مجله مد و فشن

مینی اسکارف با چی ست میشه؟

مینی اسکارف با چی ست میشه

یکی از انواع روسری‌ها که در طی چند ماه اخیر در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است، روسری‌های کوچک یا همان مینی اسکارف‌ها هستند. خیلی‌ها به‌اشتباه تصور می‌کنند که این مدل از روسری‌ها فقط مختص دختربچه‌ها هستند. اما این تصور غلط است و تمام خانم‌ها می‌توانند از این نوع روسری‌ها استفاده کنند و استایل شیک و جذابی را داشته باشند. در ادامه در مجله زینا استایلیش به معرفی کامل این مدل روسری‌ یعنی مینی اسکارف می‌پردازیم.

مینی اسکارف چیست؟

همان‌طور که گفتیم مینی اسکارف‌ها روسری‌های کوچک با قواره 70 سانتی‌متری هستند که این روزها ترند شده‌اند و در بین خانم‌های جوان طرف‌دار بسیاری پیدا کرده‌اند. علاوه بر این، این مدل روسری تا حدودی به دستمال سر شباهت دارد، اما قواره آن کمی بیشتر است. در ادامه انواع مینی اسکارف را معرفی می‌کنیم و درباره ست‌کردن این نوع روسری‌ها توضیح خواهیم داد.

استفاده مینی اسکارف
استفاده از مینی اسکارف در دهه 80 و 90 مکیلادی

انواع مدل مینی اسکارف

براساس طرح و جنسی که مینی اسکارف‌ها دارند، به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. این که شما چه نوع جنسی را برای مینی اسکارف مورد نظرتان استفاده می‌کنید، بستگی به استایلی که می‌خواهید داشته باشید و همچنین موقعیتی که در آن شرکت کردید، دارد.

شومیز خواستگاری و بله برون

معرفی بهترین مدل های شومیز مناسب مراسم خواستگاری و بله برون

1- مینی اسکارف دخترانه

امروزه مینی اسکارف دخترانه با طرح‌ها و جنس‌های مختلفی ترند شده‌اند و تنوع آن‌ها بالا است تا هرکسی باتوجه‌به سلیقه و استایلی که دارد، بتواند به‌راحتی روسری موردنظر خود را انتخاب کند. مینی اسکارف‌ها به‌خاطر زیبایی و جلوه بی‌نظیری که روی سر ایجاد می‌کنند، برای دختران جوان بسیار مناسب هستند.

مینی اسکارف دخترانه
ست مینی اسکارف دخترانه با پالتو

2- مینی اسکارف بابونه

یکی از انواع مینی اسکارف‌ها که در جنس‌های حریر و نخی تولید می‌شوند، مینی اسکارف بابونه است. این مدل روسری‌ها که با طرح گل بابونه تولید می‌شوند، برای فصل تابستان و فصل بهار بسیار مناسب هستند. به این خاطر که از طبیعت الهام گرفته می‌شوند. همه خانم‌ها می‌توانند روسری‌های طرح بابونه نخی را به‌این‌علت که ثابت بر روی سر می‌مانند و همچنین عرق را به خود جذب می‌کنند، در روزهای گرم تابستانی استفاده کنند. همچنین می‌توانید این نوع روسری‌های مینی اسکارف بابونه جنس نخی را برای استفاده روزانه بپوشید.

مدل شومیز شیک

شیک ترین مدل های شومیز موجود در بازار
مینی اسکارف بابونه
مینی اسکارف مدل بابونه

مینی اسکارف طرح بابونه با پارچه‌های حریر نیز، در بین خانم‌ها بسیار پر طرف‌دار است. زیبایی بی‌نظیر این مدل روسری‌ها به‌گونه‌ای است که می‌توانید از آن‌ها در مهمانی‌ها و عروسی‌ها استفاده کنید. همچنین در رنگ‌بندی‌های متنوعی موجود هستند که می‌توانید برای ست‌کردن این نوع از مینی اسکارف‌ها، آن‌ها را با کت شلوار زنانه ساده بپوشید و یا اگر لباستان بدون طرح است، انتخاب این نوع روسری‌ها گزینه مناسبی است.

توربان یا کلاه حجاب

توربان چیست؟ معرفی کامل + مدل های جذاب

3- مینی اسکارف نخی

مینی اسکارف نخی
مدل مینی اسکارف نخی

مینی اسکارف نخی یکی دیگر از انواع مینی اسکارف است که علاوه بر اینکه سبک است و با پوشیدن آن احساس سنگینی روی سر نمی‌کنید، بسیار خنک نیز است و برای استفاده در تابستان بسیار مناسب است. در نتیجه اگر برای استایل کژوال تابستانه‌تان به دنبال یک روسری بسیار راحت و خنک می‌گردید به سراغ مینی اسکارف‌های نخی بروید. اگر مینی اسکارف نخی‌تان طرح‌دار است، باید با لباسی آن را ست کنید که پارچه آن ساده باشد و طرح‌دار نباشد.

4- مینی اسکارف توری

مینی اسکارف توری
مدل مینی اسکارف توری

مینی اسکارف توری نیز، یکی دیگر از انواع مینی اسکارف است که این نوع مینی اسکارف‌ها هم به‌تازگی ترند شده‌اند. این مدل از روسری‌ها با طرح‌های بسیار زیبایی، در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. این نوع مینی اسکارف‌های توری را برای ست کردن در استایل رسمی و مجلسی بسیار عالی هستند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید یک مینی اسکارف توری مشکی و گل‌دار را با یک‌دست کت و شلوار مشکی و کفش‌های پمپی پاشنه بلند ست کنید و یک استایل بسیار شیک و جذابی را داشته باشید.

5- مینی اسکارف بنفش

مینی اسکارف بنفش
مدل مینی اسکارف رنگ بنفش

مینی اسکارف بنفش نیز، یکی دیگر از انواع مینی اسکارف است که رنگ سال 1401 نیز است و بسیار شیک و جذاب است. اگر مینی اسکارف بنفشتان ساده و بدون طرح باشد، می‌توانید با هر نوع مانتو و یا شومیز آن را ست کنید. می‌توانید برای ست کردن این نوع مینی اسکارف، از رنگ‌های مکمل مثل آبی کم‌رنگ، سفید، طوسی، سرمه‌ای و مشکی استفاده کنید.

6- مینی اسکارف ساتن

مینی اسکارف ساتن، یکی دیگر از انواع مینی اسکارف است که از محبوب‌ترین مدل‌های مینی اسکارف هستند. مینی اسکارف‌های ساتن‌ که جنس پارچه‌شان، براق است می‌توانند بر روی سر بسیار جذاب و خیره‌کننده باشند؛ به‌خصوص اگر مینی اسکارف ساتن شما طرح‌های شاد و رنگارنگی را هم داشته باشد.

مینی اسکارف ساتن
ست مینی اسکارف ساتن با بارونی

اگر می‌خواهید برای تابستان، یک استایل رنگارنگ و شیک داشته باشید، به سراغ مینی اسکارف‌های ساتن بروید که هم از لحاظ جذابیت رنگی و هم از لحاظ نوع پارچه‌ای که دارند، می‌توانید بدرخشید. برای ست کردن این نوع مینی اسکارف‌ها می‌توانید با یک کت جذاب، به‌خصوص در مکان‌های رسمی و مهمانی‌ها استفاده کنید.

7- اسکارف پسرانه

اسکارف پسرانه
اسکارف یا دستمال سر پسرانه

مینی اسکارف پسرانه نیز، یکی دیگر از انواع مینی اسکارف است که به آن دستمال سر هم گفته می‌شود و در فرهنگ‌های مختلف جزء یکی از اکسسوری‌هایی است که علاوه بر اینکه جنبه تزئینی دارد، برای جذب عرق نیز به پیشانی‌شان می‌بندند. همچنین پسرها می‌توانند به‌عنوان یک ماسک، مچ‌بند و یا دستمال گردن از آن‌ها استفاده کنند و یک استایل اسپورت و جذابی را داشته باشند.

خرید مینی اسکارف از مزون زینا

یکی از مزون‌های بسیار معتبر در کشورمان که در زمینه پوشاک زنانه فعالیت دارد، مزون زینا است. این مزون انواع لباس‌ها و شلوارهای زنانه را مطابق با جدیدترین مد سال و با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند. برای خرید انواع مینی اسکارف می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی ثبت سفارش کنید. مزون زینا مینی اسکارف‌های بسیار زیبایی را با طرح‌های بسیار شیک و جذاب عرضه می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای خرید شال و روسری با طرح‌های مختلف، از این مزون سفارش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی انواع مینی اسکارف دخترانه پرداختیم و گفتیم که مینی اسکارف‌ها روسری‌های کوچک با قواره 70 سانتی‌متری هستند که این روزها مد شده‌اند و در بین خانم‌های جوان محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. همچنین چند مدل از مینی اسکارف‌ها را عنوان و بررسی کردیم. امروزه مینی اسکارف‌های پسرانه نیز ترند شده‌اند که در میان بسیاری از پسران جوان طرف‌دار پیدا کرده است.

از مطالب مجله زینا بیشتر ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *