مجله مد و فشن

مدل شومیز ابرو بادی دخترانه

مدل شومیز ابروبادی

پوشش، همیشه سنگ بنای فرهنگ هر جامعه و یکی از جنبه‌های مهم زندگی روزمره بوده‌ است. اما آیا می‌دانستید انتخاب لباس شما مانند خرید شومیز، کت شلوار زنانه و … می‌تواند بر روحیه شما تأثیر بگذارد؟

برای برخی افراد «لباس: فقط لباس است و آخرین چیزی است که مورد توجه آن‌ها قرار می گیرد؛ اما برای دیگران، لباس نه تنها راهی برای شیک پوش شدن در میان جمع به آن‌ها می‌دهد، بلکه به تقویت خلق و خوی آنها نیز کمک می‌کند. شایان ذکر است که لباس‌های انتخابی‌تان تأثیر زیادی بر روحیه شما و تأثیرگذاری بر روی شما دارند. در ادامه با یکی از سبک لباس‌ها که شما را شیک پوش‌تر از همیشه نشان خواهد داد، آشنا می‌شویم.

پارچه ابروبادی چیست؟

پارچه ابروبادی چیست؟
2 مدل پارچه ابر و بادی

پارچه ابروبادی یا ماربل، به دلیل بافت خاص و تنوع رنگ‌های روشن که دارد به این نام نامیده شده است. همچنین به دلیل جنس خنک و نازکی که دارد، گزینه بسیار خوبی برای دوخت و خرید شومیزو لباس‌های تابستانی است. این پارچه چروک نمی‌شود و در کنار تنوع رنگ‌های روشن و زیبا، قیمت مناسبی نیز دارد. به همین خاطر لقب پرطرفدارترین پارچه تابستانی را از آن خود کرده است.

شومیز ابروبادی چیست؟

شومیز نوعی از انواع گسترده لباس‌های زنانه است که جنس آن از پارچه‌ی ابروبادی است. شومیز ابروبادی نوعی از شومیزها را شامل می‌شود که به دلیل جنس لطیف و خنکی که دارد، مناسب فصل بهار و تابستان است. پارچه‌ی ابروبادی بسیار سبک و خنک است و به دلیل داشتن تنوع رنگ زیادی که دارد در دوخت شومیزهایی زیبا با رنگ‌هایی متنوع و شاد استفاده می‌شود. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنم حتماخرید شومیز ابروبادی را در سبد خریدهای تابستانی خود جای دهید.

استایل با کت شلوار زنانه

معرفی بهترین استایل های کت شلوار زنانه
شومیز دخترانه ابروبادی
مدل شومیز شلوار دخترانه ابروبادی

شومیز ابروبادی دخترونه

جنبه‌های مختلفی از زندگی روزمره وجود دارد که می‌تواند بر اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد. وقتی اعتماد به نفس داریم احساس راحتی و آرامش بیشتری می‌کنیم و برای بسیاری از افراد، خصوصا زنان و دختران، بخشی از عزت نفس آن‌ها از ظاهرشان نشات می‌گیرد. شومیز ابروبادی دخترانه یکی از انتخاب های ثابت و خاص دخترانی است که دوست دارند شیک‌تر و آراسته‌تر ازهمیشه در مراسمات و مهمانی‌ها ظاهر شوند.

مدل تونیک ابروبادی

مدل شومیز ابروبادی
مدل تونیک ابرو بادی بلند و کوتاه در رنگ های مختلف

مدل شومیز شیک مناسب تولد

معرفی بهترین مدل های شومیز شیک

ارتباط بین لباس و اعتماد به نفس همیشه به یک دلیل نیست. برای برخی از افراد، به ویژه برای افرادی که از وزن و سایز خود آگاه هستند و اندام درشت و پر دارند، بسیار مهم است که لباسی که می‌پوشند استایلی راحت و زیبا داشته باشد. چرا که تنوع در سایز و اندازه‌ی آن افراد کمتر است و این یکی از دغدغه‌های اساسی آن‌ها در خرید شومیزو لباس دلخواه‌شان است. مدل تونیک ابروبادی با تنوع بسیار در مدل‌ها و رنگ‌ها، پاسخ مناسبی برای رفع نگرانی این دست افراد در خرید شومیززیبا و راحت است. همچنین برای سایر افرادی که به استایل‌هایی باز و راحت علاقه دارند نیز مناسب است.

مدل شومیز ابروبادی جلو بسته

شومیز ابروبادی جلو بسته، یکی دیگر از مدل‌های شومیز است که قسمت جلوی لباس بسته می‌باشد و سبک ویژه و طرح خاصی که دارد به جذابیت لباس می‌افزاید. این لباس برای کسانی که لبا‌س‌هایی زیبا و در عین حال ساده و محجبه می‌خواهند، انتخاب بسیار خوبی است.

شومیز ابر و بادی جلو بسته
مدل شومیز ابروبادی جلو بسته

مدل شومیز با پارچه ابروبادی اشکی

یکی از زیباترین و خاص ترین مدل‌های شومیز، مدل‌های شومیز ابروبادی اشکی است که به این دلیل به آن‌ها شومیزهایی اشکی می‌گویند چون در طراحی شومیز، یقه یا آستین‌ها از طرح اشک الهام گرفته شده است. بیشترین نوع و مدل از این دست شومیزها، شومیز با مدل آستین‌های اشکی دیده هستند. اگر به دنبال خرید شومیز برای مهمانی و مراسم‌های خود با سبک خاص و متفاوت هستید، بهترین شومیز، شومیزهای اشکی هستند.

شومیز ابروبادی اشکی
مدل شومیز ابروبادی پارچه اشکی

خرید شومیز ابروبادی از فروشگاه زینااستایلیش

مد زنانه به دلیل تنوع و خلاقیت در طراحی‌هایش، صنعتی بسیار جذاب و سرگرم کننده است؛ اما وقتی صحبت از شیک پوشی می‌شود، هیچ انتخابی بهتر از یک شومیز زیبا نیست. دلیلی وجود دارد که چرا عبارت شومیز ابروبادی از واژگان مد سرازیر می‌شود! زیرا شومیز زیباترین و راحت ترین لباس برای  زنان است که می‌توانند چه در خانه و چه در مهمانی و مراسم استفاده کنند و همچنان زیباتر و فوق‌العاده‌تر از هر زمانی بنظر برسند.

پس اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به شیک پوشی اهمیت می‌دهید و همچنین در فکر خرید شومیزی زیبا برای مراسم‌ها و مهمانی‌های خود و حتی در خانه هستید، فروشگاه لباس زنانه زینا استایلیش بهترین فروشگاه لباس زنانه است که می‌توانید با خیال راحت از زیبایی و کیفیت کارها و لباس‌هایش، خرید نمایید.

خریدتان از فروشگاه لباس زنانه زینا استایلیش و لباس انتخابی‌تان تاثیر زیادی بر ظاهر شما خواهد داشت و شما را از بابت اینکه شیک پوش‌ترین خانوم مجلس هستید، مطمئن می‌کند زمان آن رسیده است که شما همان شیک‌ پوشی باشید که همیشه می‌خواستید! احساس خوبی است که به مهمانی و مراسم خانه بیاید و لباس‌هایی بپوشید که به شما اطمینان دهد چقدر زیباتر شده‌اید.

عالی به نظر رسیدن هر روز ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید! با توجه به تنوع محصولات فروشگاه زنانه زینا استایلیش، پر کردن کمد لباس خود با لباس‌هایی شروع می‌شود که به راحتی و با اطمینان از زیبایی آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

آخرین مطالب مجله زینا

پارچه ابروبادی چیست؟

پارچه ابروبادی یا ماربل، به دلیل بافت خاص و تنوع رنگ‌های روشن که دارد به این نام نامیده شده است. همچنین به دلیل جنس خنک و نازکی که دارد، گزینه بسیار خوبی برای دوخت و خرید شومیزو لباس‌های تابستانی است. این پارچه چروک نمی‌شود و در کنار تنوع رنگ‌های روشن و زیبا، قیمت مناسبی نیز دارد. به همین خاطر لقب پرطرفدارترین پارچه تابستانی را از آن خود کرده است.

شومیز ابروبادی چیست؟

شومیز ابروبادی نوعی از شومیزها را شامل می‌شود که به دلیل جنس لطیف و خنکی که دارد، مناسب فصل بهار و تابستان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *