مجله مد و فشن

انواع استایل با پافر برای فصل سرما

استایل با پافر

امروزه کاپشن‌ها و جلیقه‌های پافر از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای فصل‌های سرد پاییز و زمستان هستند. این مدل لباس‌های زمستانه علاوه بر گرم نگه‌داشتن شما، استایل جذاب و خاصی را به شما می‌دهند. اگر بتوانید پافر را به درستی ست کنید استایلتان بی‌نظیر و جذاب‌تر می‌شود. البته نکته مهمی که درباره پافر وجود دارد این است که به دلیل حجمی که در ظاهر دارند و پفی بودنشان، به سختی ست می‌شوند. اما اگر شما به درستی اصول ست کردن انواع استایل با پافر را بدانید، قطعا می‌توانید ظاهری جذاب داشته باشید. در این مقاله از سایت زینا استایلیش با ما همراه باشید تا شما را با انواع استایل با پافر زنانه و مردانه آشنا کنیم.

پافر چیست؟

پافر اسپرت | انواع استایل با پافر
جذاب ترین ست پافر دخترانه کلاه دار

پافر (puffer) در اصل به نوعی از کاپشن سبک و حجیم گفته می‌شود. امروزه پافرها به عنوان آیتم زمستانه پرطرفدار و ترند روز محسوب می‌شوند. علت حجیم بودن پافرها بیشتر برای جلوگیری از باد و سرمای زیاد است. جنس پارچه رویه پافر عموما از پلی استر یا نایلون است و بخش داخلی آن می‌تواند از جنس مخمل و یا خز باشد. لایه داخلی پافر با الیاف مصنوعی مانند پشم شیشه متراکم، پر و یا هوا برای عایق بودن در برابر سرما پر شده است.

از بزرگترین مزایای پافر وزن سبک آن‌ها است که این امر شما را در پوشیدن پافر برای ساعات طولانی خسته نمی‌کند. امروزه پافرها در انواع و اقسام مختلفی از جمله کوتاه و یا بلند در بازار موجود هستند. اینکه شما چه نوع پافری را دوست دارید و انتخاب می‌کنید به سلیقه و استایل شما و نوع اندامی که دارید بستگی دارد. در ادامه برای شما انواع استایل شیک با پافر و نحوه ست کردن در استایل‌های کژوال و رسمی را بررسی می‌کنیم.

انواع استایل با پافر زنانه

پافر زنانه | انواع استایل با پافر
شیک ترین مدل پافر دخترانه رنگ قرمز

پافر زنانه در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. فرقی نمی‌کند انتخاب شما پافر کوتاه زنانه و یا پافر بلند زنانه باشد. در هر صورت گزینه‌ها و انتخاب‌های متنوع و بسیاری برای ست کردن با پافر در اختیار شما است. از مزیت‌های پافر در این است که به راحتی می‌توانید آن را با آیتم‌های مختلف مانند شلوار و شومیز ست کنید و انواع استایل با پافر زنانه جذاب و چشمگیر داشته باشید. یکی از انواع استایل با پافر، پوشیدن پافر بر روی مانتو ساده، پیراهن و یا بلوز است. امروزه بهترین گزینه در انواع استایل با پافر هودی و یا دورس زنانه است. این آیتم‌ها در چند سال اخیر جزو ترند‌ها و مد روز بودند. اگر پافر زنانه شما رنگی بود توجه داشته باشید که از رنگ‌های مکمل و یا متضاد برای ست کردن با آن استفاده کنید.

استایل پافر با شال

پافر با شال | انواع استایل با پافر
استایل خاص ست پافر با شال رنگی

در کشور ما انواع استایل پافر با شال نیز بسیار مرسوم است. شما می‌توانید انواع شال‌ها را متناسب با رنگ پافرتان ست کنید. با توجه به رنگ و طرح شالتان استایلی کاربردی و جذاب با پافر داشته باشید. اما بهترین و کاربردی‌ترین گزینه برای استایل پافر با شال، استفاده از شال مشکی است. همچنین استفاده از شال‌های رنگ نود نیز استایل شما را خاص و لاکچری‌تر نشان می‌دهد.

استایل با پافر کوتاه

استایل با پافر کوتاه طرفداران بسیار زیادی در بین خانم‌ها دارد. از مزیت‌ها و نکات مثبت در استایل با پافر کوتاه در این است که محدودیتی در ست کردن ندارد. پافر کوتاه را به راحتی می‌توان با انواع هودی، دورس، سویی‌شرت، بافت، بوت و نیم بوت و انواع شلوار ست کرد. پوشیدن دورس و شلوار ست از ایده‌های جذاب انواع استایل با پافر کوتاه است. علاوه بر بافت گرمی که دورس دارد هماهنگی دورس و شلوار با یکدیگر باعث می‌شود استایل شما منظم و زیباتر نشان داده شود. از دیگر لباس‌های جذاب زمستانه بافت یقه اسکی است. استفاده از بافت یقه اسکی در انواع استایل با پافر کوتاه، شیک و خاص بودن رابه استایل شما می‌بخشد. همچنین استفاده از شومیز ساده و تک رنگ در استایل با پافر کوتاه از تکنیک‌های جذاب شیک‌پوشی است.

استایل با پافر کوتاه مشکی

پافر مشکی کوتاه | انواع استایل با پافر
استایل شیک دخترانه پافر مشکی کوتاه

در استایل با پافر مشکی کوتاه مناسب‌ترین گزینه استفاده از رنگ‌های سفید، طوسی و کرم است. استفاده از این رنگ‌ها در انواع استایل با پافر کوتاه مشکی موجب زیباتر شدن نمای استایل شما می‌شود. همچنین استفاده از لباس‌هایی با رنگ زیتونی انتخاب بسیار مناسبی برای پافر مشکی محسوب می‌شوند. با انتخاب این‌ رنگ‌های خنثی در انواع استایل با پافر کوتاه مشکی، استایلی چشمگیر و خاص خواهید داشت.

استایل با پافر بلند

پافر بلند دخترانه | انواع استایل با پافر
جذاب ترین استایل پافر بلند دخترانه با نیم بوت

پافرهای بلند بیشتر برای خانم‌ها ترند هستند. اما برای آقایان نیز انواع استایل با پافر بلند ست‌های جذاب و به روزی را به وجود می‌آورد. انواع استایل پافر بلند برای ست کردن با شلوارهای جین، تیشرت، هودی و بافت برای داشتن یک استایل اسپورت و کژوال بسیار مناسب است. شما به راحتی می‌توانید پافر بلند را با پیراهن یقه اسکی شیک و ساده و شلوار جین ساده ست کنید. یکی دیگر از انواع استایل با پافر بلند، پوشیدن یک بلوز بافت شیک و شلوار مام استایل است. همچنین در این استایل شما می‌توانید با نیم بوت و یا کتانی استایل خودتان را کامل کنید.

استایل با پافر و هودی

ست پافر و هودی | انواع استایل با پافر
ست اسپرت دخترانه پافر و هودی

ست کردن هودی و شلوار اسلش با پافر از انواع استایل با پافر بسیار شیک و جذاب محسوب می‌شود. اگر هودی شما رنگ روشن دارد، سعی کنید از پافر تیره رنگ استفاده کنید. این تضاد رنگی زیبایی استایل شما را چند برابر می‌کند. بهترین گزینه برای ست کردن هودی و پافر استفاده از شلوار اسلیم چرم است. این نکته را در نظر داشته باشید که انواع استایل پافر و هودی نوعی استایل کژوال است. پس در انتخاب کفش باید دقت کنید،‌ مناسب‌ترین کفش برای این نوع استایل نیم‌بوت و کفش‌های اسپرت هستند.

استایل پافر با شلوار بگ

برای داشتن یک استایل اسپرت، گزینه مناسب شلوار بگ با پافر است. یکی دیگر از انواع استایل پافر استفاده و انتخاب شلوارهای بگ و گشاد است. پافر کوتاه با شلوار بگ مناسب‌تر از پافر بلند است. این ترکیب زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهد.

انواع استایل با پافر مردانه

پافر مردانه | انواع استایل با پافر
بهترین استایل با پافر مردانه کوتاه اسپرت

انواع استایل با پافر برای آقایان از آیتم‌های مهم و کاربردی زمستان و پاییز محسوب می‌شود. در روزهای پاییزی می‌توانید از یک تیشرت یا پیراهن مردانه در زیر پافر استفاده کنید. همچنین در روزهای سرد زمستانی پوشیدن انواع پلیور و هودی یا سوییشرت مردانه در زیر پافر استایلی شیک و بی‌نظیر است. توجه به ترکیب رنگی و هارمونی رنگ‌های انتخابی در انواع استایل با پافر مردانه بسیار مهم و تاثیرگذار است. در استایل رسمی و نیمه‌رسمی همچنین می‌توانید پافرهای جذب را برای استفاده در زیر کت استفاده کنید. با انتخاب یک جفت نیم بوت شیک استایلی متفاوت و هوشمندانه را داشته باشید. البته توجه داشته باشید استایل رسمی با پافر بسیار سخت است. نکته اصلی انتخاب رنگ‌های مناسب و آیتم‌های همرنگ است.

پافر با پیراهن مردانه

پافر با پبراهن چهارخانه | انواع استایل با پافر
بهترین استایل پافر مردانه با پیراهن چهارخانه

یکی دیگر از انواع استایل شیک با پافر استفاده از پیراهن مردانه است. پیراهن‌های مردانه را به راحتی و زیبایی می‌توانید با پافر ست کنید. مخصوصا پیراهن‌های مردانه پشمی چهارخانه با پافر استایلی بسیار زیبا و خاص را ایجاد می‌کنند.

پافر مردانه کلاه دار

از مناسب‌ترین استایل‌ها برای آقایان استفاده از پافر مردانه کلاه دار است. پافر مردانه کلاه دار از انواع استایل با پافر اسپرت و کژوال محسوب می‌شود. برای ترکیب این نوع پافر کلاه دار می‌توانید از پلیورها و یا هودی‌های بدون کلاه استفاده کنید. برای جذاب‌تر کردن استایل مردانه خود می‌توانید از شلوارهای جین و کتان در انواع استایل شیک با پافر مردانه کلاه دار استفاده کنید. همچنین انواع پوتین‌ها، نیم‌بوت‌ها این استایل مردانه زمستانه و پاییزی را جذاب‌تر می‌کند.

سخن نهایی‌

ست پافر دخترانه با کلاه | انواع استایل با پافر
ست های شیک پافر دخترانه با کلاه

پافر از جمله آیتم‌های بسیار کاربردی و شیک در انواع استایل با پافر است. از گزینه‌های مناسب برای آقایان خرید پافر کوتاه مردانه است. با رعایت برخی نکات در ست کردن پافر به راحتی می‌توانید استایل خاص و جذابی برای خودتان بسازید. همچنین شما می‌توانید برای استایل پافر با هودی، با مراجعه به سایت زینا استایلیش خرید هودی موردنظرتان را انجام دهید. با خرید شال مناسب با پافر زنانه از سایت زینا استایلیش جذابیت استایلتان را چند برابر کنید. همانطور که گفتیم پافر را می‌توانید با خرید شلوار زنانه جین و یا بگ ست کنید. اگر می‌خواهید با پافرتان از شومیز استفاده کنید و داشتن استایل با شومیز جذاب و شیکی را تجربه کنید با زینا استایلیش همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *