مجله مد و فشن

انواع استایل با شومیز سفید

نحوه صحیح پوشیدن شومیز سفید برای هر فرم اندامی

هیچ چیز به اندازه یک شومیز سفید رنگ در کمد لباس‌های ما کاربرد ندارد. شومیز سفید از هر جنس و مدلی که باشد کار شما را برای استایل کردن راحت می‌کند. چه بخواهید یک استایل رسمی داشته باشید چه یک استایل کلاسیک، تنها چیزی که همیشه برایتان کاربرد خواهد داشت شومیز سفید است. در ادامه به شما خواهیم گفت چطور به زیباترین شکل ممکن شومیز سفید را برای مراسم مختلف ست کنید.

10 روش برای استایل کردن شومیز سفید

1.      شومیز سفید با دامن چهارخانه

یکی از زیباترین روش‌ها برای استایل کردن شومیز سفید برای میهمانی دورهمی و حتی رسمی، پوشیدن آن با یک دامن چهارخانه است. دامن چهارخانه می‌تواند شدت سادگی و تک رنگی استایل شما را گرفته و جذابیت بیشتری به آن ببخشد. همچنین می‌توانید کیف و کفشتان را با رنگ اصلی دامن خود ست کنید و استایلی رنگی و چشم نواز ایجاد کنید.

شومیز سفید و دامن چهارخونه

2.      ست کردن شومیز با دامن بلند

اگر خیلی اهل پوشیدن لباس‌های طرح دار یا چهارخانه نیستید و همچنان دوست دارید استایلتان ساده و تک رنگ باشد، دامن پلیسه و یا راسته می‌تواند گزینه مناسبی برای استایل شما در یک میهمانی باشد. برای اینکه استایل کلاسیک‌تری داشته باشید می‌توانید شومیز سفیدتان را با یک دامن راسته جین ست کنید. همچنین دامن‌های کلوش پارچه‌ای نیز در رنگ‌های خنثی می‌توانند استایل مینیمال و زیبایی برایتان ایجاد کند.

استایل کردن شومیز سفید با دامن
استایل کردن شومیز سفید نوار قرمز با دامن طوسی

3.      گره زدن شومیز سفید

یکی از روش‌های جذاب و مدرن استایل کردن شومیز سفید گره زدن آن به جای بستن تمامی دکمه‌ها است. با این کارتان می‌توانید به بلندتر دیده شدن پاهایتان نیز کمک کنید. هرچند باید در نظر داشته باشید این مدل استایل کردن لباس مناسب مراسم رسمی نیست و بیشتر برای استایل‌های خودمانی و اسپورت مناسب است. به همین دلیل بهتر است با این مدل استایل کردن از شلوار یا دامن‌های خیلی رسمی استفاده نکنید و کفش‌های خیلی مدل دار نپوشید.

استایل کردن شومیز سفید با شلوار زاپ دار
استایل کردن شومیز سفید با شلوار مام استایل زاپ دار

4.      پوشیدن شومیز سفید روی تاپ

شومیز سفید را می‌توانید به روی تاپ یا یک لباس دیگر بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید. این استایل هم مناسب یک استایل خانگی است هم در صورت بلند بودن شومیز می‌تواند نقش یک مانتو را برای خارج از خانه در فصل تابستان ایفا کند. شومیز سفید به دلیل اینکه رنگ خنثی دارد به راحتی با پیراهن نیز ست می‌شود. می‌توانید در تابستان آن را روی پیراهن طرح دار و رنگارنگ بپوشید و جلوی آن را گره بزنید.

استایل کردن شومیز سفید بعنوان مانتو
ست کردن شومیز سفید بلند بعنوان مانتو

5.      ست کردن شومیز سفید با شلوار جین

راحت‌ترین کار استایل کردن شومیز سفید با شلوار جین است. اگر شلوار جین مام استایل به تن می‌کنید قرار دادن شومیز سفید داخل شلوار می‌تواند ایده بهتری باشد تا هم استایل شلوارتان نمایان شود هم مدل شومیزتان به چشم بیاید. اما برای شلوارهای اسکینی فرق چندانی ندارد که شومیز را روی شلوار بگذارید یا داخل آن. اگر تمایلی ندارید برجستگی اندامتان نمایان باشد در چنین حالتی قرار دادن شومیز روی شلوار می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

شومیز سفید و شلوار جین

6.      ست کردن شومیز سفید با شلوار پارچه ای راسته

شومیز و شلوار پارچه‌ای راسته، در صورتی که شومیز داخل شلوار قرار بگیرد، یک استایل رسمی شیک برای سر کار رفتن ایجاد می‌کند. در این استایل می‌توان یک کفش پاشنه متوسط نیز پوشید تا استایل کامل‌تر و شیک‌تری داشته باشید. همچنین اگر بخواهید کمی به اصطلاح کول‌تر به نظر برسد می‌توانید از شلوارهای پارچه‌ای راسته رنگی نیز کمک بگیرید.

7.      پوشیدن شومیز سفید زیر وست و کت

یکی از بهترین کاربردهایی که شومیز سفید دارد این است که به راحتی می‌توان آن را زیر وست، مانتو و حتی کت پوشید. اگر برای یک دورهمی دوستانه در کافه در فصل تابستان آماده می‌شوید شومیز سفید را می‌توانید زیر وست کرم یا وست مشکی بپوشید. اگر می‌خواهید به یک قرار رسمی بروید و یا در فصل سردتری بیرون بروید، شومیز سفید را زیر مانتوی کتی یا حتی پالتو بپوشید. در صورت پوشیدن شومیز زیر مانتو کتی می‌توانید یک شلوار راسته پارچه‌ای و یک کفش پاشنه بلند نیز با آن ست کنید.

استایل کردن شومیز سفید زیر کت

8.      بستن کمربند به روی شومیز سفید

یکی از کارهایی که موجب می‌شود استایل کردن شومیز سفید با جذابیت بیشتری همراه باشد بستن کمربند به روی آن است. اگر دوست دارید کمرتان باریک‌تر به نظر برسد می‌توانید کمربند مشکی پهن به روی شومیز سفید ببندید. تضاد رنگی که این دو درکنار هم ایجاد می‌کنند اندام شما را کشیده و جذاب نشان می‌دهد. بهتر است در چنین استایلی از شلوار مشکی پارچه‌ای گشاد یا شلوار راسته مشکی استفاده کنید.

در صورتیکه قد شومیز بلند باشد و به طور روزمره آن را بعنوان مانتو می‌پوشید می‌توانید در میهمانی‌های خودمانی از آن بعنوان پیراهن استفاده کنید. فقط کافیست به روی آن یک کمربند ببندید و قد لباس به اندازه‌ای باشد که شبیه به یک لباس کوتاه به نظر برسد. گشادی شومیز نیز در چنین حالتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بستن کمربند به روی لباس سفید

9.      شومیز سفید و شلوارک

همانند شلوار جین، ست کردن شومیز سفید با شلوارک نیز بسیار ساده و کاربردی است. شلوارک‌های زیپ دار را برای ست کردن با شومیز انتخاب کنید تا همخوانی بیشتری با استایلتان داشته باشد. ترکیب شومیز و شلوارک یک ترکیب اسپرت و کژوال است که بهتر است با کفش ساده همراه شود.

ست کردن شومیز سفید با شلوارک

10.  شومیز سفید و اکسسوری با دستمال گردن

اکسسوری‌های بولد و چشمگیر به خوبی می‌توانند در کنار شومیز سفید خودشان را نشان دهند و استایل شما را از سادگی خارج کنند. بخصوص اگر می‌خواهید برای یک میهمانی رسمی آماده شوید یک گردنبند زنجیری طلایی بزرگ می‌تواند جلوه خاصی به استایل شما ببخشد. ترجیحا در کنار چنین گردنبندی از ساعت همرنگ و گوشواره ظریف‌تر استفاده کنید.

باز گذاشتن یقه شومیز و استایل کردن آن با یک دستمال گردن رنگی نیز می‌تواند ایده بسیار جذابی برایتان باشد و رنگ و روی بیشتری به ست شما ببخشد. در چنین حالتی نباید گردنبند و زیورآلات زیادی بیندازید و بهتر است استایلتان را به سمت استایل رسمی و اسپورت پیش ببرید.

شومیز سفید و دستمال گردن

شومیز سفید یکی از لباس‌های الزامی هر کمد لباس است که کار استایل کردن را برای شما آسان‌تر می‌کند. این لباس ساده و در عین حال شیک را می‌توانید به شکل‌های مختلفی بپوشید. اما برای اینکه بهترین استایل را داشته باشید ابتدا لازم است فرم اندامی خود را بدانید و با توجه به آن از روش‌های زیر برای پوشیدن شومیز سفید استفاده کنید.برای خرید شومیز سفید از زینا استایلیش همین حالا اقدام کنید.

5 مدل پوشیدن شومیز سفید بر اساس هر فرم اندامی

1.      فرم دادن یقه

اگر فرم اندامی مستطیل دارید، شومیز را طوری بپوشید که یقه آن به شکل V باشد. این یعنی بهتر است دکمه بالای شومیز را باز گذاشته و حتی یقه را به داخل بدهید تا چنین شکلی بگیرد. یقه V بالاتنه را نسبت به پایین تنه بزرگتر نشان می‌دهد. در اینجا چیزی که اندام مستطیل نیاز دارد مشخص شدن ناحیه کمر است. پس بهتر است شومیز را داخل شلوار قرار دهید و شلوار دمپا یا راسته بپوشید که اندام تحتانی شما به نسبت خط کمر برجسته‌تر دیده شود.

اگر قد کوتاهی دارید بهتر است از شلوار فاق بلند استفاده کنید. در این حالت قرار دادن شومیز داخل شلوار موجب می‌شود پاهای شما بلندتر دیده شود.

نحوه صحیح پوشیدن شومیز سفید برای هر فرم اندامی

2.      تا زدن آستین

تا زدن آستین شومیز یکی از روش‌هایی است که شما می‌توانید به کمک آن اندام فوقانی بدنتان را کوچک‌تر از چیزی که است نشان دهید. بنابراین اگر فرم اندامی شما طوری است که بیشتر وزن بدنتان در بالاتنه قرار گرفته (همانند مثلث برعکس که به آن اندام ورزشی نیز گفته می‌شود)، آستین را تا بزنید تا دستانتان بلندتر دیده شود. در نظر داشته باشید که نباید این تا زدن به قدری زیاد باشد که استایلتان نامنظم و غیرحرفه‌ای دیده شود بلکه یک یا دو تا برای آن کافیست تا حدی که آستین زیر آرنج قرار بگیرد و یک خط افقی در بالاتنه شما ایجاد کند.

شومیز سایز بزرگ

راهنمای خرید شومیز برای افراد سایز بزرگ
نحوه صحیح پوشیدن شومیز سفید برای هر فرم اندامی

3.     گره زدن شومیز

گره زدن شومیز در استایل‌های مختلف بسیار مرسوم است. اما تا به حال به این فکر کرده‌اید این مدل استایل کردن شومیز بیشتر مناسب چه افرادی است؟ وقتی شومیز را گره می‌زنید خطی بین بالاتنه و پایین تنه ایجاد می‌کنید. پس پیش از هر چیزی به این خط فکر کنید که قرار است چه نقشی در اندام شما داشته باشد. اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید شومیز را گره بزنید بهتر است شلوار فاق بلند بپوشید تا پاهایتان را بلندتر نشان دهد و شما قدبلندتر دیده شوید. همچنین گره زدن شومیز می‌تواند راهی باشد برای اینکه شما به اندامتان شکل دهید. بخصوص اگر اندام مستطیل دارید این گره می‌تواند ناحیه کمر را مشخص کند و فرم بهتری به اندام شما ببخشد.

خرید شلوار جین زنانه

خرید انواع شلوار جین زنانه
گره زدن شومیز

4.      استایل لایه‌ای

استایل لایه‌ای برای زمانی مناسب است که شما می‌خواهید استایلی اسپورت‌تر و غیررسمی داشته باشید. با پوشیدن یک تاپ در زیر شومیز و باز گذاشتن دکمه‌های شومیز می‌توانید این استایل را ایجاد کنید. چیزی که بیش از همه در این استایل به چشم خواهد خورد، خط کمر است. بنابراین اگر اندام مستطیل دارید یا می‌خواهید توازن بیشتری بین بالاتنه و پایین تنه ایجاد کنید، تاپ و شلواری که انتخاب می‌کنید را در دو رنگ متضاد انتخاب کنید. یا اگر استایل مونوکروم مد نظرتان است، طیف رنگی این دو را تیره و روشن در نظر بگیرید تا فرمی که ایجاد می‌شود چشمگیرتر و برجسته‌تر باشد. همچنین بستن کمربند روی شلوار نیز می‌تواند نقش مهمی در فرم گرفتن اندامتان داشته باشد.

انواع دامن

معرفی انواع دامن
استایل لایه‌ای

5.      قرار دادن شومیز در شلوار  

این مدل پوشیدن شومیز سفید برای تمامی اندام‌ها کاربرد دارد و رسمیت خاصی به استایل شما می‌بخشد. اما بیشترین تاثیر را به روی اندام مستطیل یا ورزشی دارد چرا که در این فرم اندامی، کمر به نسبت بالاتنه و پایین تنه، خیلی باریک نیست و ما می‌خواهیم شومیز را طوری به تن کنیم که این فرم را برایمان ایجاد کند. وقتی لباسی داخل شلوار قرار می‌گیرد به طور کلی تمرکز را بیشتر به ناحیه کمر می‌برد. پس بستن کمربند در چنین حالتی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. کمربند باید رنگی تیره، حتی تیره‌تر از شلوار، داشته باشد تا کمر را باریک‌تر نشان دهد. اگر فرم اندامی شما مثلث است، با قرار دادن شومیز در شلوار می‌توانید اندام فوقانی خود را نیز متعادل‌تر نشان دهید. کمی شومیز را از شلوار بیرون آورده و به حالت پفی روی کمر بیندازید. با این کار بالاتنه شما پّرتر دیده می‌شود و اگر به نسبت پایین تنه کوچک‌تر باشد تعادل بیشتری برقرار می‌شود. علاوه بر اینها، رنگ سفید به خودی خود می‌تواند بالاتنه شما را کمی درشت‌تر نشان دهد و وقتی یک شلوار رنگ تیره، نظیر مشکی یا سرمه‌ای بپوشید، این تعادل برای اندام مثلث بیشتر ایجاد می‌شود.

انواع شلوار لی

اسم انواع شلوار جین زنانه
شومیز سفید در شلوار

در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید شومیز را کاملا روی شلوار قرار دهید بهتر است قد شلوارتان کمی کوتاه و تا بالای قوزک پا باشد. بخصوص اگر قد نسبتا کوتاهی دارید این کار موجب می‌شود قد متعادل‌تری داشته باشید و کوتاه به نظر نرسید.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید، شومیز سفید برای تمامی اندام‌ها کاربرد دارد فقط کافیست بدانید چطور به بهترین شکل این لباس را به تن کرده و استایل کنید. خوشبختانه استایل کردن شومیز سفید با توجه به رنگ آن بسیار ساده است چرا که به راحتی می‌توانید آن را با هر رنگ لباس دیگری ست کنید. پس نگرانی بابت استایل کردن شومیز سفید نداشته باشید و این لباس پایه و اساسی را در کمد کپسولی خود قرار دهید.فروشگاه اینترنتی زینا استایلیش، راهنمای استایل شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *