مجله مد و فشن

انواع بوت زنانه

مدل بوت زنانه | انواع بوت زنانه

یکی از پرکاربردترین کفش‌هایی که مخصوص فصول سرد سال است را می‌توان بوت، پوتین و چکمه دانست. انواع بوت زنانه بر اساس گزینه‌های متفاوت و خاصی دسته‌بندی می‌شود. برای دسته‌بندی این نوع کفش زمستانه متداول‌ترین معیار ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس و… است. این روزها باتوجه‌به پیشرفت در دنیای مد و لباس و متناسب با انواع استایل‌های زنانه، بوت‌ها نیز در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. به‌طورکلی مدل بوت‌هایی که انتخاب می‌کنید زبان بدن و ظاهر شما هستند و منحصربه‌فرد بودن استایل شما را نشان می‌دهند؛ بنابراین در انتخاب انواع بوت زنانه بهتر است به سبک و نوع استایلتان توجه کنید. 

اسم انواع بوت زنانه

بوت زنانه بندی | انواع بوت زنانه
شیک ترین مدل های بوت دخترانه بندی بلند

انواع بوت زنانه باتوجه‌به اینکه متناسب با هر نوع استایلی باشند، در مدل‌های متنوع و شیک طراحی شده‌اند. به‌طورکلی اسم انواع بوت زنانه را می‌توان به سه دسته کلی بوت، نیم‌بوت و بوتی دسته‌بندی کرد. اصلی‌ترین تفاوت این سه دسته پوتین زنانه، تفاوت در ارتفاع ساق آن‌ها است. ارتفاع و بلندی بوتی دقیقاً تا مچ پا است؛ اما نیم‌بوت تا چند سانت بالاتر از مچ پا را نیز می‌‌پوشاند. بوت که اصلی‌ترین و کلی‌ترین دسته است هر دودسته قبلی را شامل می‌شود و همچنین به بوت‌هایی که ارتفاعشان تا بالای زانو و زیر زانو می‌رسد نیز بوت می‌گویند.

انواع بوت زنانه جدید

نیم بوت دخنرانه | انواع بوت زنانه
خاص ترین استایل های دخترانه با نیم بوت های رنگی جذاب

برای فصل‌های سرد مناسب‌ترین کفشی که می‌توانید با  استایلتان ست کنید انواع بوت زنانه است. انتخاب یک مدل بوت خاص و شیک از میان مدل‌های متنوع انواع بوت زنانه جدید استایل شما را در بیرون از خانه جذاب نشان می‌دهد. یکی از جدیدترین مدل‌های بوت زنانه برای افرادی که می‌خواهند قدبلندتر به نظر برسند و به کفش‌های پاشنه‌دار علاقه دارند، مدل بوت‌های پاشنه‌بلند است. طراحان بوت برای اینکه شما بتوانید در پاییز و زمستان هم کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید و به‌راحتی در زمین خیس از برف‌وباران راه بروید؛ انواع بوت زنانه جدید را در مدل‌هایی با پاشنه یک‌تکه به‌نوعی طراحی کرده‌اند که راه‌رفتن را در روزهای برفی و بارانی آسان می‌کند و همچنین شما را قدبلندتر نشان می‌دهد.

انواع بوت زنانه شیک

بوت زنانه بلند شیک | انواع بوت زنانه
بهترین مدل های بوت زنانه بلند مجلسی شیک

انواع بوت زنانه شیک را در مدل‌های اسپرت، کلاسیک و مجلسی طراحی می‌شوند که متناسب با هر سبک استایلی می‌توانید انتخاب کنید. انواع بوت زنانه در جنس‌های متنوع و با رنگ‌های خاص طراحی می‌شوند که از میان آن‌ها بوت‌های چرم طرف‌داران بیشتری دارند و با انواع شلوارجین استایل شیکی رقم می زنند. علاوه بر جنس بوت‌های زنانه مدل‌های متنوعی مانند بوت‌های زیپ‌دار، بوت‌های بندی با پاشنه‌های متفاوت نیز مدل‌های محبوبی هستند.

انواع بوت زنانه چرم

همان‌طور که اشاره کردیم، ‌ یکی از محبوب‌ترین انواع بوت زنانه بوت‌های چرم هستند. از میان انواع بوت زنانه چرم،  بوت‌های بالای زانو جذاب‌ترین مدل‌های بوتی است که به‌تازگی ترند شده‌اند. بوت‌های چرم بالای زانو کمی حالت جذب دارند و معمولاً در مدل‌های پاشنه‌بلند طراحی می‌شوند. اغلب افراد بوت‌های چرم بلند را با شلوار و لگ های چرم و پلیورهای گشاد ست می‌کنند. همچنین برای ست‌کردن با این بوت‌های شیک لباس‌های مشکی جلوه استایل شما را بهتر می‌کند.

نیم‌بوت چرم زنانه

نیم بوت چرم | انواع بوت زنانه
خاص ترین مدل نیم بوت چرم زنانه زرشکی

انواع بوت زنانه و نیم‌بوت زنانه در مدل‌های متنوع و با جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. یکی از محبوب‌ترین جنس‌های بوت و نیم‌بوت، جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی است. البته جنس نیم‌بوت‌ها باتوجه‌به فصل متفاوت تولید می‌شوند. نیم‌بوت چرم زنانه با جنس‌های سبک و باکیفیت ماندگار طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل محبوبیت بیشتری دارند. نیم‌بوت چرم زنانه‌ در رنگ‌های مشکی قهوه‌ای و عسلی پرطرف‌دارترین رنگ‌های انواع نیم‌بوت زنانه هستند. با انتخاب نیم‌بوت چرم زنانه مشکی استایلی کلاسیک و خاص می‌توانید بسازید.

انواع نیم‌بوت زنانه

انواع نیم‌بوت زنانه در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. تفاوت اصلی این آیتم‌های زمستانه بیشتر در جنس و مدل‌ و کاربرد آن است. امروزه علاوه بر چرم، در جنس‌های دیگری مانند جیر و خز و … انواع بوت زنانه را تولید می‌کنند. انواع نیم‌بوت زنانه را در مدل‌های تخت، پاشنه‌بلند و پاشنه‌کوتاه در رنگ‌بندی و با سایزهای مختلف طراحی می‌کنند. از میان همه رنگ‌های متنوع نیم‌بوت‌های مشکی پرطرف‌دارترین نیم‌بوت‌های زنانه هستند.

بوت دخترانه

بوت دخترانه | انواع بوت زنانه
بهترین مدل های بوت دخترانه شیک جدید

انواع بوت زنانه در فصل‌های پاییز و زمستان پرکاربردترین و محبوب‌ترین کفش‌ها هستند. به‌خصوص مدل‌های بوت دخترانه که در مدل‌های متنوعی برای استایل‌های خاص دخترانه طراحی و تولید شده است. یکی از پرطرف‌دارترین مدل بوت دخترانه، بوت‌های پاشنه‌دار است به این دلیل که بیشتر دختران جوان دوست دارند قدشان بلندتر و پاهایشان کشیده‌تر به نظر برسد؛ بنابراین بوت‌های پاشنه‌بلند و ساق‌دار از انتخاب‌های دختران جوان است که به زیبایی با پافر و پالتو ست می‌شوند و استایلی خاص برای شما می‌سازند.

انواع بوت دخترانه

در میان انواع بوت زنانه، خاص‌ترین مدل‌ها، بوت‌های بندی و ارتشی است. انواع بوت دخترانه بندی باظرافت خاص زنانه این روزها از ترندهای بسیار محبوب در میان جوانان است. این تضاد بوت‌های ارتشی و ظرافت و طراحی دخترانه با وجود تضادی که ایجاد می‌کند، زیبایی خاص و دلنشینی برای استایل اسپرت دخترانه می‌سازد. بوت‌های کمبات Combat Boots و تیمبرلند Timberland Boots خاص‌ترین مدل‌های بوت دخترانه هستند که با مانتوهای کوتاه به زیبایی ست می‌شوند.

انواع بوت دخترانه اسپرت

بوت دخترانه اسپرت | انواع بوت زنانه
جذاب ترین مدل های بوت دخترانه رنگی اسپرت

با وجود مدل‌های مختلف بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها، انواع بوت دخترانه اسپرت برای ساخت استایل‌های خاص و جذاب محبوبیت بیشتری دارد. بوت‌های اسپرت مدل ارتشی محکم‌ترین مدل‌های کفش زمستانه هستند. این بوت‌های رزمی که در سبک‌های نظامی طراحی شده‌اند، کفی ضخیم و محکمی دارند و به‌خوبی از پای شما محافظت می‌کنند. باتوجه‌به منحصربه‌فرد بودن و کاربردی که در زمستان دارند امروزه به‌عنوان یکی از انواع‌ بوت دخترانه اسپرت‌ترند تبدیل شده‌اند. معمولاً بوت‌های رزمی و ارتشی دارای بندهای بلند تا بالای ساق کفش هستند که جلوه این بوت‌ها را بیشتر می‌کند. این بوت‌ها مدل‌های اسپرتی هستند که می‌توان آن‌ها را با انواع استایل‌های اسپرت هودی، پالتو و کت ست کرد.

حراج بوت زنانه دیجی‌کالا

بوت زنانه مجلسی | انواع بوت زنانه
انواع استایل شیک و مجلسی دخترانه با بوت های جدید

انواع بوت زنانه به دلیل تنوع بی‌نظیری که دارد انتخابی چالش‌برانگیز برای افراد است. به همین دلیل ممکن است وقت و زمان زیادی از شما بگیرد. اما با خرید اینترنتی از فروشگاه‌هایی مانند دیجی‌کالا می‌توانید در کمترین زمان ممکن انواع بوت زنانه را بررسی کنید و مدل مورد دلخواهتان را خریداری کنید. همچنین با خرید اینترنتی از دیجی‌کالا از تخفیفات فصلی و حراج بوت زنانه دیجی‌کالا بر روی برخی برندهای خاص و معروف بوت زنانه بهره‌مند می‌شوید.

در کنار انواع بوت زنانه، نیم‌بوت‌ها نیز طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. نیم‌بوت زنانه در واقع یکی از انواع چکمه‌ها هستند که ساق‌کوتاه دارند. معمولاً نیم‌بوت‌ها را ظریف‌تر و پاشنه‌دار طراحی می‌کنند. نیم‌بوت زنانه دیجی‌کالا بهترین انتخاب برای فصل‌ زمستان و پاییز و ست‌کردن با شلوار جین است. همچنین نیم‌بوت‌ها علاوه بر فصل‌های سرد در فصل بهار نیز می‌توانند یک انتخاب مناسب باشند و در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انواع بوت زنانه و نیم‌بوت‌ها در مدل‌های متنوع با پاشنه‌های بلند و ظریف تا پاشنه‌های یک‌تکه و پهن‌تر موجود هستند.

خرید انواع بوت زنانه

بوت زنانه لاکچری | انواع بوت زنانه
استایل جذاب بوت زنانه مشکی لاکچری

شما می‌توانید به‌منظور خرید انواع بوت زنانه علاوه بر خرید حضوری، به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تهیه و خریداری کنید. همچنین می‌توانید با جست‌وجوی انواع بوت زنانه در دیجی‌کالا و یا پیج‌های فروشگاهی در اینستاگرام خریدی راحت و با مزیت صرفه‌جویی در زمان را انجام دهید. در خرید اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان شما انواع مدل‌های متنوع بوت‌ها و نیم‌بوت‌های زنانه را مشاهده و مقایسه می‌کنید. قیمت انواع بوت زنانه به عوامل و فیلترهای مختلفی بستگی دارد.

یکی از اصلی‌ترین عوامل مؤثر در تفاوت قیمت انواع بوت زنانه و نیم‌بوت ، جنس بوت‌های زنانه است. مانند بوت‌هایی که از جنس چرم طبیعی هستند ممکن است قیمت‌های به نسبت بیشتری داشته باشند. به‌این‌ترتیب هنگام خرید انواع بوت زنانه علاوه بر مدل به جنس بوت هم توجه کنید تا کفشی باکیفیت و درجه یک خریداری کنید. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار مهم در قیمت بوت و نیم‌بوت زنانه، سبک و مدل کفش است. مدل‌های نیم‌بوت زنانه مجلسی و کلاسیک که پاشنه‌های بلندتری دارند، قیمت نسبتاً بیشتری دارند. در مقابل مدل‌های اسپرت بوت‌های زنانه قیمت مناسب‌تری دارند و با هر لباس و سبک استایلی ست می‌شوند و به‌این‌ترتیب طرف‌داران بیشتری دارند.

جمع‌بندی

با شروع فصل زمستان آیتم‌های یک استایل زمستانه محبوبیت بسیاری پیدا می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های این فصل انواع بوت زنانه است. بوت‌های زنانه باتوجه‌به سبک‌های مختلف در مدل‌های متنوع و برای استفاده در شرایط و موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند. شما می‌توانید برای ساخت یک استایل خاص و منحصربه‌فرد با بوت‌ها و نیم‌بوت‌های زنانه، انواع شومیز‌های مناسب را در سبک‌های مختلف از فروشگاه زینا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *