش قرمز برای شب یلدا

چند ایده برای ست کردن رنگ‌های یلدا

شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا
  • شومیز سفید + شلوار سبز + کفش مشکی
شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا
  • شومیز سفید با روبان مشکی + شلوار مشکی کلاسیک + کفش قرمز
شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا
  • شومیز سبز + شلوار مشکی
شومیز سبز شب یلدا
شومیز سبز شب یلدا
  • شومیز سبز + دامن طرح دار
شب یلدا چی بپوشیم؟ توصیه‌هایی برای ست کردن لباس شب یلدا

یلدا چی بپوشیم؟

با این امید که یلدا برایتان شبی شاد و پر از اتفاقات خوش باشد و این شب را در کنار عزیزترین‌هایتان سپری کنید، زینا برایتان ست‌های شیک و ساده برای شب یلدا آماده کرده است که می‌توانید با ده درصد تخفیف آن‌ها را سفارش بدهید و شب یلدایتان را راحت، زیبا و شیک سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *