مجله مد و فشن

فرق شومیز و پیراهن، تونیک، بلوز، سارافون

فرق شومیز و پیارهن با تونیک

بسیاری از افراد فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون را نمی‌دانند، درصورتی‌که تفاوت آن‌ها بسیار زیاد است اما متأسفانه اکثر مردم از این موضوع بی‌خبر هستند و این لباس‌ها را یکی می‌دانند. البته درست است که همه این محصولات بالاتنه را پوشش می‌دهند، اما با هم تفاوت‌های بسیاری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون را بررسی کنیم.

مدل شومیز دخترانه

بهترین شومیز های ترک دخترانه

پیراهن چیست؟ فرق شومیز با پیراهن

فرق شومیز و پیراهن زنانه
پیراهن زنانه چیست و چه تفاوتی با شومیز دارد؟

در ادامه معرفی فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون باید بگوییم که از پرکاربردترین لباس‌ها برای خانم‌ها، پیراهن‌های زنانه هستند. به پیراهن‌هایی که دارای دامن کوتاه هستند، میکرو و به آن‌هایی که دارای دامن بلند هستند ماکسی می‌گویند. علاوه بر این پیراهن‌های مجلسی که قسمت سینه و گردن آن باز است را «دکلته» می‌گویند.

اما به‌خاطر این که پیراهن‌ها نوع گسترده‌ای دارند، به این مدل‌ها محدود نمی‌شوند و پیراهن زنانه توسط طراحان مد، به همراه شلوار ترکیب شدند و توسط طراحان به‌عنوان «پیراهن سرهمی» وارد دنیای مد و پوشاک شده‌اند.

تونیک چیست؟ فرق شومیز با تونیک

فرق شومیز و تونیک
تونیک چیست و چه تفاوتی با شومیز دارد

در ادامه معرفی فرق شومیز و تونیک، بلوز و سارافون باید بگوییم که تُونیک، به‌نوعی تیشرت و یا بلوز گفته می‌شود که معمولاً قد آن تا بالای زانو و یا خط باسن است. بر اساس برندهای مختلف، جنس، آستین و سایز تونیک می‌تواند بلند، کوتاه، تنگ، کمردار و گشاد باشد و همچنین جنس آن نیز می‌تواند از جنس کرپ، ویسکوز، نخ، پشمی و… باشد. به طور گسترده استفاده از تونیک‌ از دهه 1980 آغاز شد و تا امروز موردتوجه تولیدکنندگان لباس و طراحان مد قرار گرفته است.

شومیز بله برون

بهترین شومیز های مناسب مراسم بله برون و خواستگاری

تونیک‌ها معمولاً راحت و گشاد هستند، اما برای این که استایل زیبا و جذابی را داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را باتوجه‌به پوشش پایین تنه مثل دامن یا شلوار در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید. برای این‌که بتوانید یک استایل مناسب داشته باشید همیشه سعی کنید، تمام جنس‌های مختلف تونیک را در نظر بگیرید. در ادامه معرفی فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون باید بگوییم که تفاوت بسیار مهمی که تونیک با شومیز دارد این است که تونیک ظاهری بلند دارد و حداقل تا زیر باسن را می‌پوشاند و اینکه تونیک‌ها اغلب به‌صورت گشاد دوخته می‌شوند. تونیک‌ها انواع مختلفی دارند، مانند شومیز مجلسی که در آن از پارچه‌های مجلسی با طرح‌های زیبا و خاص استفاده می‌شود و یا اینکه تونیک از نوع بلند آن است که تا مچ پا است و یا تونیک اسپرت است.

بلوز چیست؟ فرق شومیز با بلوز

فرق شومیز و بلوز
بلوز چیست و تفاوت آن با شومیز

کلمه بلوز برای پیراهن‌هایی گشاد و راحت که کارگران، هنرمندان و… می‌پوشیدند، استفاده می‌شد، اما امروزه از این کلمه برای نوعی لباس بالاتنه زنانه و دخترانه استفاده می‌شود. بلوز نوعی لباس مخصوص بالاتنه است که شباهت‌هایی با شومیز دارد، اما باید در ادامه معرفی فرق شومیز و بلوز باید بگوییم که تفاوت عمده شومیز با بلوز در این است که بلوز باید جلوبسته باشد. علاوه بر این، شاید بتوان بلوز را نوعی تیشرت رسمی نیز دانست. همچنین بلوزها نیز مانند سایر لباس‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و انواع بی یقه و یقه دار، آستین‌کوتاه و آستین بلند دارند.

سارافون چیست؟ فرق شومیز با سارافون

فرق سارافون با شومیز
سارافون چیست و چه فرقی با شومیز دارد؟

سارافون یک نوع لباس است که تاریخچه آن به کشور روسیه برمی‌گردد. در ادامه بررسی فرق شومیز و سارافون باید بگوییم که تفاوت شومیز با سارافون در این است که سارافون معمولاً از گردن تا پا را می‌پوشاند، اما در گذر زمان تغییراتی در طراحی آن ایجاد شده و اندازه قد آن هم تغییر کرده است. سارافون‌ها نیز انواع مختلفی از آستین‌کوتاه، آستین بلند و یا بدون آستین هستند. از بین انواع سارافون‌ها، سارافون‌های آستین‌کوتاه کاربردی‌تر هستند، به‌این‌علت که سارافون را به‌خاطر گشاد و راحت بودن آن بر روی بلوز یا شومیز می‌پوشند.

دوخت سارافون‌ها نیز متفاوت است. به این معنا که بعضی از سارافون‌ها یک‌تکه هستند و بعضی دیگر از آن‌ها دوتکه هستند؛ یعنی اینکه در ناحیه کمر دوختی ساده دارند که سارافون را به دو قسمت تقسیم می‌کند. توصیه می‌کنیم که اگر قدی کوتاه دارید بهتر است از سارافون یک‌تکه استفاده کنید.

شومیز چیست؟

شومیز چیست؟
شومیز به چه نوع لباس زنانه ای گفته می شود؟

شومیز درگذشته مانند یک لباس معمولی بود که آقایان به همراه شلوار آن را می‌پوشیدند و برای خانم‌ها نیز، به‌عنوان زیر لباسی برای جذب تعریق بدن و همچنین جلوگیری از کثیف شدن لباس‌های اصلی استفاده می‌شد؛ بنابراین این مدل لباس در دوره قرون‌وسطی بین خانم‌ها و آقایان محبوبیت داشته و از نوعی پوشش روم که تونیکا نام داشت، طراحی شده است.

در ادامه معرفی فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون باید بگوییم که امروزه شومیز یک لباس شیک زنانه است که اغلب جنسی لطیف دارد. این نوع از لباس در مدل‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی، طراحی و دوخته می‌شود و هم نوع آستین بلند آن و هم نوع آستین‌کوتاه آن در بازار موجود است و بلندی‌ قد آن متعادل است. در مهمانی‌ها و مجالس مختلف، این نوع لباس، در زیر مانتو، سارافون و بیلر پوشیده می‌شود که از جذابیت بسیار خاصی برخوردار است.

ست شومیز و شلوار لی

ست شومیز با شلوار جین
ست شومیز با شلوار لی

در ادامه معرفی فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون باید بگوییم که یکی از مدل‌های استایل با شومیز مناسب بیرون، ست شومیز و شلوار لی است که این ترکیب، یکی از ترکیب‌های بی‌نظیر است که برای مهمانی‌ها نیز بسیار شیک و کاربردی است و ظاهری خاص به شما می‌بخشد. توجه داشته باشید که در انتخاب و خرید شومیز ها، همیشه شومیزهایی را انتخاب کنید که از پارچه با کیفیتی تولید شده‌اند.

انواع شلوار جین

معرفی انواع شلوار لی با اسم

این مدل شومیزها علاوه بر اینکه در برابر شستشو مقاوم هستند و می‌توان در مدت‌ بیشتری آن‌ها را با همان کیفیت روز اول پوشید، لطافت بالایی نیز دارند. قطعاً پوشیدن یک شومیز دخترانه به همراه شلواری از جنس لی سبب زیبایی استایل شما می‌شود.

ست شومیز با دامن

ست شومیز با دامن
ست شومیز با دامن

در ادامه معرفی فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون باید بگوییم که ست شومیز سفید با دامن یک استایل بسیار جذاب است. مخصوصاً اگر همراه با شومیز سفیدرنگ خود، از دامنی که دارای برش خاصی است استفاده کنید. برای افزایش جذابیت این ست می‌توانید از اکسسوری‌های طلایی‌رنگ استفاده کنید. این استایل برای انواع مهمانی‌های دوستانه کاملاً مناسب است.

خرید شومیز

توجه داشته باشید که برای خرید انواع شومیزها باید به سایت‌هایی مراجعه کنید که دارای نماد الکترونیک باشند. برای خرید شومیز سفید در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون می‌توانید از فروشگاه اینترنتی زینا اقدام کنید. این فروشگاه شومیزهایی با جنس پارچه بسیار باکیفیت و با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند تا خرید بسیار خوبی را داشته باشند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی فرق شومیز با پیراهن، تونیک، بلوز و سارافون پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، تفاوت‌های بسیاری بین این نوع لباس‌های زنانه وجود دارد که در این مقاله به بررسی تفاوت‌های موجود بین شومیز با سارافون، بلوز، پیراهن و تونیک پرداختیم. برای خرید انواع شومیز می‌توانید از فروشگاه زینا، طرح دلخواه خودتان را انتخاب و تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *