مجله مد و فشن

لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

در بسیاری از مواقع این لباس‌های ما هستند که اندام ما را چاق یا لاغر نشان می‌دهند. این نشان می‌دهد لباس پوشیدن نیز نیاز به دانش و علم خاصی دارد. علم رنگ‌ها و طرح‌ها و اینکه چطور تصویری که یک لباس از ما ایجاد می‌کند می‌تواند ما را لاغرتر نمایان کند. به همین جهت ما در زینا تصمیم گرفتیم مطلبی را به نکاتی که شما را لاغرتر نشان می‌دهد اشاره کنیم تا در صورت درشت اندام بودن از آن‌ها کمک بگیرید تا استایل زیباتری بسازید. پس با لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند از زینا استایلیش آشنا شوید.

10 راز لاغر دیده شدن

1.      لباس تک رنگ بپوشید

در صورتیکه سایز شما L-XL-XXL است برای اینکه اندامتان کمی لاغرتر دیده شود بهتر است سرتاپا یک رنگ بپوشید یا حداقل رنگ‌های نزدیک به هم را استفاده کنید که تضاد خیلی کمی با هم داشته باشند. بعنوان مثال ترکیب تیشرت آبی تیره با یک شلوار جین آبی سنگشور شده می‌تواند برای شما مناسب باشد. هرچند این ساده‌ترین روشی است که می‌توانید برای استایل کردن انتخاب کنید اما همیشه کاربردی خواهد بود.

رنگ تابستانی

معرفی بهترین رنگ های تابستانی

رنگ‌های تیره همانند مشکی، سرمه‌ای، بنفش و قهوه‌ای می‌توانند هر ایراد کوچکی در اندامتان را پوشانده و تصویری متناسب‌تر ایجاد کنند. این در حالیست که رنگ‌های روشن نظیر سفید یا کرم اغلب شما را درشت‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهند و بهتر است به طور یکدست و سر تا پا از این رنگ‌ها استفاده نکنید و اگر علاقه‌مند به استفاده از این رنگ‌ها در استایلتان بودید آن را کنار رنگ‌های دیگر ترکیب کنید.

نکته دیگری که باید درباره استفاده از رنگ‌ها در نظر داشته باشید این است که رنگ‌های روشن نظر را به خود جلب می‌کنند بنابراین اگر احساس می‌کنید قسمتی از بدنتان درشت است و نمی‌خواهید نظری به آن جلب شود از رنگ‌های روشن در آن ناحیه استفاده نکنید.

لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

2.      از لباس‌های یقه V استفاده کنید

ما در مطلب انواع یقه به این نکته پرداختیم اما لباس‌های یقه V به دلیل حالت مثلثی که دارند شانه‌ها را صاف و کشیده نشان داده و زاویه‌ای که در پایین ایجاد می‌کند شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد. بهتر است لباس‌هایی که یقه آن بدین شکل است را انتخاب کنید. اگر لباس یقه V مناسب برای مراسمی که می‌خواهید بروید در کمد لباستان ندارید از شومیزهای دکمه دار استفاده کنید. بهتر است یقه شومیز را به حالت V باز بگذارید تا همان ظاهر را ایجاد کند. کافیست دو دکمه از بالای لباس را باز بگذارید و با کمک یک گردنبند جذاب و زیبا نظرها را به این نقطه جلب کنید.

خرید شومیز مجلسی

بهترین شومیز های مجلسی

3.      کفش پاشنه بلند بپوشید تا بلندتر دیده شوید

هرچه بلندتر دیده شوید اندامتان لاغرتر به چشم می‌آید بنابراین کفشی که کمی شما را بلندتر نشان دهد می‌تواند گزینه خوبی برای لاغرتر دیده شدن باشد. حتما لازم نیست کفش پاشنه بلند رسمی بپوشید، کفش‌های لژ دار نیز در بسیاری از مواقع می‌توانند همین کاربرد را داشته باشند. همچنین در نظر داشته باشید بهتر است از شلوارهایی که خیلی بلند هستند استفاده نکنید و حداقل یک سانتیمتر بین شلوار و کفشتان فاصله باشد.

4.      ترکیب شلوار ساده مشکی و تاپ رنگی را انتخاب کنید

پیش از هر چیزی دقت داشته باشید تاپ و شلوارتان کجا به یکدیگر می‌رسند و به اصطلاح با هم ترکیب می‌شوند. بهترین حالت برای اندام‌های درشت‌تر زمانیست که تاپ و شلوار کمی پایین‌تر از خط کمر به یکدیگر برسند. در چنین حالتی اندام شما کشیده و باریک‌تر به نظر می‌رسد.

در صورتیکه نمی‌خواهید لباستان یکدست و یک رنگ باشد تاپ و شلوارتان را در دو رنگ متفاوت انتخاب کنید. اغلب مواقع پوشیدن شلوار مشکی انتخاب هوشمندانه‌ای است. در عوض یک تاپ رنگی و جذاب یا با طرح متناسب با اندامتان بپوشید تا این ترکیب شما را شخصی شاداب، جذاب و شیک نشان دهد. خوشبختانه مشکی رنگی است که به راحتی می‌توانید در کنار آن هر رنگ دیگری را قرار دهید. بنابراین داشتن یک شلوار مشکی در کمدتان در اغلب مواقع می‌تواند کار شما را در استایل کردن ساده‌تر کند.

5.      کمربند مناسب اندامتان تهیه کنید

کمربندها تاثیر بسزایی در نمایان کردن اندام شما دارند. کمربند موجب می‌شود اندام شما جمع‌تر دیده شود. اگر درشت اندام هستید بهتر است از کمربندهای پهن به جای باریک استفاده کنید که اندام شما را لاغرتر نشان دهد.

6.      در انتخاب طرح لباس دقت کنید

اگر از پارچه‌های طرح دار خوشتان می‌آید باید دقت کافی در انتخاب طرح لباس داشته باشید چرا که پارچه‌های طرح‌دار به اندازه پارچه‌های یک رنگ نمی‌توانند شما را لاغر اندام‌تر نشان دهند بنابراین باید طرحی را انتخاب کنید که تصویر درستی از شما نشان دهد. اگر اندام شما در پایین‌تنه درشت‌تر است، لباسی انتخاب کنید که در بالا تنه راه راه باشد و در پایین‌تنه مشکی باشد. قانون طلایی انتخاب طرح لباس این است که هر چه نقش و نگار روی لباس کوچک‌تر باشد شما لاغرتر و ریزنقش‌تر دیده می‌شوید.

پوشیدن لباس راه راه شما را لاغرتر نشان می‌دهد

7.      دامن راسته برای شما مناسب‌تر است

اگر اندام شما در ناحیه شکم درشت نباشد شما به راحتی می‌توانید یک دامن راسته و یک شومیز را برای استایل کردن انتخاب کنید. دامن راسته‌ای که خیلی تنگ نباشد و روی باسن کمی آزادتر بماند اندام شما را جمع‌تر نشان می‌دهد.

انواع دامن

معرفی انواع دامن
لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

8.      شلوار جین را با کفش پاشنه بلند بپوشید

تا به حال دقت کردید که اغلب سلبریتی‌ها در استایل روزمره خود از ست شلوار جین و کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنند؟ دلیل اصلی این کار اینست که ترکیب این دو معجزه‌ای رقم می‌زند که موجب می‌شود هر قد و اندامی باریک و بلند به نظر برسد. شلوارهای فاق بلند و بوت کات می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

شلوار جین

معرفی انواع شلوار جین با اسم
لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

9.      از پیراهن‌هایی که در کمر تنگ نیستند استفاده کنید

اگر اندام شما در ناحیه شکم بزرگ‌تر است و می‌خواهید با لباس پوشیدن آن را بپوشانید بهتر است از پیراهن‌هایی که کمر ندارند استفاده کنید. این کار موجب می‌شود نظرها به شکم و پهلوی شما جلب نشود. حتی در چنین حالتی بهتر است از پیراهن یکسره به جای تاپ و دامن استفاده کنید تا هیچ تقاطعی در ناحیه کمر و شکم شما ایجاد نشود.

10.  اکسسوری‌ها و کفش‌های چشمگیر را انتخاب کنید

استایل ساده و یکرنگ شما را لاغرتر نشان می‌دهد اما این بدین معنا نیست که شما قرار است استایلی کسل کننده و همیشه مشکی داشته باشید بلکه می‌توانید با یک کفش رنگی چشمگیر، کیف دستی اندازه متوسط اما رنگی و حتی گردنبند و سایر اکسسوری‌های جذاب و چشمگیر، استایلتان را زیباتر کنید و موجب شوید نظرها به سمت اکسسوری‌های شما جلب شود و جذابیت شما با آن‌ها تکمیل شود.

لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

جمع بندی

فرقی نمی‌کند چه اندامی داشته باشید، کوتاه یا بلند، چاق یا لاغر، با درست لباس پوشیدن می‌توانید هرگونه ایرادی را در اندامتان پوشش دهید و جذابیت بیشتری از خودتان به نمایش بگذارید. فقط باید به نکاتی که باید در انتخاب لباس به شما کمک می‌کند دقت کنید.

1 thoughts on “لباس‌هایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *