مجله مد و فشن

معرفی استایل با ست وست

وست شیک زنانه | استایل با ست وست

به لباس بدون آستین که حالت جلوباز دارد و توسط کمربند، زیپ یا دکمه بسته می‌شود را وست می‌گویند. تنوع در طرح و مدل‌های وست باعث شده است که خانم‌ها بتوانند انواع استایل با ست وست را داشته باشند. ویژگی مهم استفاده از پوشش وست این است که می‌توانید در استایل‌های مختلف از آن استفاده کنید. استایل شیک وست و مدل‌ های وست جدید این امکان را به شما می‌دهد تا در فصول سردوگرم از آن در تیپ و استایل خود استفاده کنید. در ادامه مطلب از زینا استایلیش به معرفی استایل با ست وست می‌پردازیم. 

ویژگی‌های استایل شیک وست

قابل‌ترکیب بودن وست با دیگر لباس‌ها مانند دامن، انواع شلوار، پیراهن، شومیز و تیشرت یکی از ویژگی‌ های استایل شیک وست است که به شما کمک می‌کند تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در استایل با ست وست می‌توانید از انواع کفش، بوت‌های زنانه، کفش‌کتانی و کفش اسپرت، صندل و کفش مجلسی استفاده کنید. پوشش وست ایجادکننده یک استایل کلاسیک برای خانم‌ها است و در صنعت مد جایگاه خوبی دارد.

ست وست و شومیز جدید 1402

وست و شومیز | استایل با ست وست
جدیدترین مدل های ست وست و شومیز دخترانه 1402

در استایل ست وست و شومیز جدید 1402 از رنگ سال 1402 که قرمز پرشین است و رنگ‌های مکمل آن مانند سرخابی استفاده شده است. یکی از مدل‌های ترند 1402 در استایل وست، مانتو وست با جنس حریر، کتان و مازراتی است که می‌توانید آن را شلوارهای جین تنگ یا گشاد یا پارچه‌ای ست کنید. وست‌های سال 1402 در مدل و طرح‌های کوتاه و بلند، سنتی، اسپرت و مجلسی به‌صورت جلوبسته یا جلوباز با رنگ‌بندی متنوع و پارچه‌های جدید در بازار موجود هستند. جدیدترین ست‌های وست عبارت‌اند از:

1. وست کتی و شومیز

باتوجه‌به تنوع در طرح و مدل های وست جدید، برای رقم‌زدن استایل با ست وست شیک می‌توانید وست کتی و شومیز سفیدرنگ را انتخاب کنید. ترکیب این ست با شلوار پارچه‌ای، اکسسوری و کیف سفید یا هم رنگ وست جلوه خاصی دارد و یک استایل بهاری دوست‌داشتنی را رقم می‌زند. برای استایل‌های رسمی و مجلسی می‌توانید از اکسسوری و زیورآلات پر زرق‌وبرق استفاده کنید.

2. وست بلند و شومیز

وست دخترانه بلتد و شومیز | استایل با ست وست
مدل های شیک و جدید وست بلند دخترانه با شومیز سفید

اگر به دنبال یک استایل با ست وست مجلسی و رسمی هستید، می‌توانید وست بلند را انتخاب کنید. در ست وست بلند با شومیز سفیدرنگ می‌توانید بر اساس قد خود (اگر قدبلند دارید، شلوار مام فیت یا اسکینی و اگر قدکوتاه دارید شلوار بگ یا دمپا) یک شلوار مناسب به همراه کفش‌های پاشنه‌دار سه سانت یا مدل عروسکی استفاده کنید.

3. وست جلوبسته و شومیز

برای داشتن یک استایل کژوال و دخترانه می‌توانید وست جلوبسته و شومیز را انتخاب کنید که ترکیب آن با شلوار پارچه‌ای راسته هم رنگ با وست، شیک می‌شود و انتخاب رنگ سفید قطعاً یک استایل شیک وست 1402 را رقم می‌زند.

وست و شومیز دخترانه

وست و شومیز شیک دخترانه | استایل با ست وست
بهترین مدل های ست وست و شومیز دخترانه اسپرت

در معرفی استایل با ست وست به ست وست و شومیز دخترانه می‌رسیم که دخترخانم‌ها می‌توانند بر اساس سبک و سلیقه آن را در استایل خود داشته باشند. بر اساس سایز و فرم بدنی و فصل سال می‌توانند ست‌های متفاوتی را انتخاب کنند. انواع مدل‌های ست وست دخترانه عبارت‌اند از:

  • ست وست با تاپ و شلوار: در فصل‌های گرم مانند اواخر بهار و تابستان دخترخانم‌ها می‌توانند از تاپ‌های طرح‌دار و شلوار با کمر بلند و برش زیبا همراه با وست استفاده کنند.
  • ست وست و شومیز کوتاه: برای دورهمی‌ها، مهمانی‌های دوستانه و تولد دخترخانم‌ها می‌توانند از ست وست و شومیز کوتاه استفاده کنند. شومیزهای کوتاه دخترانه طرح‌دار و گل‌دار با پارچه‌های حریر و کرپ یک استایل زیبای دخترانه را رقم می‌زند.
  • وست و شومیز مشکی: در معرفی استایل با ست وست دخترانه به ست وست و شومیز مشکی می‌رسیم که می‌تواند یک استایل رسمی یا کلاسیک را رقم بزند. در ست وست و شومیز مشکی دست دخترخانم‌ها برای انتخاب رنگ وست و شلوار باز است. باتوجه‌به خنثی بودن رنگ مشکی و ست‌شدن آن با رنگ‌های دیگر، می‌توانید رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. در استایل رسمی در کنار شومیز مشکی می‌توانید از وست و شلوار رنگ طوسی، سبز یشمی، آبی کاربنی و در استایل اسپرت می‌توانید از رنگ‌های شاد استفاده کنید. در انتخاب کفش دست شما باز است و می‌توانید از کفش‌های مدل عروسکی یا پاشنه سه سانت و کتانی استفاده کنید.

ست وست و شومیز و دامن

وست و شومیز دامن شیک | استایل با ست وست
شیک ترین استایل های وست و شومیز و دامن زنانه

اگر به دنبال یک استایل مجلسی و شیک یا یک استایل تابستانی راحت و دوست‌داشتنی هستید، می‌توانید ست وست و دامن و ست وست و شومیز و دامن را انتخاب کنید. برای استایل کلاسیک می‌توانید در ست وست و شومیز و دامن، دامن را رنگی ساده مانند سفید یا مشکی انتخاب و با یک شومیز رنگی ترکیب کنید. برای جذاب‌شدن استایل با وست به‌خصوص ست وست و دامن می‌توانید از دامن کوتاه استفاده کنید. همچنین بسته به موقعیت و نوع مهمانی می‌توانید از شومیز آستین‌کوتاه یا بلند و دامن با قدکوتاه و بلند استفاده کنید. در استایل شیک وست می‌توانید وست و دامن خود را هم رنگ و کوتاه انتخاب کنید و برای جذاب‌تر شدن شومیز انتخابی طرح‌دار و دارای رنگ جذاب باشد. اضافه‌کردن زیورآلات، کیف‌دستی مجلسی و کفش پاشنه‌دار یک استایل مجلسی را رقم می‌زند. در ست وست شومیز و دامن می‌توانید از دامن سندبادی استفاده کنید که این استایل برای فصل‌های گرم به‌خصوص تابستان، بسیار مناسب است. این ست به دلیل فری سایز بودن یکی از مدل‌های ترند در بین دخترخانم‌ها و خانم‌ها جوان است. 

ست وست و شومیز و شلوار

وست کتی شیک | استایل با ست وست
استایل های دخترانه شیک با وست کتی و شلوار

در معرفی استایل با ست وست به ست جذاب وست و شومیز و شلوار می‌رسیم. این ترکیب علاوه بر شیک‌بودن راحت است و می‌توانید از آن به‌عنوان یک استایل روزمره یا کاری استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های تیره و ساده در ست وست و شلوار کاربردی‌تر است. مزیت ست وست و شومیز و شلوار این است که بنا بر موقعیت و فصل می‌توانید استایل‌های متفاوتی با آن رقم بزنید. انتخاب شلوارهای جین با مدل‌های بگ، مام استایل، مام فیت یا مدل کارگو به همراه یک تیشرت ساده شیک و وست یک استایل اسپرت دخترانه را رقم می‌زند. در استایل‌های رسمی می‌توانید شلوار پارچه‌ای قد 100 با شومیز ساده آستین‌بلند را با وست ترکیب کنید. در معرفی استایل با ست  وست، ست وست و شلوار کاربردی‌ترین استایل است و طرف‌داران زیادی دارد.

وست مجلسی با شلوار

وست مجلسی با شلوار | استایل با ست وست
زیباترین ست های وست و شلوار و شومیز سفید مجلسی زنانه

اگر برای مجالس و مهمانی‌ها انتخاب شما یک استایل با ست وست است، می‌توانید وست مجلسی با شلوار را انتخاب کنید. در استایل با ست وست مجلسی می‌توانید برای زیر وست از شومیزهای کوتاه حریر گل‌دار یا شومیزهای خامه‌دوزی شده با آستین‌های کوتاه و مدل‌دار استفاده کنید. انتخاب شلوار مازراتی قد 90 هم رنگ با وست و کفش مجلسی، زیبایی استایل شیک وست را بیشتر می‌کند.

وست و شومیز اینستا

یکی از مزیت‌های استایل با ست وست باز بودن دست شما برای انتخاب انواع ست‌ها است. تنوع بالا در طرح، مدل و رنگ وست کمک می‌کند تا هر کسی با هر فرم و سایز و سلیقه بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد. وست و شومیز اینستا به شما این امکان را می‌دهد تا در پلتفرم کاربردی اینستاگرام انواع مدل‌های وست را در پیج مزون‌های معتبر ببینید و در نهایت انتخاب راحت‌تری داشته باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع استایل با ست وست آشنا کنیم. تنوع مدل‌ های وست جدید سال 1402 این امکان را به دخترخانم‌ها و خانم‌ها می‌دهد تا بر اساس تیپ و سبک لباس پوشیدن خود، یک استایل شیک وست برای خود رقم بزنند. اگر برای استایل خود با وست به دنبال تیشرت و شومیزهای خاص و شیک هستید، می‌توانید به فروشگاه زینا استایلیش مراجعه کنید و شومیز موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *