مجله مد و فشن

طیف جذاب رنگ های تابستان 2022 برای طرفداران اهل مُد معرفی شد

تابستون 2022 چه رنگی بپوشیم؟

 برای طرفداران اهل مد که همواره دوست دارند با استایل‌های خاص خود حرفی برای زدن داشته باشند و به طرز پوشیدن و استایل خود بهای بیشتری می‌دهند، دانستن اینکه هر سال چه رنگ‌هایی مد است  و در کنار آن می توانند از چه ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنند تا همواره استایل جذابی داشته باشند موضوع مهمی است. پیش‌تر رنگ سال 2022 با نام very peri معرفی شد که توانست فصل بهار را با رنگ زیبایش درخشان‌تر کند. حال در هفته مد لندن، شرکت پنتون پالت رنگ های تابستان 2022 خود را معرفی کرد. رنگ‌های معرفی شده از سوی این شرکت مجموعه کاملی است از 10 رنگ متنوع و تاثیرگذار و جذاب که حس طراوات و راحتی فصل بهار و تابستان را به خوبی بیان می کند و در کنار آنها نیز 5 رنگ به عنوان رنگ‌های خنثی و آرامش بخش نیز معرفی کرده است.

خرید شومیز مجلسی

بهترین شومیز های مجلسی زنانه با طرح و رنگ متنوع


همانطور که مدیر اجرائی موسسه رنگ پنتون ” Leatrice Eiseman”  می‌گوید: رنگ‌های تابستان سل 2022 به ما این امکان را می‌دهد تا از قوانین مد پیروی نکنیم و هر طور که می‌خواهیم این رنگ‌ها را با هم ترکیب نماییم و دری را به سوی کاوش برای یافتن ترکیبات جدید رنگی باز می‌کند تا استایل شخصی خود را بیابیم.

رنگ های تابستان 2022

روانشناسی رنگ های تابستان 2022

ابتدا نگاهی به نقش رنگ های تابستان 2022 به روی روحیه و احساساتمان خواهیم انداخت:

  • رنگ زرد نرگسی : بیانگر حس گرماست و ناخودآگاه ذهن ما را به سمت باغچه‌های بهاری می‌کشاند.
  • رنگ آبی تیره : الهام بخش حس بلندی و رهایی است.
  • رنگ صورتی پررنگ : رنگی با قدرت گیرایی بالا که پیام‌آور حس  شادی است.
  • رنگ صورتی پودری: حس لطیف و سبکی دارد.
  • رنگ آبی پاستلی : رنگی شیرین که با طبیعت همخوانی فراوان دارد.
  • رنگ قرمز تند: رنگی با ایجاد حس درام و فرمان دهنده.
  • رنگ بنفش : رنگ بنفش چشم‌گیر یا کوکبی که نماد تکاپو و تحرک است.
  • رنگ قهوه ای موکا: که سبب گرمی روح انسان می‌شود.
  • رنگ آبی نفتی: نمایشگر تجسس ما جهت پیدا کردن فضای امن است.
  • رنگ آبی یخچالی: رنگی آرام و خنک کننده است و حس آرامش و سکوت را منتقل می‌کند.

 

معرفی رنگ‌ های تابستان 2022

رنگ‌های امسال باعث می‌شود تا از لباس‌های مشکی رنگ خود فاصله بگیرید. به گفته طراحان اهل مد امسال به احتمال زیاد رنگ زرد لیمویی را بیش از سایر رنگ ها خواهید دید. اگر به پلت معرفی شده امسال نگاهی بیاندازید رنگ‌های سبز لیمویی، زرد اشباع شده، سبز کلاسیک و نارنجی با تناژ غروب آفتاب را خواهید دید که همگی رنگ خاص خودشان را دارند.
نیازی نیست تا رنگ‌های مطرح شده همواره در پیراهن شما به کار رفته باشد، بلکه شما می توانید این رنگها را در اکسسوری‌هایی که همراه با لباس خود ست می‌کنید استفاده نمایید.

رنگ آبی سلطنتی

رنگ سبز رنگی است که دقیقا مختص این زمان است در حالیکه رنگ آبی سلطنتی رنگی است که می‌تواند به سرعت در عرض چندماه از دیدها کنار رود. به همین دلیل است که با وجود اعلان این رنگ برای سال 2022 برندهایی همچون  Lacoste و Loewe از این رنگ در مجموعه لباسهای بهار و تابستان خود بکار می‌برد درحالیکه برند Vetements از این رنگ در فصل پاییز و زمستان خود استفاده خواهد کرد. تنها نکته قابل تامل در مورد ست کردن این رنگ است که می بایست در زمان ترکیب آن با رنگ سفید و قرمز دقت بیشتری نمایید.

انواع شلوار جین

اسم انواع شلوار جین زنانه
رنگ های تابستان 2022

رنگ سبز لیمویی

رنگ سبز لیمویی در سالی که گذشت با استقبال زیادی از سوی مردم همراه بود و به همین دلیل امسال نیز طراحان مد در نظر گرفتند تا از این رنگ که نماد جنب و جوش در بهار است در طیف رنگهای بهاره و تابستانه خود جایی باز کنند. Cinq a Sept ، Prabal Gurung و  Christian Sirianoاز این رنگ در طراحی دامن‌های ساتن میدی، لباس‌های خواب، دستمال سر و لباسهای مجلسی استفاده کردند. طراحان پیشنهاد می کنند که هنگام استفاده از این رنگ از رنگ سفید یا مشکی برای کفش خود استفاده نمایید.

انواع دامن

معرفی انواع دامن
سبز لیمویی رنگ تابستان 2022

رنگ نارنجی

رنگ‌های با تناژ کرم را برای این تابستان فراموش کنید. بهار و تابستان 2022 به دنبال درخشان‌ترین رنگ نارنجی بروید و می‌توانید آن را از سرتا پا یک رنگ استفاده کنید.Proenza Schouler، Collina Strada و Christian Siriano از این رنگ بصورت مونوکروم در محصولات امسال خود استفاده کرده اند. شما هم اگر به این رنگ علاقه دارید می‌توانید از آن به عنوان تک رنگ استفاده نمایید و حتی کیف و کفش خود را همین رنگ انتخاب کنید، اما اگر به دنبال ایجاد کمی کنتراست هستید می توانید لباستان را با یک کیف آبی و یک جفت کفش کلاسیک مشکی رنگ ست کنید.

رنگ نارنجی رنگ تابستان 2022

رنگ آبی نیلی

اکنون که این رنگ آبی را می‌بینید احتمالا فکر می‌کنید این رنگ شبیه رنگ آبی سلطنتی است که قبلا ذکر کردیم اما اینطور نیست و با آن تفاوت دارد. تمام برندهای Balenciaga، Nina Ricci، Stella McCartney و Rokh در محصولات بهاره و تابستانه خود از رنگ آبی نیلی استفاده کرده‌اند.

آبی نیلی رنگ های تابستان 2022

رنگ زرد درخشان

این رنگ در ترند بهاره و تابستان امسال به یاد آورنده یک روز آفتابی است. در سال گذشته رنگ زرد کم رنگ جزو رنگ‌های ترند سال بود اما امسال با پوشیدن رنگ زرد آفتابی یا رنگ نئونی می‌توانید استایل خود را جذاب‌تر کنید. طراحانی همچون Jason Wu ،Sergio Hudson  و Rodarte در لباس‌های خود از این رنگ استفاده کردند. شما هم می‌توانید این رنگ سال را به هر نحوی در استایل خود استفاده کنید و جالب است که بدانید این رنگ باعث بالا رفتن روحیه شما می‌شود.

رنگ سبز چمنی

آخرین رنگی که معرفی می‌کنیم رنگ سبز چمنی است، رنگی بسیار جذاب که متمایز از رنگ‌های دیگر است! این رنگ بسیار زیبا است و نماد جسارت، ثروت، سرزندگی و شادابی است. آیا شما هم این طور فکر می‌کنید؟ سایه هایی از این رنگ جذاب در هفته مد لندن بر نمونه لباس‌های طراحی شده روی صحنه خودنمایی کردند و طراحانی چون Yuhan Wang  و  BMUETدر کالکشن بهار و تابستان خود از این رنگ زیبا استفاده نمودند.

رنگ های تابستان 2022

سخن پایانی

رنگ‌ها همیشه نقش بسیار پررنگی در استایل کردنمان دارند. آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند برای فصول مختلف لباس‌های متناسب‌تر و همرنگ فصل انتخاب کنیم. اگر اهل مد باشید، دانستن رنگ های تابستان 2022 می‌تواند به شما در خرید لباس‌های تابستانی و استایل کردن کمک کند. زینا استایلیش راهنمای ست کردن انواع استایل و فروشگاه لباس زنانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *