مجله مد و فشن

ست شومیز با شلوار بگ

شومیز و شلوار بگ | ست شومیز با شلوار

به شلواری که از کمر تا پایین بسیار گشاد است و از لحاظ قد بر روی کفش می‌افتد، شلوار بگ می‌گویند. فرم پاها در شلوار بگ به دلیل بیش از حد گشاد بودن مشخص نیست. افراد بزرگ سایز و چاق می‌توانند از این شلوار ترجیحاً رنگ تیره و طرح ساده در استایل خود استفاده کنند. مزیت استفاده از شلوار بگ این است که در جنس کتان، لی و پارچه‌ای در بازار موجود است و با هر استایلی ست می‌شود. یکی از استایل‌های جذاب استفاده از شومیز با شلوار بگ است که با کفش کتونی و شال استایل شما را تکمیل می‌کند. استایل شومیز با شلوار بگ جزء استایل‌های ساده و کژوال است و حس راحتی و آزادی را برای شما ایجاد می‌کند. در ادامه مطلب از وب‌سایت زینا استایلیش شما را با انواع استایل‌های شلوار بگ به همراه شومیز و مانتو آشنا می‌کنیم.

نکات مهم پوشیدن شلوار بگ

ست شلوار بگ با کفش سفید | ست شومیز با شلوار بگ
زیباترین ست شلوار بگ دخترانه با کفش سفید

در حالت کلی استفاده از شلوار بگ به‌عنوان یک ترند بین دخترخانم‌ها و حتی آقایان محبوبیت زیادی دارد. یکی از استایل‌های محبوب که به چشم می‌خورد، استایل شومیز با شلوار بگ است که با تغییر مدل شومیز به‌راحتی می‌توان در کنار شلوار بگ آن را به‌عنوان سبک و استایل رسمی، مجلسی اسپرت و لش به کار برد. نکاتی که هنگام پوشیدن شلوار بگ باید در نظر گرفته شوند؛ عبارت‌اند از:

  • از شلوار بگ با رنگ‌های خنثی جهت ست کردن و در مقابل از رنگ‌های روشن شومیز و مانتو استفاده شود.
  • هنگام استفاده از تیشرت یا پیراهن با شلوار بگ، برای داشتن استایل بهتر سعی کنید تیشرت یا پیراهن را زیر شلوار قرار دهید.
  • هنگام پوشیدن شلوار بگ باید تعادل را رعایت کنید. هنگام ست‌کردن آن با مانتو، شومیز یا تیشرت سعی کنید که گشاد نباشند تا استایل مرتبی داشته باشید.
  • در ست‌ کردن شومیز با شلوار بگ یا حتی مانتو، به فرم بدن و سایز خود توجه داشته باشید و بر اساس آن از مدل طرح‌دار یا ساده رنگ تیره یا روشن استفاده کنید.

انواع استایل شومیز با شلوار بگ

شومیز و شلوار بگ رنگی | شومیز با شلوار بگ
شیک ترین استایل های شومیز و شلوار بگ دخترانه جدید

تنوع در انواع مدل شومیز زنانه و دخترانه و کاربردی بودن شلوار بگ باعث شده است که استایل‌های متفاوتی با آن رقم زده شود. در ادامه شما را با انواع ست شومیز با شلوار بگ آشنا می‌کنیم.

شومیز با شلوار بگ لی

شلوار بگ یکی از ترندهای محبوب در استایل‌های اسپرت زنانه است. مزیت شلوار بگ لی این است که با تمام لباس‌های زنانه ست می‌شود. شومیز با شلوار بگ لی یکی از استایل‌های شیک و جذاب است. در این استایل می‌توانید از شومیزهای طرح‌دار یا طرح شلوغ خال‌خالی همراه با کتونی سفید استفاده کنید. افراد بزرگ سایز و چاق می‌توانند در استایل شلوار بگ لی با شومیز از شومیزهای بدون طرح و رنگ‌های سرد استفاده کنند. یکی از استایل‌های خاص برای دختر خانم‌ها و خانم‌ها در مهمانی‌ها استایل شومیز با شلوار بگ مجلسی است. برای استایل مجلسی می‌توانید شلوار بگ جنس لی انتخاب کنید و آن را با یک شومیز حریر کوتاه یا بلند ست کنید. استفاده از کیف مجلسی کوچک و کفش پاشنه‌دار زیبایی استایل شومیز با شلوار بگ مجلسی را زیباتر و خاص‌تر می‌کند.

کت با شلوار بگ

ست کت و شلوار بگ | شومیز با شلوار بگ
جذاب ترین ست کت با شلوار بگ مجلسی جدید

در کنار استایل شومیز با شلوار بگ یکی از استایل‌های خاص و مناسب استفاده از کت کوتاه در کنار شلوار بگ است. برای مناسبت‌های رسمی کت با شلوار بگ استایل مناسبی است. اگر به دنبال یک تیپ رسمی هستید می‌توانید کت رسمی با شلوار بگ بپوشید. با انتخاب شلوار بگ مشکی در کنار مانتوی کتی می‌توانید در هر موقعیتی با این استایل حاضر شوید.

با شلوار بگ چی بپوشیم

یکی از مزیت‌های خوب شلوار بگ این است که برای ست‌کردن آن با انواع لباس دست شما باز است. دیگر نگران اینکه با شلوار بگ چی بپوشیم نباشید. به‌راحتی می‌توانید متناسب با هر فصل سال از ست شومیز با شلوار بگ مانتوی کوتاه یا کتی با شلوار بگ مانتوی بلند با شلوار بگ و پیراهن با شلوار بگ استفاده کنیم. برای زیباتر شدن استایل خود حتماً به جنس شلوار بگ رنگ شلوار بگ اکسسوری‌های مدل استفاده و نوع کفش دقت داشته باشید.

مانتو با شلوار بگ مشکی

ست مانتو و شلوار بگ مشکی | شومیز با شلوار بگ
استایل های دخترانه شیک مانتو و شلوار بگ مشکی

شلوار بگ مشکی می‌تواند از جنس لی کتان یا پارچه‌ای باشد. بسته به نوع استایل می‌توانید یک شلوار بگ مشکی برای استایل و تیپ خود انتخاب کنید. برای انتخاب مانتو با شلوار بگ مشکی دست شما در انتخاب رنگ باز است. همچنین می‌توانید برای حضور در مهمانی‌های رسمی از استایل مانتو با شلوار بگ مشکی استفاده کنید. جلوباز بودن مانتو و کوتاه‌بودن آن زیبایی تیپ شما را بیشتر می‌کند.

مدل مانتو با شلوار بگ لی

بعد از شومیز با شلوار بگ یکی از استایل‌های خاص و زیبا استفاده از مانتو و ست‌کردن آن با شلوار بگ لی است. مدل مانتو با شلوار بگ لی می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. مزیت استفاده از انواع مدل مانتو با شلوار بگ لی این است که هم برای افراد چاق و هم برای افراد لاغر مناسب است. یکی از استایل‌ها می‌تواند شلوار بگ لی با مانتوی بلند جلوباز همراه با کفش کتانی باشد. استایل جذاب‌تر دیگری که می‌توان با شلوار بگ لی ست کرد استفاده از مدل مانتو عروسکی یا مانتو کتی کوتاه است که کوتاه‌بودن مانتو ها جلوه زیباتری با شلوار بگ دارد. استفاده از صندل‌های تخت یا کفش کتانی مناسب است. برای جذاب‌تر شدن استایل مدل ناتو با شلوار بگ لی می‌توانید از اکسسوری مانند کمربند مناسب و کیف کوچک استفاده کنید.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

شلوار بک با کتانی سفید | شومیز با شلوار بگ
استایل اسپرت شلوار بگ جین با کتانی سفید رنگ

باتوجه‌به گشاد بودن شلوار بگ و اینکه از لحاظ قد بر روی کفش‌ها افتادگی دارد و همچنین نوع استایل باید کفش مناسب انتخاب شود. اگر به دنبال یک استایل کلاسیک برای دورهمی و مهمانی هستید می‌توانید شلوار بگ استایل پارچه‌های همراه با کت کوتاه ست کنید و کفش مناسب آن صندل پاشنه تخت یا پاشنه دارد است. در استایل اسپرت شلوار بگی لی یا جین را می‌توانید با کفش‌های کتانی سیاه یا سفید ست کنید. در استایل رسمی و مجلسی می‌توانید از شومیز با شلوار بگ جین به همراه کفش پاشنه‌دار استفاده کنید. در تیپ و استایل با شلوار بگ استفاده از کتانی‌های درشت و لژ دار گزینه مناسبی است.

استایل با شلوار بگ مشکی

انواع ست کت و شلوار بگ مشکی | شومیز با شلوار بگ
بهترین استایل های شلوار بگ مشکی دخترانه شیک

یکی از استایل‌هایی که می‌توانید با شلوار بگ داشته باشید استایل با شلوار بگ مشکی است. در این استایل استفاده از شومیز یا مانتو با رنگ‌های سفید یا رنگ‌های روشن باتوجه‌به تضادی که ایجاد می‌کند زیبایی استایل را چندین برابر می‌کند. مزیت استایل با شلوار بگ مشکی این است که برای استفاده از شومیز مانتو کراپ و یا حتی تاپ در انتخاب رنگ آزاد هستید. افراد چاق برای بلندتر نشان داده شدن می‌توانند کت یا مانتوی کوتاه مشکی رنگ با آن بپوشند و برای ایجاد زیبایی بیشتر از کتونی سفید یا شال رنگی استفاده کنند.

جمع‌بندی

در بین انواع استایل‌های گفته شده با شلوار بگ استایل دخترانه کراپ یا شومیز با شلوار بگ بین دخترهای جوان محبوبیت بیشتری دارد. خانم‌ها هم باتوجه‌به نوع استایل انتخابی خود رسمی، مهمانی، مجلسی و راحت می‌توانند شلوار بگ را به‌راحتی با انواع مدل مانتو کوتاه و بلند جلوباز یا جلوبسته ست کنند. زینا استایلیش یکی از مزون‌های لباس معتبر و برند است که برای خرید می‌توانید در فروشگاه اینترنتی زینا ثبت سفارش کنید.

مطالب آخر زینا استایلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *