مجله مد و فشن

مدل شومیز مانتویی

شوميز مانتویی شیک | شومیز مانتویی

یکی از قانون‌هایی که در دنیای فشن اهمیت دارد این است که لباسی را بپوشید که دوست دارید و احساس خوبی به شما می‌دهد. یکی از مسائلی که هرساله ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، ترندهای جدید مانتو برای خرید است که هرسال سبک متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهد. شومیز مانتویی یکی از لباس های بسیار متفاوت و درعین حال شیک برای بانوان است که هم به عنوان یک پوشش رسمی برای مجالس و هم به عنوان یک پوشش اسپرت برای مهمانی های ساده از آن استفاده می‌شود. این لباس در ابتدا بسیار ساده و معمولی بود که سبک کلاسیک با آستین‌های بلند و دکمه ای داشت، اما در طی این سال ها دچار تحولاتی شده و شاهد انواع مدل های آن هستیم. اکثر خانم‌ها برای رفتن به مهمانی دنبال خرید شومیزهای مانتویی خاص و زیبا هستند که در ادامه از زینا استایلیش با انواع شوميز مانتویی آشنا خواهیم شد؛ پس همراه ما باشید.

شومیز مانتویی جدید

شومیزهای دخترانه | شومیز مانتویی
بهترین ست های دخترانه شوميز مانتویی جدید

انتخاب مدل شوميز مانتویی برای خانم‌های شیک‌پوش یکی از چالش‌های سخت و درعین‌حال شیرین است و هرچه مدل‌های بیشتری برای انتخاب وجود داشته باشد، این چالش نیز هیجان‌انگیزتر خواهد شد. انتخاب و خرید شوميز مانتویی که استایل شما را در بین بقیه افراد خاص و متمایز می‌کند کار آسانی نیست و نیازمند یک سایت معتبر است. در زینا استایلیش شومیزهای مانتویی کوتاه با تنوع زیاد وجود دارد که می‌تواند شمارا برای انتخاب مدل شومیز مانتویی جدید به فکر فرو ببرد.

شوميز مانتویی کوتاه

شوميز مانتویی زاپ دار | شومیز مانتویی
شیک ترین شومیزهای مانتویی دخترانه زاپ دار رنگ سال 1402

از مدل هایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، شومیز مانتویی کوتاه است. این مدل شومیز را می‌توان برای دورهمی‌های دوستانه، رفتن به کافی‌شاپ و حتی خرید در روزهای گرم تابستانی استفاده کرد. شوميز مانتویی کوتاه به دلیل شیک بودن طرفداران زیادی در بین نوجوانان دارد و باعث خاص شدن استایل شما می‌شود. برای داشتن ظاهری زیبا باید نسبت به قد و اندام خود شوميز مانتویی را انتخاب کنید. زیرا؛ این کار به جذابیت استایل شما کمک زیادی می‌کند. این مدل شومیز برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب تر است؛ چون باعث می شود قد آنها بلند تر دیده شود. ست‌کردن این نوع شومیز با شلوار جین مام استایل و کتونی، تیپ جذاب و زیبایی را برای شما به وجود می‌آورد.

شومیز مانتویی اسپرت

شوميز مانتویی اسپرت | شومیز مانتویی
شیک ترین ست های شوميز مانتویی دخترانه با شلوار جین آبی

از مدل‌های دیگر شوميز می‌توان به شومیز مانتویی اسپرت اشاره کرد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو، شوميز مانتویی اسپرت است که تنوع زیادی در بازار دارد. پارچه مورداستفاده برای شومیزهای اسپرت معمولاً پارچه‌های نخی بوده که فاقد طرح هستند یا طرح‌های بسیار ساده و کمی دارند. برای مهمانی‌های غیررسمی و جمع‌های دوستانه از این مدل شومیز استفاده می‌شود. این مدل شومیز مانتویی با شلوارهای جین یا کتان است می‌شود و زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهد.

انواع شوميز مانتویی

شومیز دخترانه شیک | شومیز مانتویی
جذاب ترین ست های شوميز مانتویی با کفش کتانی سفید

شومیزهای مانتویی را می توان بر اساس جلو بسته و جلوباز بودن تقسیم کرد که عبارتند از:

شومیز مانتویی جلو بسته

این نوع از شومیز همان‌طور که از نامش پیدا است، قسمت جلویی مانتو بسته بوده و معمولاً در ناحیه کمرنگ‌تر می‌شود. شومیزهای مانتویی جلوبسته راحتی بیشتری نسبت به شومیزهای جلوباز دارند. این نوع شومیز برای فعالیت‌های ورزشی و طولانی‌مدت گزینه مناسبی هستند. این نوع شومیزها معمولاً دارای یقه‌های گرد یا یقه‌های پوشیده و کوچک هستند. گزینه‌های مختلفی برای شومیز مانتویی جلو بسته وجود دارد و برای داشتن استایلی زیبا باید به عوامل مختلفی توجه کرد. برای اینکه بتوانید استایلی شیک داشته باشید برای خرید شومیز مانتویی باید به وزن، قد و رنگ پوست خود توجه کنید تا بتوانید مانتوی مناسب خود را انتخاب کنید.

شومیز مانتویی جلو باز

شومیزمانتویی جلوباز | شومیز مانتویی
استایل های خاص دخترانه با شوميز مانتویی جلوباز شیک

در بین انواع شومیزهای مانتویی، شومیز مانتویی جلوباز را نیز می‌توان در نظر گرفت که محبوبیت زیادی دارد و جذابیت بالایی را به استایل شما می‌دهد. این نوع شومیز از انتخاب‌های بیشتر افراد برای روزهای گرم تابستان است. شوميز مانتویی جلوباز در انواع مختلفی مانند بغل چاک‌دار، جلوی کوتاه با پشت بلند طراحی و دوخت می‌شوند. این نوع شومیز را می‌توان با شلوار جذب، شلوار جین اسکینی و یا انواع لگ‌‌ها ست کرد و همچنین با توجه به ویژگی‌های مانتو و ویژگی‌های اندامی و پوستی خودتان می‌توانید تیشرت یا بلوز مناسبی را برای زیر شومیز جلوباز خود انتخاب کنید.

شومیز مانتویی ساده

شوميزمانتویی دخترانه شیک | شومیز مانتویی
جذاب ترین استایل های شومیز مانتویی دخترانه بهاری رنگی

در آخر می‌توان به شومیز مانتویی ساده اشاره کرد که در عین ساده‌بودن استایل خیلی شیکی به شما می‌دهد. این مدل شومیز شباهت زیادی به پیراهن‌های مردانه دارد و با انواع شلوار و کفش ست می‌شود. این مدل شومیز به دلیل ساده‌بودن محبوبیت زیادی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه باشد. برای انتخاب شوميز مانتویی مناسب و داشتن استایل مناسب باید توجه کنید که مانتو مورد نظر را در چه محیطی می‌خواهید بپوشید.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم تا محبوب‌ترین و ترندترین شومیز مانتویی را به شما معرفی کنیم. جهت خرید شومیزهای مانتویی مختلف و باکیفیت می‌توانید به سایت زینا استایلیش مراجعه کنید. علاوه بر خرید شومیز مانتویی برای خرید شلوار جین زنانه و کت‌وشلوار زنانه می‌توانید به سایت زینا استایلیش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *