مجله مد و فشن

مدل جلیقه زنانه شیک

جلیقه زنانه | مدل جلیقه زنانه شیک

به لباس یا پوشش بدون آستین که در قسمت بالاتنه استفاده و با زیپ یا دکمه بسته می‌شود جلیقه می‌گویند. تنوع در مدل جلیقه زنانه شیک باعث شده است که دخترخانم‌ها و خانم‌ها بتوانند استایل‌های مختلفی را با آن رقم بزنند. انواع مدل جلیقه برای خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد و به‌راحتی می‌توانند در فصل گرما و سرما آن را در استایل و پوشش خود قرار دهند. از جلیقه‌های مجلسی شیک می‌توان برای مهمانی‌ها، جشن‌ها و مجالس استفاده کرد. در ادامه مطلب از زینا استایلیش به بررسی نکات مهم انتخاب مدل جلیقه زنانه شیک می‌پردازیم.

نکات مهم استفاده از جلیقه زنانه

جلیقه اسپرت زنانه | مدل جلیقه زنانه شیک
جذاب ترین استایل های جلیقه و شلوار زنانه با شومیز سفید

باتوجه‌به کاربرد جلیقه در تمام فصل‌ها و نوع طراحی، باید بتوانید آن را با لباس‌های مناسب ست کنید. در انتخاب مدل جلیقه زنانه شیک باید به فصل و موقعیت توجه داشته باشید. جلیقه با جنس جین و پارچه‌های خنک و کرپ برای فصل بهار و پاییز و نوع چرمی و پشمی برای فصل زمستان مناسب است. بسته به اینکه جلیقه شما چه طرحی دارد؛ باید آن را با لباس مناسب مانند انواع شومیز دخترانه، شلوارهای جین و دامن ست کنید. یک نکته مهم در خرید و انتخاب انواع جلیقه توجه به‌اندازه آن است. جلیقه جزء پوشش‌هایی است که باید حتماً بر روی بدن فرد بخوابد. زیاد بزرگ‌بودن یا تنگ بودن آن ظاهر و جلوه مناسبی ندارد. با رعایت نکات مهم استفاده از جلیقه زنانه به‌راحتی می‌توانید استایل‌های خاص و جذابی را رقم بزنید. در کنار موارد گفته شده به جنس و تناسب رنگ جلیقه با رنگ پوست خود هم توجه داشته باشید.

انواع مدل جلیقه زنانه

جلیقه زنانه و دخترانه در بازار یکی از پوشاک‌های محبوب است. ست‌شدن آن با دیگر لباس‌ها و اینکه می‌توان با یک استایل متفاوت در ملاقات‌های کاری، دورهمی‌های دوستانه، جلسات نیمه‌رسمی و مهمانی‌ها شرکت کرد؛ باعث شده طرف‌داران زیادی داشته باشد. فراموش نکنید جلیقه یک پوشاک چندمنظوره است و کارایی زیاد در استایل خانم‌ها و آقایان دارد. انواع مدل جلیقه زنانه شیک عبارت‌اند از:

1. جلیقه زنانه کوتاه

جلیقه کوتاه دخترانه | مدل جلیقه زنانه شیک
شیک ترین جلیقه های دخترانه کوتاه اسپرت

جلیقه زنانه کوتاه یکی از انواع مدل جلیقه زنانه شیک است که به دلیل طراحی زیبا و جوان‌پسند بودن، طرف‌دار زیادی بین خانم‌ها دارد. طراحی ساده و بدون آستین بودن جلیقه باعث شده است که به‌راحتی با یک دامن (کوتاه، مدی و بلند) یا یک شلوار قد 90 ست شود و استایل شیک و جذابی را ایجاد کند. در انواع مدل‌های جلیقه زنانه کوتاه می‌توان از جزئیاتی مانند آستین، جیب و کمربند استفاده کرد که باعث زیباتر شدن جلوه آن‌ها می‌شود. در استایل مجلسی می‌توان جلیقه زنانه کوتاه را با دامن یا شلوار قد 90 به همراه صندل یا کفش مجلسی پاشنه‌دار ست کرد. استفاده از گل‌سینه زیورآلات و اکسسوری‌های خاص زیبایی استایل مجلسی شما را بیشتر می‌کند.

 برای استایل‌های کژوال، روزانه و اسپرت می‌توانید از جلیقه ساده‌تر به همراه شلوارهای جین مام استایل یا مام فیت بر اساس فرم بدنی، استفاده کنید. کفش‌کتانی سفید یا مشکی هم تکمیل‌کننده استایل شما است.

2. جلیقه زنانه بلند

جلیقه بلند زنانه | مدل جلیقه زنانه شیک
انواع مدل های شیک و جدید جلیقه زنانه بلند

هنگام انتخاب مدل جلیقه زنانه شیک دخترخانم‌ها و خانم‌ها می‌توانند برای استایل کژوال، نیمه‌رسمی و رسمی از جلیقه زنانه بلند استفاده کنند. توجه داشته باشید انتخاب یک جلیقه زنانه بلند کمک می‌کند تا پوشش شما از سادگی خارج شود و استایل خاص‌تری داشته باشید. بسته به فصل و موقعیت، هنگام خرید مدل جلیقه زنانه شیک بلند به جنس و کیفیت آن توجه داشته باشید. هر چه‌قدر جلیقه انتخابی جنس خوب، دوخت و طراحی شیک و اندازه مناسبی داشته باشد؛ زیبایی استایل شما را بیشتر می‌کند.

برای خرید جلیقه زنانه بلند و دیگر مدل‌های آن می‌توانید به مزون‌های برند و معروف به‌صورت حضوری مراجعه کنید یا اینکه از طریق پیج مزون بر روی پلتفرم اینستاگرام یا وب‌سایت به‌صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. با مراجعه به فروشگاه زینا استایلیش می‌توانید انواع لباس‌های زنانه شیک مانند شومیز، کت‌شلوار، تیشرت، شلوار، جلیقه مجلسی را باکیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.

3. مدل جدید جلیقه شلوار زنانه

جلیقه شلوار زنانه | مدل جلیقه زنانه شیک
جدیدترین مدل های جلیقه شلوار زنانه شیک

ست جلیقه شلوار زنانه یکی از ست‌هایی است که دخترخانم‌های جوان و خانم‌ها می‌توانند در استایل‌های خود از آن استفاده کنند. تنوع در انواع شلوار جین زنانه با مدل‌های بگ، مام استایل، مام فیت، اسکینی، دمپا و شلوارهای مازراتی با قدهای 100 و 90  و تنوع در مدل جلیقه زنانه شیک باعث شده است تا بتوانید استایل‌های متفاوتی را ایجاد کنید. در مدل جدید جلیقه شلوار زنانه، جلیقه با رنگ شلوار هم رنگ است و استفاده از یک شومیز زیبا یا پیراهن، زیبایی ظاهری آن را چندین برابر می‌کند. بسته به رنگ انتخابی می‌توانید یک استایل جلیقه شلوار مجلسی را رقم بزنید. در استایل مجلسی می‌توانید از اکسسوری، کیف‌دستی زنانه مجلسی و کفش یا صندل استفاده کنید.

 یکی دیگر از مدل جدید جلیقه زنانه، مدل جلیقه دامن زنانه است که هم می‌توانید در سبک مجلسی و هم اسپرت و کژوال از آن استفاده کنید. برای استایل مجلسی می‌توانید از مدل جلیقه زنانه شیک جدید با طرح‌های شیک و یقه‌های خاص همراه با دامن کوتاه استفاده کنید. در تیپ‌های اسپرت و کژوال به‌خصوص در فصل تابستان می‌توانید از ست جلیقه دامن با رنگ‌های شاد و اکسسوری کلاه یا شال استفاده کنید. جنس خنک پارچه‌های تابستانی و طرح‌های مختلف و همچنین هماهنگی کفش‌کتانی با انواع مدل جلیقه زنانه شیک به همراه دامن، جذاب و دوست‌داشتنی است.

4. جلیقه زنانه مجلسی شیک

جلیقه مجلسی زنانه | مدل جلیقه زنانه شیک
بهترین استایل های جلیقه و شلوار مجلسی زنانه

یکی از انواع مدل جلیقه زنانه شیک جلیقه زنانه مجلسی است. در طراحی جلیقه زنانه مجلسی شیک از طراحی‌های خاص و پارچه‌های شیک و باکیفیت استفاده می‌شود که زیبایی جلیقه را چندین برابر می‌کند. هنگام خرید جلیقه زنانه مجلسی باید به الیاف و پارچه استفاده شده توجه کنید که اصولاً از پنبه یا پشم تهیه می‌شوند. برای گردش‌های خانوادگی و دوستانه و مهمانی‌ها می‌توانید از جلیقه زنانه پنبه‌ای و در مهمانی‌های رسمی از جلیقه زنانه پشمی استفاده کنید.

 در طراحی جلیقه زنانه مجلسی شیک از طرح‌های کش دوزی بر روی شانه، نوار یا مغزی‌دوزی، لبه‌های نقش‌دار یا گلدار و همچنین از پارچه‌های متفاوت استفاده می‌شود. در مدل جلیقه زنانه شیک از انواع یقه‌های خاص مانند یقه‌انگلیسی، آمریکایی، آرشال و غیره و جیب به‌عنوان نما با طرح‌های مختلف استفاده می‌شود. برای داشتن جلیقه مجلسی شیک می‌توانید آن را با شلوارهای پارچه‌ای مازراتی یا انواع شلوار جین و دامن ست کنید که یک استایل رسمی را برای شما رقم می‌زند. در استایل رسمی مدل جلیقه زنانه شیک مجلسی می‌توانید از رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی، بنفش، سبز یشمی و زرشکی استفاده کنید. کفش یا صندل پاشنه‌دار همراه با یک کیف‌دستی شیک زیبایی استایل شما را چندین برابر می‌کند.

جمع‌بندی

ست های جلیقه زنانه | مدل جلیقه زنانه شیک
استایل های خاص و جدید جلیقه زنانه کوتاه رنگی

در این مقاله شما را با انواع مدل جلیقه زنانه شیک و استایل‌های دوست‌داشتنی و جذاب آن آشنا کردیم. اگر به‌عنوان یک خانم شیک‌پوش، پوشش جلیقه را در استایل خود دارید؛ برای زیبایی بیشتر این پوشش خاص، حتماً فاکتورهای سایز و فرم بد، رنگ پوست، اندازه قد، نوع برش و مدل و در نهایت کیفیت جنس آن توجه داشته باشید. علاوه بر تیپ‌های اسپرت می‌توانید در جشن‌ها و مهمانی‌ها از مدل جلیقه‌ زنانه شیک مجلسی استفاده کنید. فراموش نکنید اضافه‌کردن جزئیات به جلیقه مانند دوختن مروارید و مهره، گل‌دوزی دست‌دوز و استفاده از جیب زیبایی آن را بیشتر می‌کند.

 انتخاب ست جلیقه زنانه جنس لی با شلوار جین یک اسپرت جذاب دخترانه است که دخترخانم‌ها و خانم‌های جوان می‌توانند در کنار شیک‌پوشی، در استایل روزانه خود داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به استایل و سبک لباس پوشیدن خود اهمیت می‌دهید، علاوه بر مراجعه به وب‌سایت زینا استایلیش و دیدن محصولات آن، از مشاوره استایل شخصی آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *