مجله مد و فشن

استایل مینیمال دخترانه

تیپ مینیمال دخترانه | استایل مینیمال

یکی از محبوب‌ترین استایل‌های مد استایل مینیمال دخترانه است که در آن کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. در تیپ مینیمال دخترانه به‌جای استفاده از لباس‌های زرق‌وبرق‌دار، استفاده از لباس‌های ساده اولویت دارد. دخترخانم‌هایی که علاقه‌مند به هارمونی و نظم و ترتیب هستند، می‌توانند استایل جذاب مینیمال را انتخاب کنند. مزیت استفاده از تیپ مینیمال این است که بر اثر گذر زمان از مد نمی‌افتد و قابلیت استفاده را به مدت طولانی دارد. در ادامه مطلب از زینا استایلیش شما را انواع استایل‌های مینیمال آشنا می‌کنیم.

استایل مینیمال چیست؟

به سبک لباس پوشیدنی که در آن از اجزای کم و ساده استفاده می‌شود و در کنار پیچیدگی کمتر و استفاده از حداقل رنگ‌ها، ظاهری آراسته و زیبا را رقم می‌زند استایل مینیمال می‌گویند. به دلیل شباهت در سادگی و همیشه مد بودن با استایل کلاسیک اشتباه گرفته می‌شود. استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای، خاکستری، مشکی و سفید در سبک مینیمال طرف‌دار بیشتری دارد. در این سبک به‌راحتی می‌توان رنگ‌های مختلف را با رنگ‌های خنثی ست کرد؛ به‌عنوان‌مثال می‌توانید شومیز یا تی شرت رنگ روشن را با شلوار جین دمپا و رنگ مشکی ست کنید.   

استایل مینیمال در ایران

تیپ مینیمال دخترانه ایرانی | استایل مینیمال
جذاب ترین استایل های دخترانه ایرانی به سبک مینیمال

استایل مینیمال در ایران همانند سایر کشورها، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین استایل‌های دخترانه و زنانه محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر، بسیاری از طراحان مد ایرانی نیز به این استایل روی آورده‌اند و مجموعه‌های زیادی را با استفاده از طرح‌های ساده و مینیمالیستی طراحی کرده‌اند.

در برخی از مجموعه‌های مد ایرانی، از پارچه‌های طبیعی و ساده مانند کتان، لنین و پشم استفاده شده است و در برخی دیگر از پارچه‌هایی مانند کنف. هدف استفاده از این پارچه‌ها ایجاد یک ظاهر ساده و تمیز و درعین‌حال سازگار با محیط‌زیست است. تیپ مینیمال دخترانه باعث می‌شود که شما با استفاده از لباس‌های ساده، شیک و جذاب به نظر برسید. همچنین، این استایل باعث می‌شود که شما به‌راحتی بتوانید لباس‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و همیشه استایلی جدید و خاص داشته باشید.

سبک مینیمال برای دختران و زنانی که به دنبال استایل ساده و مدرن هستند، مناسب است. این استایل باعث می‌شود که شما همیشه شیک و باسلیقه به نظر برسید و درعین‌حال احساس راحتی کنید. با دنبال‌کردن این استایل، می‌توانید بدون هیچ‌گونه زحمتی، همیشه استایلی جذاب داشته باشید.

استایل مینیمال مردانه

باتوجه‌به سادگی، سبک مینیمال در استایل‌های مردانه هم طرف‌داران زیادی دارد. مهم‌ترین رکن در استایل مینیمال مردانه لباس است. سبک مینیمال در تیپ آقایان ترکیبی از کلاسیک و مدرن بودن است. از لباس‌هایی که در استایل مردانه مینیمال استفاده می‌شود می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • شلوار جین تیره و روشن
  • پیراهن مردانه تیره طرح‌دار و روشن
  • کت با رنگ خنثی یا سورمه‌ای
  • کمربند چرم مشکی و قهوه‌ای
  • ژاکت پشمی و یقه‌هفت
  • ساعت چرم
  • عینک
  • کفش قهوه‌ای
  • شلوار کتان یا پشمی
  • پیراهن سفید
  • کروات یا دستمال‌گردن

در تیپ مینیمال مردانه به سبک مدرن از لباس‌های تک‌رنگ شاد مانند قرمز یا سبز استفاده می‌شود. برای جذاب‌تر شدن تیپ می‌توان در استایل مردانه مینیمال از ترکیب رنگ‌های سبز تیره، زغالی، خاکستری، سفید، مشکی و قهوه‌ای تیره استفاده کرد.

استایل مینیمال دخترانه

تیپ های جذاب مینیمال | استایل مینیمال
جذاب ترین استایل های دخترانه مینیمال با رنگ های خنثی

استایل مینیمال دخترانه به دلیل نیازنداشتن به اکسسوری، اجزا و جزئیات زیاد حس راحتی و آزادی می‌دهد. همیشه با کمترین لباس می‌توانید یک تیپ مینیمال دخترانه شیک داشته باشید. نکات مهمی که در تیپ دخترانه مینیمال باید به آن توجه کنید عبارت‌اند از:

  • اولویت‌دادن رنگ‌های خنثی بر دیگر رنگ‌ها: انتخاب رنگ خنثی برای کیف، کفش و لباس بهترین گزینه است.
  • اهمیت‌دادن به کیفیت لباس: کیفیت لباس بر کیمت آن ارجحیت دارد و باید بر اساس بودجه‌ای که دارید، در درجه اول لباس باکیفیت تهیه کنید.
  • استفاده از لباس‌های ساده: در تیپ مینیمال دخترانه به جز لباس‌های راه‌راه که استثنا هستند، پوشیدن لباس‌های ساده بر لباس‌های طرح‌دار ارجحیت دارد.
  • انتخاب اکسسوری خاص: برای لباس پوشیدن به سبک مینیمال به‌جای استفاده از تعداد زیاد اکسسوری و زیورآلات سعی کنید یک مدل خاص و باکیفیت را تهیه کنید و در استایل خود به کار ببرید، تا در نهایت یک استایل جذاب مینیمال دخترانه داشته باشید.

استایل مینیمال با حجاب

تیپ مینیمال با حجاب | استایل مینیمال
استایل های جذاب مینیمال حجاب دخترانه با شال

مشخصه اصلی لباس پوشیدن به سبک مینیمال سادگی آن است. در استایل مینیمال با حجاب اصول پایه مانند دیگر استایل‌ها است با این تفاوت که از شال، روسری و انواع کلاه مانند کلاه حجاب در سبک لباس پوشیدن استفاده می‌شود. برای داشتن یک استایل جذاب مینیمال باحجاب می‌توانید از رنگ‌های ساده و کم‌رنگ مانند صورتی، خاکستری، مشکی، سفید و قهوه‌ای استفاده کنید. استفاده از شال یا روسری با پارچه‌های نرم و سبک مانند ابریشم، لنین و پنبه گزینه مناسبی است. بسته به فصل می‌توانید از ست کت‌شلوار با شال و یا ست هودی و شلوار با کلاه هم استفاده کنید.

استایل مینیمال مجلسی

استایل مینیمال مجلسی، انتخابی شیک و ساده برای پوشیدن در مجالس است که با استفاده از لباس‌های ساده، شیک و باکیفیت می‌توانید یک استایل خاص را رقم بزنید. انتخاب لباس با جزئیات کم، یقه با طرح‌های ساده و استفاده از رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی و…به زیباتر شدن تیپ مینیمال دخترانه مجلسی شما کمک می‌کند. بسته به لباس انتخابی که می‌تواند یک شومیز سفید با شلوار جین یا کتان یا یک پیراهن بلند مشکی تک‌رنگ باشد، می‌توانید از اکسسوری‌های محدود مانند یک کیف کوچک فانتزی به همراه زیورآلات ساده و کم استفاده کنید. در تیپ مینیمال دخترانه هر چه‌قدر جزئیات کمتر و رنگ‌ها خنثی باشد، زیبایی استایل چندبرابر می‌شود.

استایل مینیمال کره ای

یکی از استایل‌های موردعلاقه در کره، استایل مینیمال کره ای است که بیشتر از رنگ‌های خنثی و رنگ سفید و مشکی در سبک لباس پوشیدن خود استفاده می‌کنند. لباس‌هایی که انتخاب می‌کنند علاوه بر کیفیت بالا، طرح‌های ساده دارند و از اکسسوری خاص و ساده و کفش‌های راحت استفاده می‌کنند.

استایل مینیمال بهاری

تیپ بهاری مینیمال دخترانه | استایل مینیمال
زیباترین تیپ های مینیمال بهاری دخترانه با لباس های سفید بهاری

برای رقم‌زدن یک استایل مینیمال بهاری باتوجه‌به ویژگی سادگی و راحتی این استایل، می‌توانید از لباس‌های نازک و سبک با رعایت تم رنگ خنثی استفاده کنید. انتخاب لباس‌های کوتاه و ست‌کردن آن با جوراب‌های بلند نازک سفید یا خاکستری‌رنگ می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مزیت تیپ مینیمال دخترانه این است که علاوه بر ژاکت و کت بهاره می‌توانید از انواع تیشرت‌های رنگ سفید ساده و پیراهن‌های بلند بدون طرح با رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، کرم، سفید، شیری‌رنگ با صندل‌های ساده یا کفش اسپرت سفید استفاده کنید. اکسسوری‌هایی مانند کیف‌های کوچک، عینک با فریم ساده، ساعت کلاسیک و دستکش‌های ساده به زیباتر شدن تیپ مینیمال دخترانه بهاری شما کمک می‌کنند. برای حجاب هم می‌توانید از شال‌های سبک و نازک برای کامل‌کردن استایل خود استفاده کنید.

استایل مینیمال تابستانی

در بین سبک‌های مختلف مینیمال لباس پوشیدن به سبک تابستانی هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در استایل مینیمال تابستانی لباس انتخابی دخترخانم‌ها و خانم‌ها شال و روسری ساده و مانتوهای تک‌رنگ نخی ساده است. یکی از اصول لباس پوشیدن در سبک خاص مینیمال راحت بودن لباس است؛ یعنی نه تنگ باشد، نه گشاد. باتوجه‌به این اصل مهم باید از شومیزهای مانتویی خنک و تیشرت‌های خنک و ساده به‌جای نیم‌تنه و شلوار چرم در تیپ مینیمال دخترانه استفاده کنید. رنگ‌های کرم، خاکستری، سبز کم‌رنگ و سفید گزینه‌های مناسبی برای تیپ دخترانه مینیمال تابستانی هستند. ست‌کردن تیپ خود با صندل‌های ساده و تخت صاف، جذابیت استایل شما را چندین برابر می‌کند.

استایل مینیمال پاییزی و زمستانی

تیپ های پاییزی و زمستانی مینیمال | استایل مینیمال
انواع ست های پاییزی و زمستانی پالتو با بوت زنانه به سبک مینیمال

برای داشتن یک استایل مینیمال پاییزی یا استایل مینیمال زمستانی، اصل استفاده از رنگ‌های خنثی رعایت می‌شود، تنها نوع لباس به دلیل سردشدن هوا و اکسسوری‌ها متفاوت است. استفاده از سویشرت‌های ساده، هودی، کت‌های جلوباز و جلوبسته، کلاه‌های نازک و گرم با رنگ‌های خاکستری، طوسی، مشکی و سفید علاوه بر رقم‌زدن تیپ مینیمال دخترانه، القاکننده حس آرامش است. در فصل زمستان از پالتوهای گرم، کاپشن، بوت، کلاه و شال‌گردن هم برای تکمیل‌شدن استایل استفاده می‌شود. در استایل مردانه هم ژاکت‌های یقه‌اسکی و یقه‌هفت به همراه بوت چرم قهوه‌ای گزینه مناسبی برای استایل زمستانی مینیمال هستند.

جمع‌بندی

درست و اصولی لباس پوشیدن در جامعه همیشه معرف شخصیت، افکار و میزان توجه افراد به پیرامون خودشان است. اینکه برای لباس پوشیدن خود چه سبک و استایلی را انتخاب می‌کنید کاملاً به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد. نکته مهم این است که اصول و قوانینِ سبک و استایل انتخابی را رعایت کنید. اگر به دنبال یک استایل زیبا، خاص، شیک و درعین‌حال راحت هستید؛ می‌توانید استایل مینیمال را انتخاب کنید. استایل جذاب مینیمال این امکان را می‌دهد تا با ساده‌ترین پوشش، با رنگ‌های خنثی و کیفیت دوخت بالا، شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید. مزیت و ویژگی خوب تیپ مینیمال دخترانه قابل‌استفاده بودن در تمام موقعیت‌ها است. برای خرید تی شرت های ساده باکیفیت عالی، شومیز و شلوارهای جین می‌توانید به فروشگاه زینا استایلیش مراجعه کنید و با قیمت مناسب بهترین کیفیت را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *