مجله مد و فشن

انواع استایل با هودی دخترانه در زمستان امسال

انواع استایل با هودی دخترانه

با نزدیک‌شدن به فصل‌های سرد سال، بازار فروش لباس‌های گرم رونق بیشتری می‌گیرد. لباس‌های گرم پاییزی و زمستانی تنوع بی‌نظیری دارند و در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. از میان این آیتم‌های زمستانه، هودی از پرطرف‌دارترین ترندهای چند سال اخیر بوده است. در میان جوانان و نوجوانان هودی به‌عنوان نوعی لباس اسپرت بسیار محبوب است. در این ‌بین هودی دخترانه تنوع فوق‌العاده‌ای در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها دارد. هودی دخترانه در نوع دوخت و طراحی سبک جالب و متفاوتی دارد. همین امر سبب می‌شود تا تیپ و استایل شما خاص و متفاوت باشد.

هودی چیست؟

هودی چیست؟
کلمه hoodie اشاره به‌نوعی پیراهن، بلوز یا ژاکت است که کلاه و جیب دارد

خرید شومیز

خرید انواع شومیز سفید مجلسی

کلمه hoodie اشاره به‌نوعی پیراهن، بلوز یا ژاکت است که کلاه دارد. می‌توان گفت استایل و سبک هودی از قرن‌های میانی اروپا از نوع پوشش راهبان الهام گرفته شده است. در واقع از دهه 1970 به بعد هودی مطرح شد و در اثر عوامل بسیاری روند روبه‌رشد و موفقیتی را در پیش گرفت. هودی به‌عنوان یک تیپ کژوال و یا اسپرت شناخته می‌شود. جنس هودی نخی، کتان، پلی‌استر و یا پنبه‌ای و نرم است به همین دلیل حس راحتی را بیشتر منتقل می‌کند. هودی در دو نوع جلوبسته و جلوباز تولید می‌شود که هودی جلوبسته پرطرف‌دارتر است. در اکثر هودی‌های جلوبسته یک جیب بزرگ در جلوی لباس طراحی شده است که برای وسایل ضروری مناسب است. از هودی معمولاً در هوای سرد و بارانی بسیار استقبال می‌شود.

انواع هودی دخترانه

انواع هودی دخترانه
هودی ساده و هودی تدی دخترانه با رنگبندی

مدل شومیز مجلسی

بهترین مدل های شومیز مجلسی

هودی شباهت بسیار زیادی به سویشرت دارد با این تفاوت که کلاه دارد و جلوبسته است. هودی معمولاً از انواع لباس‌های آزاد و راحت است. این روزها هودی در میان دختران طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است. به دلیل این محبوبیت و استقبال هودی دخترانه در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها و طرح‌های خاص دخترانه تولید می‌شود. هودی‌های ساده، فانتزی و جیب‌دار در دو نوع کوتاه و بلند برای فصل‌های سرد پاییز و زمستان ترند شده‌اند. بیشترین متقاضی و طرف‌داران هودی نوجوانان هستند.

مدل‌های هودی دخترانه

مدل هودی دخترانه
مدل هودی طوسی دخترانه طرح دار

مدل شومیز دخترانه

بهترین شومیز های دخترانه جدید

هودی دخترانه مدل‌های متنوعی دارد. از مزیت‌های نوع جیب‌دار این هودی گرم نگه‌داشتن دست‌ها در مقابل سرما است. اکثر دختران در هنگام خرید هودی دخترانه به این نکته بسیار توجه می‌کنند که اندازه هودی مقداری بلند باشد. دوست دارند بلندی هودی به‌اندازه‌ای باشد که روی ران‌هایشان را بپوشاند و گرم کند. اما برخی هودی‌های کوتاه‌تر را ترجیح می‌دهند. امروزه هودی‌های بلند تا ساق پا در دنیای مد و لباس ترند شده‌اند و طرف‌داران خاص خودشان را دارند.

نحوه ست‌کردن هودی با استایل دخترانه

مدل استایل کردن هودی دخترانه
ست کردن هودی دخترانه با شلوار

خرید کت شلوار زنانه

خرید بهترین کت شلوار زنانه مزونی

باتوجه‌به این موضوع که هودی دخترانه تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد، انتخاب این آیتم زمستانه باتوجه‌به سلیقه افراد متفاوت است. اما بهتر است توجه داشته باشید که به‌طورکلی هودی‌هایی با رنگ خاکستری، سفید، صورتی روشن از بهترین گزینه‌ها برای دختران هستند. اصلی‌ترین دلیل این است که این رنگ‌های هودی دخترانه به‌راحتی با هر لباس دیگری قابلیت ست شدن دارد. در این میان گزینه‌های دیگری که باید برای ست‌کردن با هودی دخترانه در نظر بگیرید؛ سلیقه فردی، رنگ پوست و هماهنگی رنگ هودی با دیگر لباس‌ها است.

تفاوت هودی دخترانه و پسرانه

هودی دخترانه و هودی پسرانه در برخی موارد تفاوت‌هایی دارد. یکی از تفاوت‌های اصلی هودی پسرانه و هودی دخترانه در اندازه آستین‌های هودی است. هودی پسرانه علاوه بر مدل آستین بلند، ‌ با آستین‌حلقه‌ای یا بدون آستین زیپ‌دار نیز تولید می‌شود که علاوه بر اینکه در فصل‌های سرد می‌توان آن را بر روی لباس‌های دیگر پوشید. در ابتدای فصل‌های گرم سال و بهار نیز قابل‌استفاده است.

هودی دخترانه و پسرانه
ست هودی دخترانه و پسرانه

فرق شومیز و تونیک

بررسی تفاوت های شومیز با پیراهن تونیک و بلوز

نکته دیگر در تفاوت هودی دخترانه و پسرانه در سایزبندی و اندازه آن‌ها است. هودی دخترانه عموماً باتوجه‌به ظریف بودن اندام دخترانه در سایزهای کوچک‌تر و جمع و جورتر تولید می‌شود. البته باتوجه‌به این نکته که هودی معمولاً لباسی آزاد و راحت است. هودی پسرانه نیز باتوجه‌به اندام و نوع استخوان‌بندی پسرانه نسبت به هودی دخترانه در سایزهای بزرگ‌تری تولید می‌شود. اندازه هودی پسرانه معمولاً کوتاه است و هودی‌های بلند بیشتر مورداستفاده دختران هستند. همچنین رنگ‌ هودی‌های پسرانه عموماً رنگ‌های تیره و خنثی است و کمتر از رنگ‌های روشن و جیغ استفاده شده است.

سخن نهایی

هودی از دسته لباس‌های گرم و ضخیم زمستانه است که طرف‌داران بسیاری دارد. این روزها علاوه بر هودی پسرانه، هودی دخترانه نیز بسیار محبوب بوده و از ترندهای لباس‌های زمستانه محسوب می‌شود. بهترین انتخاب و آیتم برای داشتن یک استایل زمستانی خاص با هودی دخترانه است. برای خرید و تهیه انواع لباس‌های زنانه و هودی دخترانه بهترین و راحت‌ترین فروشگاه اینترنتی، سایت زینا استایلیش است. در سایت زینا استایلیش متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم.

چطور استایل زیبای دخترانه با هودی داشته باشیم؟

استایل زیبا دخترانه با هودی

زمانی که به‌دنبال خرید هودی دخترانه هستید، به‌غیراز انتخاب نوع هودی باید برخی نکات را رعایت کنید. رعایت کردن این نکات تأثیر بسزایی در استایل بی‌نقص و منحصربه‌فرد شما خواهد داشت. توجه داشته باشید که اگر هودی دخترانه شما رنگ سرد و خنثی داشت، بهتر است با استفاده از یک شال گردن کرم رنگ استایلتان را از بی روحی دربیاورید. استفاده از شال گردن کرم رنگ در کنار هودی دخترانه با رنگ خنثی باعث می‌شود تا استایل شما با فصل سرد هارمونی خاص و جذابی داشته باشد.
برای تکمیل استایلتان می‌توانید هودی دخترانه زیبایتان را با شلوار جین، شلوار مام استایل و یا لگینگ بپوشید. اگر انتخاب شما لگینگ و یا شلوار جین مشکی باشد گزینه مناسب برای تکمیل استایل دخترانه شما استفاده از کتونی سفید است. تضاد رنگی به وجود آمده در استایل شما زیبایی استایلتان را چندبرابر می‌کند.
اگر انتخاب شما هودی دخترانه کوتاه است. بهتر است هودی را با پالتوهای بلند و آزاد ست کنید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که هودی دخترانه انتخابی شما خیلی ضخیم نباشد. اگر در برنامه روزانه‌تان پیاده روی و دوچرخه سواری دارید، بهتر است که هودی دخترانه بلند را با شلوار ورزشی انتخاب کنید. البته نکته مهم در خصوص ست‌کردن لباس ها این است که به هیچ عنوان قوانین ثابتی برای ست‌کردن وجود ندارد. باتوجه‌به این نکته بهتر است شما از هر استایلی را که احساس خوب و خاص بودن به شما می‌دهد استفاده کنید.

آخرین مطالب زینا استایلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *