مجله مد و فشن

استایل کژوال دخترانه

کژوال زنانه | استایل کژوال دخترانه

بهترین استایل دخترانه که دارای دو مشخصه سادگی و راحتی است، استایل کژوال نام دارد. ست کردن استایل کژوال دخترانه برای مهمانی خودمانی، دانشگاه، کار و پیاده‌روی برای خانم‌ها بسیار راحت است. طرح‌های ساده لباس‌های انتخابی در انواع استایل دخترانه و استفاده از رنگ‌های شاد، ویژگی سبک کژوال است و آزادی عمل بیشتری به دخترها و خانم‌ها می‌دهد. در ادامه مطلب از زینا استایلیش به معرفی استایل دخترانه کژوال می‌پردازیم.

استایل کژوال دخترانه چیست؟

پوشیدن لباس بر پایه سادگی و راحت بودن برای استفاده روزمره را استایل کژوالمی‌گویند. هودی، شلوار جین، تیشرت و کفش‌کتانی اجزا و لباس‌هایی هستند که می‌توانند در کنار هم یک استایل کژوال دخترانه جذاب را رقم بزنند. هر لباسی که حالت رسمی ندارد، می‌تواند در سبک کژوال مورداستفاده قرار بگیرد. همچنین در استفاده از اکسسوری‌ها محدودیتی وجود ندارد.

تفاوت استایل کژوال و مینیمال

سبک مینیمال | استایل کژوال دخترانه
استایل های ظریف و ساده سبک مینیمال دخترانه

کم‌بودن آیتم‌ها در پوشش و سادگی را استایل مینیمال می‌گویند. تیپ و ظاهر مناسب، استفاده از حداقل رنگ‌ها و پوشش بدون پیچیدگی همگی مشخصه‌های استایل مینیمال هستند. رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری، نود، کرم، سفید و مشکی رنگ مهم در سبک مینیمال هستند. استفاده از اکسسوری در سبک مینیمال محدود است و تنها خانم‌ها می‌توانند از زیورآلات ظریف و ساده استفاده کنند. سادگی و راحتی ویژگی مشترک هر دو استایل است. تفاوت استایل کژوال و مینیمال در استفاده از اکسسوری و زیورآلات است. در استایل کژوال دخترانه به‌راحتی می‌توانید از اکسسوری و زیورآلات استفاده کنید؛ اما در سبک مینیمال خیلی محدود و نهایت ظریف و ساده است. هنگام ست کردن استایل کژوال دخترانه دست شما برای انتخاب مانتو، تی شرت، شومیز، کت‌ شلوار و غیره بازتر است.

استایل کژوال ایرانی

ست های دخترانه کژوال | استایل کژوال دخترانه
جدیدترین ست های کت و شلوار دخترانه کژوال با کفش کتانی

برای داشتن استایل کژوال ایرانی خانم‌ها به‌راحتی می‌توانند از انواع مانتو، شلوارهای جین، ست کت‌شلوار به همراه کفش‌های کتانی استفاده کنند. استفاده از طرح‌های ایرانی زیبایی استایل را چندین برابر می‌کند. استایل‌هایی مانند شومیز دامن، شومیز شلوار، کت‌دامن، تیشرت و شلوار جین به دلیل محدودیت در پوشش برای استفاده روزانه و کار مناسب نیستند و در مهمانی‌های خودمانی و دوستانه راحت می‌توانید یک استایل کژوال ایرانی داشته باشید.

استایل کژوال خارجی

در استایل کژوال خارجی خانم‌ها و آقایان می‌توانند از انواع لباس‌های ساده و بدون زرق‌وبرق در استایل خود استفاده کنند. بر خلاف استایل مونوکروم، گوتیک و گرانج که دارای قاعده و قانون خاص هستند؛ استایل کژوال خارجی راحت و بدون قانون است. آقایان و خانم‌ها می‌توانند بسته به محیط و فصل از انواع تی شرت، هودی، پلیور، انواع شلوارهای جین مانند شلوار اسکینی، شلوار مام فیت، شلوار بگ و غیره در استایل خود استفاده کنند. بدون زرق‌وبرق بودن و سادگی لباس‌ها، یک استایل غیررسمی راحت را رقم می‌زند.

استایل کژوال کلاسیک

سبک کژوال کلاسیک دخترانه | استایل کژوال دخترانه
بهترین سبک های کژوال کلاسیک با مانتوهای رسمی بلند دخترانه

استایل کژوال کلاسیک بر پایه شیک‌پوشی است. سبک کژوال کلاسیک تلفیقی از راحتی و رسمیت است و افراد در این استایل ظاهر دیروزی همراه با ترندهای امروزی را دارند. استفاده از مانتوهای فرم و سازمانی یا کت‌شلوار یک استایل کژوال است. اگر هر دو با شلوار جین ست شوند، تبدیل به استایل کژوال کلاسیک می‌شود. در سبک کلاسیک رنگ طوسی کاربرد زیادی دارد. پوشیدن لباس بافت طوسی در محیط کار هم یک سبک کژوال کلاسیک است.

استایل کژوال بهاری دخترانه

ست های کژوال بهاری | استایل کزوال دخترانه
شیک ترین ست های رنگی دخترانه بهاری کژوال

برای ست کردن استایل کژوال دخترانه دست شما برای استفاده از انواع لباس باز است. برای راحتی بیشتر و خنک‌تر بودن می‌توانید از ست دامن‌های میدی با شومیز و پیراهن‌های گشاد و بلند استفاده کنید. در فصل تابستان به دلیل گرم‌شدن هوا می‌توانید از شلوار جین‌های گشاد یا شلوارهای پارچه‌ای مازراتی استفاده کنید. همچنین گزینه اورال به همراه یک کت کوتاه خنک گزینه مناسبی است. مهم‌ترین آیتم‌های استایل کژوال بهاری دخترانه عبارت‌اند از:

1. شلوار کتان و جین

پرکاربردترین و اصلی‌ترین آیتم در استایل کژوال دخترانه انواع شلوارهای جین و کتان است. به‌راحتی می‌توانید از انواع مدل‌ها و رنگ‌های آن استفاده کنید. مزیت شلوار جین این است که به‌راحتی با هر لباس و استایل ست می‌شود. می‌توانید آن را با مانتو، انواع شومیز، هودی و تی شرت ست کنید.

2. ست کردن استایل کژوال دخترانه با شومیز و تی شرت

یکی از آیتم‌هایی که در سبک و استایل کژوال استفاده می‌شود شومیز و تی شرت یقه‌گرد ساده است. برای ست‌کردن می‌توانید از انواع رنگ با مدل‌های مختلف استفاده کنید. شومیز و تی شرت مشکی، طوسی و سفید به همراه دامن، شلوار قد 90 و کفش کتان تیپ‌های جذابی را رقم می‌زند.

3. کفش کژوال

آیتم مهم دیگر در انواع استایل دخترانه کژوال کفش راحت است. استفاده از انواع کفش‌های کتانی، بوت، نیم‌بوت، کفش عروسکی، کالج و صندل برای سبک کژوال گزینه‌های مناسبی هستند.

علاوه بر آیتم‌های گفته شده بر اساس فصل می‌توان در استایل کژوال دخترانه از انواع هودی، ژاکت، پلیور، مانتو، پالتو، کت، بارانی، روسری، پیراهن و دامن در این سبک جذاب و راحت استفاده کرد.

استایل کژوال پاییزی دخترانه

ست های کژوال پاییزی | استایل کژوال دخترانه
جذاب ترین ست های کت پاییزه با شلوار جین در استایل کژوال پاییزی دخترانه

در استایل کژوال پاییزی دخترانه از انواع لباس‌های بافتنی، هودی و بارانی استفاده می‌شود. برای ست کردن استایل کژوال دخترانه پاییزی می‌توانید از کت چرم یا جین به همراه شلوار جین استفاده کنید. برای جذاب‌تر کردن استایل خود می‌توانید از شلوار جین مام استایل یا مام فیت به همراه بوت استفاده کنید.

استایل کژوال زمستانی

در استایل کژوال زمستانی به دلیل سرد بودن هوا از انواع لباس‌های بافتنی، پالتو، هودی، یقه‌اسکی و پلیورهای گرم استفاده می‌شود. یکی از استایل‌های جذاب زمستانی دخترانه ست دامن‌های پشمی با پالتو و جوراب‌شلواری‌های ضخیم است. پوشیدن چکمه یا انواع بوت استایل کژوال را کامل‌تر می‌کند.

جمع‌بندی

باتوجه‌به باز بودن دست شما در استفاده از آیتم‌های مختلف، به‌راحتی می‌توانید از انواع لباس برای ست کردن استایل کژوال دخترانه استفاده کنید. در انواع استایل دخترانه استایل کژوال طرف‌داران زیادی دارد و داشتن حس راحتی در طول روز از مزیت‌های خوب آن است. در سبک کژوال می‌توانید لباسی که به شما راحتی بیشتری را می‌دهد، بپوشید و حس خوبی داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه زینا استایلیش انواع شلوار جین، شومیز و ست‌های کت‌وشلوار زنانه را باکیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید. زینا استایلیش به شما دررابطه‌با انتخاب استایل شخصی‌تان مشاوره می‌دهد و گزینه‌های خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *