مجله مد و فشن

شومیز مناسب بله برون و خواستگاری

شومیز بله برون و خواستگاری

شومیز یکی از متنوع‌ترین انواع پوشاک زنانه محسوب می‌شود که موردتوجه همه بانوان قرار گرفته است. شومیز بله برون یکی از انواع شومیز زنانه است که در دوخت و سایزبندی‌های متنوع در بازار موجود است. زیبایی و دوخت حساس شومیز بله برون آن را خاص کرده است. یکی از سؤالات عروس خانم‎ها برای روز خواستگاری و یا بله برون این است که چه لباسی بپوشم که مناسب خواستگاری یا بله برون باشد؟! اگر مراسم  بله برون یا خواستگاری شما نزدیک است، مقاله راهنمای خرید شومیز برای بله برون را تا آخر مطالعه نمایید تا به ایده‌های جدید درباره‌ی شومیز دامن برای بله برون و شومیز دامن برای خواستگاری دست یابید.

شومیز مجلسی

راهنمای انتخاب شومیز مجلسی مناسب

ویژگی‌های شومیز بله برون

در هنگام خرید شومیز مناسب برای بله برون باید مدل و رنگ لباس خود را متناسب با جنسیت، ‌ سن و اندامتان انتخاب نمایید. سعی کنید برای این مراسم از لباس بله برون ساده و شیک، رسمی و درعین‌حال راحت استفاده کنید. از پوشیدن شومیز دخترانه با ظاهر غیررسمی و جلف، تنگ و چسبان در این مراسم خودداری نمایید.

انتخاب شومیز بله برون برای افراد با حجاب

ست شومیز بله برون با شلوار و توربان مجلسی
لباس بله برون شومیز مجلسی، شلوار و توربان رنگ صورتی

اگر علاقه‌‎مند به استفاده از شومیز بله برون باحجاب هستید، بهتر است که شومیز‌های بلند یا شومیز دامن برای خواستگاری استفاده نمایید. شومیز و دامن برای بله برون را طوری انتخاب نمایید که در ناحیه کمر کمی تنگ باشد تا اندام شما خیلی چاق به نظر نرسد. لطفاً از شومیز دخترانه ساده دکمه‌دار با یقه انگلیسی و جیب در این نوع مراسم­ها استفاده نکنید.

بهتر است رنگ شومیز شما شاد و روشن باشد زیرا این انتخاب به استایل شما زیبایی و وقار زیادی خواهد بخشید. رنگ شاد شومیز و شلوار برای عروسی نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس شما است؛ بنابراین استفاده از شومیزهای دخترانه مشکی، قهوه‌ای و دودی را برای این مراسم کلاً کنسل نمایید.

برای مراسم بله برون شما می‌توانید از انواع شومیز شلوار و شومیز دامن استفاده نمایید. مراسم بله برون زمان مناسبی برای امتحان سبک‌های جدید لباس و شومیز دخترانه نیست، بنابراین شومیزی را انتخاب کنید که از قبل، از جذابیت و زیبایی آن اطمینان دارید.

چه شومیزی برای خواستگاری مناسبه؟

همیشه برخورد اول در ذهن باقی می‌ماند، بنابراین سعی کنید بهترین نوع لباس، رنگ و مدل را انتخاب نمایید. در مراسم خواستگاری از خوش­بوکننده‌ها به مقدار زیاد استفاده نکنید. فقط یکبار بر روی ساعد، پشت گردن یا گوش اسپری کنید.

در انتخاب شومیز برای روز خواستگاری به عوامل جانبی بسیاری باید توجه کرد. از جمله این عوامل می‎توان به مدت‌زمان آشنایی با خواستگار، اعتقادات او و … اشاره کرد.

در مراسم بله برون به این موضوع دقت کنید که شما فاصله زیادی تا ازدواج پیش رو دارید، پس سعی کنید شومیز دخترانه با ظاهری برازنده را برای این مراسم انتخاب نمایید. لباس‌های شلوغ با جنس‌های گیپور، دانتل و پرزرق‌وبرق برای این مراسم مناسب نیستند. بهتر است نه از رنگ‌های جیغ و تند استفاده کنید و نه از رنگ‌های تیره و مشکی. لباس‌هایی را انتخاب کنید که دخترانگی شما را بیشتر به نمایش بگذارند.

در مراسم بله برون از لباس‌های دکلته، تاپ و دامن‌های کوتاه، بلیز و ساپورت‎های بدن‌نما استفاده نکنید. وقت برای پوشیدن این‌گونه لباس‌ها بسیار است.

در این مراسم یک آرایش ملایم متناسب با رنگ شومیز بله برون خود داشته باشید. استفاده از آرایش‌های تند و غلیظ برازنده یک عروس باوقار نیست.

شومیز خواستگاری و بله برون
شومیز شلوار مجلسی مناسب خواستگاری و بله برون

استایل با شومیز سفید

راهنمای انتخاب استایل و تیپ با شومیز سفید

ویژگی‎های شومیز شلوار خواستگاری

شومیز شلوار خواستگاری باید دارای ویژگی‌های زیر باشد تا جذابیت شما را دوچندان نماید:

  • شومیز و شلوار خواستگاری خود را ساده و درعین‌حال شیک و زیبا انتخاب نمایید.
  • از پوشیدن شومیز شلوار خاص و عجیب خودداری کنید.
  • پوشیدن شومیز شلوارهای راحت و کژوال را به شب‌های دیگر موکول نمایید.
  • از دو یا سه آیتم زیورآلات در کنار شومیز بله برون خود استفاده کنید.
  • شما می‌توانید از شومیز بله برون طرح‌دار در کنار شلوار ساده استفاده نمایید.
  • از شومیز و شلوارهای عروس گونه و سرتاپا سفید پرهیز کنید.
  • از شومیز بله برون بدن‌نما و باز استفاده نکنید. حتی اگر شما و فرهنگ خانوادگی‌تان با پوشیدن لباس‌های باز مخالفتی ندارید، باز هم در این مراسم کمی مراعات کنید.
  • بهترین شلوار برای ست‌کردن با شومیز بله برون، شلوار پارچه‌ای است.
  • اگر می‌خواهید باحجاب‌تر باشید، بهتر است از شومیزهای قدبلند استفاده کنید.
  • پیشنهاد تیم زینا به شما این است که از شلوارهای راسته (نه دمپا گشاد و نه دمپا خیلی تنگ) استفاده کنید.
  • برای جذاب‌تر شدن استایلتان، از یک کمربند بر روی شلوار استفاده کنید.
ست شومیز شلوار بله برون
ست شومیز شلوار سبز مناسب مراسم خواستگاری

انتخاب شومیز بله برون متناسب با اندام

انتخاب شومیز بله برون باید با اندام شما متناسب باشد. انتخاب درست شومیز و دامن برای بله برون، می‌تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد.

شومیز بله برون مناسب برای افراد دارای بالاتنه درشت

ما به افرادی که بالاتنه درشت‌تری دارند، لباس‌هایی که بالاتنه تیره‌تری دارند را پیشنهاد می‌دهیم. این افراد باید از پوشیدن شومیزهای چین‌دار و پلیسه‌ای خودداری نمایند. بهتر است اگر قصد خرید شومیز دامن خواستگاری دارید، شومیز بله برون خود را کمی بلندتر انتخاب کنید؛ با این کار بالاتنه‌تان کشیده‌تر نشان داده خواهد شد.

شومیز سایزبزرگ

راهنمای انتخاب شومیز برای افراد سایزبزرگ

لباس بله برون مناسب برای افراد دارای پایین تنه درشت

برای افرادی که پایین تنه درشت‌تری دارند، دامن میدی آزاد انتخاب مناسب‌تری است. همچنین برای ست‌کردن شومیز شلوار خواستگاری، بهتر است از شلوار‌های یک‌سره آزاد استفاده نمایید.

لباس بله برون برای کمر باریک‌ها

بهترین شومیز بله برون برای کمر باریک‌ها، لباس‌های کمربند دار است.

ست شومیز شلوار خواستگاری و بله برون
ست شومیز شلوار خواستگاری و بله برون رنگ نیلی مجلسی

شومیز بله برون برای افراد لاغر

اگر لاغر هستید بهتر است از شومیزهای پف‌دار و چین‎دار استفاده نمایید. بهترین شومیز بله برون برای افراد لاغر شومیزهای پف‌دار هستند، زیرا شما را توپرتر نشان می‌دهند.

جمع‌بندی

فروشگاه زینا انواع شومیز بله برون با بهترین جنس و کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با خیالی آسوده از ما خرید کنید و محصول خود را دراسرع‌وقت درب منزل تحویل بگیرید. از این­که ما را تا پایان مقاله راهنمای خرید شومیز برای بله برون همراهی کردید، سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *