مجله مد و فشن

شلوار زاپ دار

شلوار زاپ دار چیست؟

در دنیای مد و فشن چیزهای مختلفی ترند می‌شوند که ممکن است تا سال‌ها موردپسند جوان‌ها قرار گیرد. یکی از این ترندها، شلوار زاپ دار است. استفاده از این نوع شلوارها هنوز از مد نیفتاده و یکی از شلوارهای محبوب و پرطرف‌دار است و امروزه به پخشی از بافت جامعه فرهنگی ما تبدیل شده است.

برندهای معروفی، این مدل از شلوارها را با طرح‌های متنوع، طراحی و تولید می‌کنند که هرکدام از این طرح‌ها، طرف‌داران خاص خود را دارند. این نوع شلوارها در کنار اینکه استایل شما را جذاب و خاص می‌کنند، راحت نیز هستند و شما می‌توانید به‌راحتی با کفش‌ها و لباس‌های مختلفی آن را ست کنید. در ادامه به بررسی انواع شلوار زاپ دار می‌پردازیم.

انواع شلوار زاپ دار بر اساس مدل شلوار

شلوارها با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند، یکی از شلوارهای پر طرف‌دار در بین خانم‌ها و آقایان، شلوار جین است. اما شلوار جینی که در قسمت زانو و ران، انواع سوراخ، ساییدگی و پارگی داشته باشد، شلوار زاپ دار و یا جین پاره نامیده می‌شود.قبل تر در مطلبی جداگانه به بررسی انواع شلوار جین پرداخته بودیم، در ادامه انواع شلوار زاپ دار بر اساس مدل شلوار را بررسی می‌کنیم.

1- شلوار جین مام استایل زاپ دار

امسال یکی از شلوارهای ترند شده در بین جوان‌ها که از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است، شلوار جین مام استایل زاپ دار است. این مدل شلوار زاپ دار دخترانه جدید در دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی مورد توجه استایلیش‌ها بود و طرف‌دار زیادی داشت. امروزه باگذشت چند دهه از آن زمان، باز هم شلوارهای مام استایل به دنیای مد برگشته‌اند و جوان‌ها از این مدل شلوارها استقبال بسیاری می‌کنند. بلندی فاق شلوار مام استایل تا بالای ناف است و همچنین از پشت، تمام باسن را در برمی‌گیرد که خصوصیت این مدل شلوار، باعث می‌شود باسن را بیشتر از سایز اصلی نشان دهد.

شلوار جین زاپ دار مام استایل
ست های انجام شده با شلوار جین زاپ دار مام استایل

از ویژگی‌های خاص دیگر این مدل شلوار، این است که بیشتر مناسب خانم‌های قدبلند است. به این معنا که قد شما را کوتاه‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد. شلوار جین دخترانه مام استایل زاپ دار نیز یکی از انواع شلوار زاپ دار است که در بین جوان‌ها به‌خصوص دخترخانم‌ها، محبوبیت دارد.

این مدل شلوار جین دخترانه در رنگ‌بندی‌های مختلفی موجود هستند، اما یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها، شلوار زاپ دار مشکی دخترانه است. علت فروش زیاد آن نیز، این است که رنگ مشکی یکی از رنگ‌هایی است که به‌راحتی با هر رنگی ست می‌شود و می‌توانید با هر لباسی آن را بپوشید.

2- شلوار جین مام فیت زاپ دار

 شلوار جین مام فیت زاپ دار به شلوار جین مام استایل شباهت بسیاری دارد؛ اما با این تفاوت که فیت پا است و خیلی گشاد نیست. این مدل شلوار، مثل شلوار مام استایل دارای فاق بلند است و در قسمت ران و ساق این شلوار کمی گشاد است؛ اما نه به‌اندازه شلوار مام استایل. علاوه بر این، کمری آن بالای ناف بسته می‌شود. درواقع در قسمت کمر، این شلوارها جمع می‌شوند و به‌صورت کشی هستند.

در نتیجه این مدل شلوار زاپ دار جذب و چسبان نیست و درعین‌حال نیز، بیش از حد گشاد نیست و با دارابودن فاق بلند می‌تواند پاها را بسیار خوش‌فرم‌تر نشان دهد. بالا بسته‌شدن کمری این شلوار جین زنانه سبب می‌شود که باسن شما کشیده‌تر به نظر بیاید و فرم بدن شما را نیز زیباتر کند. همچنین بلند بودن کمری شلوار مام فیت سبب می‌شود که اگر کمی شکم دارید و می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، شکم و پهلویتان را جمع‌تر کند.

3- شلوار جین اسکینی زاپ دار

یکی دیگر از انواع شلوار زاپ دار شلوار جین اسکینی زاپ دار است. این مدل شلوار جین دخترانه یکی از مدل‌های شلوار است که از لحاظ سایز، شلوار تنگ و جذبی است که در پارچه آن از الیاف مصنوعی کشی استفاده می‌شود و علاوه بر اینکه در ناحیه باسن و ران کاملاً جذب هستند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت و تنگ هستند.

توجه داشته باشید که این مدل شلوار جین زنانه، برای خانم‌هایی که اندام لاغری دارند، مناسب نیست. به این خاطر که اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد. ویژگی ممتازی که شلوار اسکینی دارد، این است که برای استایل‌های مختلف و همچنین برای همه فصل‌ها قابل‌استفاده است.

استایل با شومیز

معرفی انواع استایل با شومیز

4- شلوار جین راسته زاپ دار

یکی دیگر از انواع شلوار زاپ دار شلوار جین راسته زاپ دار است. این مدل شلوار جین زنانه از قسمت ران تا پایین به‌صورت یکسره کمی گشاد است؛ اما دمپای این مدل شلوار، از قسمت‌های دیگر آزادتر است. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه از لحاظ فرم بدنی، برای کسانی که قد بلندی ندارند، خیلی مناسب نیست. به این خاطر که قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

استایل با کت و شلوار زنانه

انواع استایل با کت و شلوار زنانه

5- شلوار جین بگی زاپ دار

یکی دیگر از انواع شلوار زاپ دار شلوار جین بگی زاپ دار است. طی چند سال اخیر، معیاری که طراحان لباس در نظر گرفتند، راحتی افراد بوده است. حتماً متوجه شده‌اید که لباس‌های آزاد و گشاد تا چه حد ترند شده و محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. یکی از این طرح‌ها شلوار بگ زاپ دار دخترانه است که در بین خانم‌ها مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

شلوار بگی یک مدل شلوار است که از قسمت کمر تا مچ پا گشاد است و معمولاً در قسمت کمرکش دارد. شلوارهای بگی دخترانه برای هر نوع اندامی مناسب است. به‌این‌علت که فرم پاها را نشان نمی‌دهد. این مدل شلوار زاپ دار دخترانه گشاد برای خانم‌هایی که اندامشان چاق است، بسیار مناسب است. علاوه بر این، خصوصیت ممتاز دیگری که این مدل شلوارها دارند این است که می‌تواند اندام افراد قدبلند را متناسب و زیبا نشان دهد.

مزون زینا استایلیش

یکی از مزون‌های بسیار معتبر در کشورمان که در زمینه پوشاک زنانه فعالیت دارد، مزون زینا استایلیش است. این مزون انواع لباس‌ها و شلوارهای زنانه را مطابق با جدیدترین ترندهای سال و با کیفیتی بسیار عالی  به فروش می‌رساند. برای خرید شلوار جین زاپ دار زنانه می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی ثبت سفارش کنید و خرید بسیار خوبی را تجربه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله از زینا استایلیش به بررسی انواع شلوار زاپ دار پرداختیم. همان‌طور که گفتیم شلوارها با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که یکی از شلوارهای پر طرف‌دار در بین بانوان، شلوار جین است. اما شلوار جینی که در قسمت زانو و ران انواع سوراخ و پارگی داشته باشد، شلوار زاپ دار نامیده می‌شود. همچنین انواع شلوار جین دخترانه زاپ دار که شامل مدل‌های متنوع مام فیت، مام استایل، بگ، اسکینی و راسته بودند را بررسی کردیم.

آخرین مطالب مجله زینا استایلیش

1 thoughts on “شلوار زاپ دار

  1. شایان گفت:

    چقدر شلوارار قشنگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *