مجله مد و فشن

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

چطور کمرباریک دیده شویم

همه افراد اندامی ساعت شنی شکل ندارند، اندامی که در آن قوس کمر بیشتر به چشم خورده و جذابیت بیشتری به فرد می‌بخشد. اما این بدین معنا نیست که شما نمی‌توانید همانند آن‌ها جذاب دیده شوید. با دانستن «چطور لباس پوشیدن» هر شخصی با هر اندامی می‌تواند موجب شود استایل چشمگیر و شیکی داشته باشد. برای اینکه بدانید چطور می‌توانید کمرباریک دیده شوید این مقاله را دنبال کنید و لباس‌هایتان را بر اساس آن استایل کنید.

10 لباسی که کمر را باریک نشان میدهد

1.      بلوز پپلومی

بلوزهای پپلومی مدلی هستند که در بالاتنه نسبتا جذب بدن ایستاده و پایین‌تر از کمر حالت کلوش به خود می‌گیرد. این حالت موجب می‌شود ناخوادگاه کمر شما نسبت به سایر نقاط بدنتان باریک‌تر دیده شود. همچنین این مدل بلوز می‌تواند در ناحیه باسن نیز شما را برجسته‌تر نمایان کرده و موجب شود اندام متناسب‌تری داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که این مدل لباس برای افرادی که می‌خواهند باسنشان کوچک‌تر دیده بشود اصلا توصیه نمی‌شود.

تاپ پپلوم

2.      دامن پفی

از آنجایی که دامن‌های پفی به اندام نمی‌چسبند و از ناحیه کمر به بعد پف می‌کنند موجب می‌شوند کمر شما باریک‌تر نسبت به پایین‌تنه ظاهر شود. دامن‌های پفی برای افرادی که پایین‌تنه باریکی دارند نیز مناسب است چرا که فرم بیشتری به اندام می‌بخشد و موجب می‌شود اندام شما برجسته‌تر دیده شود. بهتر است با این مدل دامن‌ها یک شومیز سفید ساده یا اندامی بپوشید تا بالا تنه شما نیز باریک‌تر دیده شود.

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

3.      دامن فاق بلند

هر چه دامن شما فاق بلندتری داشته باشد تصویری باریک‌تر از اندام شما نمایش می‌دهد. این مدل دامن برای افرادی که اندام پُرتری دارند مناسب‌تر است چرا که برجستگی اندام را نمایان کرده و موجب می‌شود کمر باریک‌تر دیده شود.

دامن فاق بلند

4.      پیراهن کمردار

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی که درشت اندام هستند این است که پیراهنی گشاد بر تن کنند که در ناحیه کمر باریک می‌شود یا یک کمربند دارد. این مدل پیراهن موجب می‌شود در ناحیه‌ای که کمربند بسته می‌شود یک وقفه ایجاد شود و خط میان بالاتنه و پایین تنه مشخص شده و در نهایت اندام متوازن‌تر دیده شود.

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

5.      شلوار پارچه ای فاق بلند

همانند دامن‌ها، شلوارهای فاق بلند نیز انتخاب خوبی برای باریک نشان دادن کمر هستند. این مدل شلوارها ناحیه کمر را به خوبی پوشانده و جمع و جور نشان می‌دهد. در بین شلوارهای پارچه‌ای نیز مدل‌های مختلفی از شلوار فاق بلند را می‌توانید بیابید که بهتر است با توجه به اندامتان آن را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بلندقدتر نیز دیده شوید و کفش پاشنه دار به پا می‌کنید، شلوار گشاد و بلند را انتخاب کنید که هم پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهد هم کمرتان را باریک‌تر نمایش دهد.

شلوار فاق بلند پارچه ای

6.      شلوار جین فاق بلند

شلوار جین‌های فاق بلند هم یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار هستند که هر فردی با هر اندامی می‌تواند از آن استفاده کرده و استایلی زیبا برای خود ایجاد کند. در نظر داشته باشید برای اینکه با شلوار فاق بلند اندام زیباتری داشته باشید بهتر است از بلوز کوتاه یا شومیز گره زده استفاده کنید و ترجیحا لباسی که برای بالاتنه انتخاب می‌کنید به روی کمر شلوار قرار نگیرد. شلوارهای مام استایل می‌توانند انتخاب خوبی برایتان باشند.

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

7.      جامپسوت

جامپسوت‌ها بسیار کلاسیک و شیک هستند و در بسیاری از مراسم چه رسمی چه غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جامپسوت‌ها به خوبی در هر اندامی می‌نشینند و در مدل‌های متنوعی نیز موجودند. برای اینکه با جامپسوت یا اورال کمرتان باریک‌تر دیده شود بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که کمربند دارند یا اگر یکسره است خودتان یک کمربند باریک، ترجیحا با رنگ تیره‌تر از لباس، به روی آن ببندید.

جامپسوت یا اورال

8.      کت بلند با کمربند

کت‌ها و پالتوهای بلند پاییزی را در صورتیکه دکمه آن‌ها بسته بوده و کمربند آن را ببندید خیلی زیبا و جذاب به روی اندام شما می‌نشینند. بسته بودن کت اندام را جمع‌تر نشان دادن و بستن کمربند موجب باریک‌تر دیده شدن کمر می‌شود.

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

9.      کمربند

همانطور که تا به اینجا متوجه شدیم بستن یک کمربند به راحتی می‌تواند استایل شما را تغییر داده و کمر شما را باریک‌تر نشان دهد. بهتر است کمربندهای باریک را برای بستن به روی پیراهن یا شلوار انتخاب کنید و حتما از رنگی تیره‌تر از رنگ لباس استفاده کنید چرا که رنگ‌های تیره به طور کلی ظرافت بیشتری از خود به نمایش گذاشته و موجب می‌شوند ناحیه‌ای که رنگ تیره روی آن قرار می‌گیرد نسبت به سایر نقاط کوچک‌تر دیده شود.

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

10.  پیراهن کلوش

پیراهن کلوش یکی دیگر از لباس‌هایی است که برای افرادی که اندام برجسته‌ای ندارند مناسب است. همانند دامن کلوش و پفی، پیراهن کلوش نیز در بالاتنه تنگ است و از کمر به پایین کلوش می‌شود. همین موجب می‌شود کمر باریک دیده شود و اندام شما زیباتر به چشم بیاید.

چطور کمرباریک دیده شویم؟ این لباس‌ها شما را کمرباریک‌تر نشان می‌دهند

اگر می‌خواهید کمرباریک دیده شوید این لباس‌ها را نپوشید

پیراهن یکسره

پیراهن‌های یکسره که در ناحیه کمرشان کش، کمربند یا هیچگونه برشی ندارند اندام شما را یکدست نشان داده و فضایی برای نشان دادن برجستگی اندام و فرورفتگی کمر در اختیارتان قرار نمی‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید کمرباریک دیده شوید از پوشیدن این مدل لباس‌ها دوری کنید.

بلوزتان را روی شلوار قرار ندهید

وقتی فاصله کمر شلوار یا دامن با لباس بالاتنه دیده نشود ناخودآگاه باریکی کمر نیز دیده نمیشود. بنابراین اگر دوست دارید با شلوار جین یا هر مدل شلوار دیگری کمر باریکی را به نمایش بگذارید بهتر است بلوزتان را روی شلوار نگذارید، آن را در ناحیه کمر گره بزنید یا داخل شلوار قرار دهید.

استایلی شیک داشته باشید

این که بخواهید کدام نقطه از بدنتان لاغرتر یا درشت‌تر دیده شود و چه اندامی را از خودتان به نمایش بگذارید همگی به استایل کردن لباس‌هایتان بستگی دارد. این که بدانید چه رنگ لباسی بپوشید تا لاغرتر دیده شوید یا چه لباسی کمرتان را باریک‌تر نشان می‌دهد به شما کمک خواهد کرد بتوانید همیشه استایلی شیک و متناسب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *