مجله مد و فشن

مدل شومیز شلوار مجلسی شیک

مدل شومیز شلوار مجلسی شیک

امروزه علاوه بر زیبایی، موضوع راحتی لباس‌های مجلسی برای خانم‌ها نیز مطرح است. به همین دلیل وقتی وارد یک مجلس یا میهمانی می‌شویم، با انواع استایل‌ها روبرو خواهیم شد. هر فردی باتوجه به سلیقه و ویژگی‌هایی که برای خودش اهمیت دارد، پوشش خود را انتخاب می‌کند. مدل شومیز شلوار مجلسی شیک یکی از انواع لباس‌هایی است که این روزها در میان خانم‌ها بسیار محبوب شده است. استفاده از کیف‌های دستی و دوشی با جنس چرم یا پارچه گرینه‌های مناسبی برای ست شدن با مدل شومیز شلوار مجلسی شیک هستند. استفاده از انواع شلوار جین همراه با کفش یا صندل پاشنه دار به استایل مجلسی کمک می‌کند.

جدیدترین ست شومیز و شلوار مجلسی

شومیز و شلوار لاکچری | مدل شومیز شلوار مجلسی شیک
جذاب ترین استایل شومیز و شلوار مجلسی شیک

اگر قصد دارید برای مراسمی که به تازگی دعوت شده‌اید یک شومیز زیبا خریداری کنید و نمی‌دانید که آن را با چه استایلی ست کنید در ادامه با ما همراه باشید. انواع استایل با شومیز و شلوار مجلسی برای عروسی را در ادامه معرفی خواهیم کرد. با انتخاب یک پوشش مناسب در میهمانی‌ها بدرخشید.

شومیز با شلوار مازراتی

یکی از انواع مدل شومیز شلوار مجلسی شیک انتخاب‌ شومیز و ست کردن آن با شلوار مازراتی است که این روزها بین خانم‌ها بسیار طرفدار پیدا کرده است. شلوار‌های مازراتی انواع مختلفی دارند و همین تنوع سبب می‌شود دست شما برای انتخاب و ست کردن شومیز با شلوار مازراتی باز باشد. جنس پارچه این شلوار، کرپ است که آن هم انواع مختلفی مانند ابریشم، پلی استر یا پشم دارد. اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده‌اید می‌توانید شومیز خود را با یک شلوار مازراتی بلند و راسته ست کنید. اگر قدبلند و لاغر اندام هستید می‌توانید یک شلوار قد نود انتخاب کنید. استفاده از شلوارهای گشاد هم به خانم‌هایی که قد بلند هستند و اندام پری دارند، توصیه می‌شود.

مدل شومیز و شلوار دامنی

شومیز و شلوار دامنی | مدل شومیز شلوار مجلسی شیک
بهترین ست های شومیز و شلوار دامنی با رنگ های جذاب

یکی دیگر از انتخاب‌های پیش روی شما در مدل شومیز شلوار مجلسی شیک ست کردن شومیز با شلوارهای دامنی است. شلوار دامنی از لحاظ راحت بودن و گشاد بودن مانند دامن است. اما سبکی به روز و شیک‌تر نسبت به دامن برای دختران خوش پوش دارد. ست شومیز و شلوار دامنی را می‌توانید علاوه بر دورهمی‌های دوستانه خود، در استایل روزمره و خیابانی خود نیز استفاده کنید. این استایل برای روزهای گرم بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

ست شومیز و شلوار گشاد

اگر می‌خواهید با شومیزی که خریداری کرده‌اید، یک استایل اسپرت یا کژوال بسازید، پیشنهاد ما به شما ست شومیز و شلوار گشاد است. شومیز‌ها به دلیل اینکه کوتاه و معمولا اورسایز هستند با شلوارهای گشاد به خوبی ست می‌شوند. خوشبختانه در دنیای مد هر مدل لباسی را که انتخاب کنید دارای تنوع خوبی است. ست شومیز و شلوار گشاد هم از این قاعده مستثنی نیست.

ست شومیز با شلوار دم پا گشاد

شومیز شلوار دم پا گشاد | مدل شومیز شلوار مجلسی شیک
مدل شومیز شلوار دم پا گشاد مجلسی شیک

شلوار بوت کات یا همان دم پا گشاد یکی از انواع شلوارهای گشاد است که می‌توانید در مدل شومیز شلوار مجلسی شیک با شومیز خود ست کنید. این مدل شلوار که این روزها بسیار محبوب هم شده از قسمت زانو به پایین کم کم گشاد می‌شود. ست شلوار بوت کات با شومیز به خانم‌هایی توصیه می‌شود که بالا تنه چاق دارند.

ست شومیز با شلوار سندبادی

شومیز و شلوار سندبادی | مدل شومیز شلوار مجلسی شیک
خاص ترین استایل با ست شومیز و شلوار سندبادی

یکی از مدل های شلوار در مدل شومیز شلوار مجلسی شیک شلوار حرمسرا یا به اصطلاح عامیانه شلوار سندبادی است. در گذشته شلوار سندبادی از لباس‌های سنتی کشورهای خاورمیانه بوده است. اما این روزها در میان همه مردم دنیا بسیار معروف و محبوب است. این شلوار از قسمت بالا تا پایین گشاد است و تنها در قسمت مچ پا تنگ می‌شود. بهتر است خانم‌هایی که پایین تنه چاق و بالا تنه ظریف دارند این مدل را در استایل خود به کار نبرند. در انواع مدل شومیز شلوار مجلسی شیک برای مهمانی‌ها و دورهمی از استایل ست شومیز با شلوار سندبادی استفاده می‌شود.

ست شومیز با شلوار پلازو و شلوار ملوانی

در انواع مدل شومیز شلوار مجلسی شیک یکی از انواع شلوارهای گشاد که خانم‌های شیک پوش و اهل استایل کژوال به آن بسیار علاقه دارند، شلوار پلازو است. این شلوار پاچه‌ها و دم پای بسیار گشادی دارد. هم در استایل‌های اسپرت و هم در استایل‌های رسمی پوشیده می‌شود. افرادی که بلندقد هستند می‌توانند از مدل بلند شلوار پلازو استفاده کنند و افرادی که قد کوتاهی دارند بهتر است از شلوار پلازو کوتاه استفاده نکنند. ا

اگر در دسته افرادی هستید که قد کوتاهی دارند و لاغر اندام هستند، به شما توصیه می‌کنیم که برای استایل مدل شومیز شلوار مجلسی شیک شومیز مورد علاقه خود را با یک شلوار گشاد مدل ملوانی ست کنید. شلوار ملوانی به دلیل فاق بلندی که دارد سبب می‌شود فرد قد بلندتر به نظر برسد. نام دیگر شلوار ملوانی، sailor است.

مدل شومیز و شلوار گشاد در اینستا

شومیز شلوار گشاد | مدل شومیز شلوار مجلسی شیک
بهترین استایل شیک مجلسی با ست شومیز و شلوار گشاد

با سرچ عبارت مدل شومیز و شلوار گشاد در اینستا پیج مزون‌های مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. به‌راحتی می‌توانید انواع مدل‌ها را ببینید و ایده بگیرید. شما عزیزان می‌توانید تن خور انواع شومیز و شلوار را در اینستاگرام زینا استایلیش مشاهده کنید. سپس مدلی را که دوست دارید انتخاب کرده و از طریق سایت یا پیج اینستاگرام زینا سفارش دهید. استایل خود را با زینا تکمیل کنید و شیک بدرخشید.

خرید ست شومیز شلوار مجلسی شیک

شومیز شلوار مجلسی دخترانه | مدل شومیز شلوار مجلسی شیک
زیباترین استایل ست شومیز شلوار دخترانه مجلسی رنگی

فروشگاه زینا استایلیش یک پلتفرم آنلاین برای خرید مدل شومیز شلوار مجلسی شیک برای خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه است. همچنین می‌توانید انواع لباس زنانه را از فروشگاه لباس زنانه زینا به صورت اینترنتی سفارش دهید. زینا در تلاش است تا انواع پوشاک دخترانه را با کیفیت عالی و تنوع زیاد برای خانم‌ها عرضه کند. شما عزیزان می‌توانید سفارشات خود را با خیال راحت از فروشگاه زینا استایلیش سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *