مجله مد و فشن

شلوار اسکینی زنانه چیست

شلوار اسکینی زنانه

خوشبختانه در چند سال اخیر تنوع شلوارهای زنانه بسیار زیاد شده است. برخلاف گذشته که تنها یک الی دو مدل شلوار مد بود و افراد انتخاب‌های زیادی برای تکمیل استایل خود نداشتند. در حال حاضر یکی از شلوارهایی که در میان خانم‌ها بسیار طرفدار پیدا کرده، شلوار اسکینی زنانه است. پیدایش این شلوار به قرن 18 میلادی برمی‌گردد که به عنوان شلوار اسکینی مردانه وارد بازار فرانسه شد. پس از آن در سال 2011 بین خانم‌ها هم رواج پیدا کرد و امروزه یکی از شلوارهای روی بورس در بازار شلوارهای زنانه و مردانه محسوب می‌شود.

اسکینی فیت چیست و برای چه اندام‌هایی مناسب است؟

شلوار زنانه اسکینی فیت | شلوار اسکینی زنانه
جذاب ترین ست شومیز با شلوار جین اسکینی فیت

اسکینی فیت همان مدل شلوار اسکینی زنانه است که به طور کامل جذب بدن شده و فرم اندام را به خوبی نشان می‌دهد. هرچند که انتخاب هر پوششی برای افراد بستگی به سلیقه آن‌ها دارد اما بهتر است لباسی را انتخاب کنید که در زیباتر دیده شدن شما موثر است. به عنوان مثال اگر پاهایتان بیش از حد لاغر است، بهتر است شلوار اسکینی زنانه فیت نپوشید. اما اگر اندام تو پر و ورزیده‌ای دارید، یک شلوار اسکینی زنانه اندام شما را زیباتر از آنچه است نشان می‌دهد. همچنین برای کسانی که زیاد چاق نیستند و اندام ایده‌آلی دارند خرید شلوار جین اسکینی را پیشنهاد می‌کنیم.

معنی اسکینی چیست؟

شلوار اسکینی جین | شلوار اسکینی زنانه
استایل اسپرت دخترانه با شلوار اسکینی جین

کلمه اسکینی (skinny) به معنای لاغر، باریک و نحیف است. اما در دنیای مد به لباس‌های تنگ و چسبان، اسکینی گفته می‌شود. شلوار اسکینی زنانه هم در دسته شلوارهای جذب قرار می‌گیرد که در پارچه آن الیاف مصنوعی کشی به کار رفته است. شلوار اسکینی زنانه در قسمت ران و باسن تنگ است و همچنین ناحیه ساق پای آن نیز کاملا جذب است. چسبان بودن این مدل شلوار باعث می‌شود که اندام شما به زیبایی دیده شود. همچنین می‌توانید انواع مدل شلوار اسکینی زنانه را با شومیزهای حریر مجلسی و تیشرت یا هودی ست کنید.

هیکل اسکینی یعنی چه؟

هیکل اسکینی زنانه | شلوار اسکینی زنانه
زیباترین اندام اسکینی برای شلوار زنانه اسکینی جین

همانطور که در تعریف و معنای کلمه skinny اشاره شد، اسکینی به معنای لاغر و نحیف است. بنابراین؛ کسانی که هیکل لاغر و اندام نحیفی دارند، گفته می‌شود که هیکلشان اسکینی است. این روزها داشتن هیکل اسکینی برای اکثر خانم‌ها و دخترها به یک هدف تبدیل شده است. دختر اسکینی به راحتی می‌تواند لباس‌های سایز خود را در بازار پیدا کند و از مشکلات اضافه وزن دور است. در اصطلاح عامیانه به کسانی که هیکل اسکینی و پاهای بلندی دارند باربی نیز گفته می‌شود.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

شلوار اسکینی زاپ دار | شلوار اسکینی زنانه
شیک ترین مدل شلوار اسکینی زاپ دار دخترانه

برخی مواقع افراد شلوار اسلیم زنانه را با مدل اسکینی اشتباه می‌گیرند. در اصل تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی در این است که که مدل اسلیم نسبت به مدل اسکینی کمی گشادتر است. شلوار اسلیم برای زیباتر نشان دادن اندام دارای برش و الگوی خاصی است و خیلی تنگ و چسبان نیست. تفاوت اصلی الگوی اسلیم با اسکینی در این است که مدل اسلیم در قسمت ران و باسن کمی تنگ و جذب است؛ اما در قسمت ساق تا مچ پا شلوار زیاد تنگ نیست و با بدن کمی فاصله دارد. درواقع شلوار اسلیم نه زیاد جذب و نه زیاد آزاد است.

قیمت شلوار جین اسکینی

هر لباسی با توجه به یک سری از ویژگی‌هایی که دارد قیمت گذاری می‌شود. قیمت شلوار جین اسکینی زنانه هم به موارد مختلفی بستگی دارد. کیفیت جنس پارچه، کیفیت دوخت شلوار، مدل و طراحی آن و حتی سایز می‌توانند روی قیمت شلوار لی اسکینی تاثیرگذار باشند. اما یادتان باشد هر گران بودنی دلیل بر خوب بودن آن جنس نیست و هنگام خرید شلوار اسکینی مردانه و زنانه به کیفیت آن دقت کنید. برای خرید انواع شلوار جین می توانید به فروشگاه زینا مراجعه کنید.

خرید شلوار اسکینی

مدل شلوار اسکینی مجلسی | شلوار اسکینی زنانه
مدل های شلوار اسکینی مجلسی شیک

با خرید شلوار جین اسکینی یا جنس‌های دیگر آن از جمله کتان یا پارچه‌ای می‌توانید انواع استایل جذاب را برای خود بسازید. حتی می‌توانیم بگوییم که وجود یک شلوار اسکینی زنانه مشکی در کمد هر دختری بسیار ضروری است. زیرا می‌توانید آن را با انواع لباس‌ها ست کرده و در مجالس، مراسمات و دورهمی‌های خود شیک بدرخشید. پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند در فصول گرم یا یک جفت بوت در زمستان به همراه شلوار اسکینی زاپ دار یک استایل خاص را به شما می‌دهد. اگر هم طرفدار سبک کژوال هستید می‌توانید شلوار لی اسکینی خود را با یک جفت کتونی کالج ست کنید.

خرید شلوار اسکینی زنانه از سایت زینا استایلیش

زینا استایلیش یک پلتفرم آنلاین است که به شما کمک می‌کند در هر کجا که هستید به راحتی به انواع پوشاک زنانه باکیفیت دسترسی داشته باشید. فروشگاه لباس زنانه زینا استایلیش تلاش می‌کند بهترین لباس‌ها با قیمت مقرون به صرفه را برای مشتریان خود عرضه کند. شیک‌ترین استایل را با کمک مزون زینا برای خود ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *