مجله مد و فشن

بهترین شومیز مجلسی زینا استایلیش

بهترین شومیز های مجلسی

شومیز در فرهنگ فارسی به لباس خاص زنانه گفته می‌شود که دارای آستین‌بلند با دکمه‌های وسط یا بدون دکمه، به سبکی کلاسیک و ساده یا مجلسی و گیپور طراحی شده است. در حال حاضر انواع شومیز در طرح و پارچه‌های مختلف دوخته و به بازار ارائه می‌شوند. امروزه از شومیزها به‌عنوان یک گزینه پرکاربرد در استایل‌های مهمانی، رسمی و مجلسی استفاده می‌شود. انواع شومیز را می‌توان با دامن و شلوار ست کرد یا زیر مانتو و کت پوشید. در ادامه با ما باشید تا شما را با بهترین شومیزهای مجلسی زینا آشنا نماییم.

انواع شومیز مجلسی زنانه

بهترین شومیزهای مجلسی زینا در سایت تخصصی ما به مشتریان عزیز ارائه می‌گردند. در فروشگاه زینا انواع مدل شومیز مجلسی کوتاه و شومیز مجلسی جدید از جمله شومیز مجلسی گل‌دار ترک، شومیز مجلسی ترکیه‌ای، شومیزهای جلوبسته، شومیز دکمه‌دار، شومیز چهارخانه و… موجود است.

فروشگاه زینا بهترین‌ها را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد. انواع شومیز مجلسی جدید در طرح‌های متنوع و ساده متناسب با همه‌ی سلیقه‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم تا دیگر در هنگام مهمانی‌ها این سؤال که چه لباسی بپوشم، شما را نگران نکند.

معرفی چند مدل از بهترین شومیز مجلسی زینا

در ادامه مقاله چند مدل از بهترین شومیزهای مجلسی زینا را به شما معرفی خواهیم کرد:

شومیز مجلسی سفید ملیله دوزی شده

یکی از بهترین شومیزهای مجلسی زینا شومیز طرح‌دار سفید ملیله دوزی شده است. این شومیز با طرحی زیبا بر روی پارچه‌ای سفید جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد. قیمت شومیز مجلسی طرح‌دار سفید، در مقایسه با جنس و زیبایی آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

شومیز سفید پاپیون دار

شومیز سفید آستین کلوش پاپیون دار از جنس تترون بوده و بسیار سبک و خوش‌پوش است. این شومیز مجلسی جدید را می‌توانید زیر وست یا همراه با شلوار جین و دامن‌های بلند بپوشید. این مدل شومیز برای انواع مجالس مهمانی و رسمی مناسب است. شومیز سفید پاپیون دار یکی از بهترین شومیزهای مجلسی زینا است که با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز زینا ارائه می‌شود.

شومیز سفید پاپیون دار
شومیز مجلسی رنگ سفید ست شده با شلوار گشاد

شومیز مدل یقه کرواتی

این مدل شومیز مجلسی زنانه در رنگ سفید و جنس کرپ و حریر با طرح کریستال دوزی شده به‌عنوان یکی از بهترین شومیزهای مجلسی زینا معرفی شده است. یقه‌ایستاده این شومیز بر زیبایی آن افزوده است. برای خرید این شومیز مجلسی زیبا فقط کافی است سفارش خود را در سایت زینا ثبت نمایید و سفارش خود را دراسرع‌وقت درب منزل تحویل بگیرید.

شومیز مجلسی مدل ربان دار

یک مدل شومیز مجلسی کوتاه موجود در فروشگاه زینا، شومیز مدل ربانی است. این مدل شومیز با جنس پولک‌کش و رنگ سرمه‌ای یکی از پرطرف‌دارترین انواع شومیز مجلسی جدید زینا است. قیمت شومیز مجلسی مدل ربانی در فروشگاه ما ببینید.

شومیز مجلسی ربان دار
شومیز سفید مجلسی شیک با طرح ربان

شومیز رنگارنگ

شومیز رنگارنگ elno در دو رنگ آبی و صورتی در فروشگاه ما به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. یکی از بهترین شومیزهای مجلسی زینا، شومیز رنگارنگ است. قیمت اقتصادی و طرح زیبای این شومیز موجب شده تا مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

شومیز مجلسی رنگارنگ
شومیز مجلسی با رنگ های مختلف ست شده با دامن و شلوار

انواع دیگر شومیزهای مجلسی جدید

شومیزهای مجلسی زیبا و پرطرف‌دار دیگری در فروشگاه زینا موجود است مانند مدل‌های زیر:

شومیز سفید

شومیز سفید با آستین های خال خالی یکی از انواع شومیز زنانه مجلسی موجود در فروشگاه زینا است که به دلیل خوش‌پوشی، طرفداران بسیاری دارد. این شومیز پر فروش یا قیمت استثنایی 310 هزار تومان در سایزهای L, M, XL, XXL به مشتریان عزیزمان ارائه می‌گردد.

شومیز مجلسی سفید
شومیز مجلسی سفید با آستین کلوش ست شده برای شب یلدا

شومیز خالدار

امروزه انواع شومیزهای خالدار در بین بانوان جوان ترند شده است. این شومیز مجلسی دخترانه با پارچه‌ای از جنس پوپلین دوخته شده است. شومیز خالدار یکی از بهترین شومیزهای مجلسی زینا محسوب می‌شود که در رنگ‌های سفید با خال‌های مشکی و رنگ مشکی با خال‌های سفید به شما عزیزان ارائه می‌گردد. قیمت شومیز مجلسی خالدار 278 هزار تومان است.

شومیز مجلسی خال دار
شومیز مجلسی طرح خال دار مناسب مهمانی و مجالس

شومیز رنگی

این شومیز زیبا از جنس پارچه جنس کرپ فلور دوخته شده است و در رنگ‌های سبز روشن و سرمه‌ای موجود است. شومیز رنگی ساده دارای آستین نیمه پفی و بلند بوده و با انواع دامن و شلوار ست می‌شود. این شومیز در پشت گردن با زیپ بسته می‌شود و دارای یقه تقریبا ایستاده است. این شومیز در سایزهای L, M, S, XL, XS با قیمت 258 هزار تومان به مشتریان عزیز زینا ارائه داده می‌شود.

شومیز مجلسی سفید مدل پر دار

این شومیز با جنس کرپ ژورژت و طراحی زیبا برای انواع مجالس بسیار مناسب و کاربردی است. این شومیز را می‌توان با شلوار جین و یا سایر مدل‌های شلوار زنانه ست کرد. اگر به دنبال شومیز مجلسی جدید و زیبا می‌گردید، این لباس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شومیز مجلسی طرح پر دار
شومیز سفید مجلسی طرح پر دار ست شده با شلوار سفید

شومیز مجلسی ست شده با شلوار

این شومیز نیز یکی دیگر از بهترین شومیزهای مجلسی زینا است که در رنگ خردلی و جنس ساتن موجود است. آستین‌های کلوش این لباس زیبایی خاصی به استایل شما خواهند داد. اگر طرفدار رنگ خردلی هستید، این شومیز زیبا را از دست ندهید.

بهترین شومیز های مجلسی
شومیز مجلسی ست شده با شلوار های مختلف

شومیز طرح پروانه

شومیز طرح پروانه از جنس پوپلین و در رنگ‌های متنوعی از جمله زرد, سفید, صورتی, طوسی, مشکی در فروشگاه زینا موجود است. سایز این شومیز فری بوده و برای اکثر بانوان مناسب است.

شومیز دخترانه مجلسی طرح پروانه
شومیز دخترانه مجلسی طرح پروانه ریز

شومیز سبز و سفید طرح‌دار

شومیز سبز و سفید طرح‌دار یکی از انواع شومیز مجلسی گلدار موجود در فروشگاه زینا است که با طرح و رنگ‌های زیبای خود نظر بانوان زیادی را به خود جلب می‌کند. این شومیز در سایزهای L, M, S با قیمت مناسب به مشتریان عزیزمان ارائه داده می‌شود.

خرید بهترین شومیزهای مجلسی زینا

برای خرید شومیز مجلسی زینا در سایت ما جستجو کنید و بهترین شومیز مدنظر خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. شما می‌توانید در فروشگاه لباس زنانه زینا انواع شومیزهای مجلسی جدید از جمله شومیز سفید ربانی، شومیز مدل خال دار، شومیز مجلسی مدل پاپیونی، شومیز مدل پروانه، شومیز سفید آستین پفی مدل کلوش، شومیز مدل پر دار و… را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *