مجله مد و فشن

رنگ‌های ترند پاییز 2021 : 7 رنگ پاییزی دنیای مد

رنگ‌های ترند پاییز 2021

همچنان که به پایان فصل گرم تابستان می‌رسیم و هوا خنک‌تر می‌شود تب و تاب خرید لباس‌های پاییزی نیز بالا می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید لباس هر فصلی رنگ آن است. در حالیکه تابستان 2021 با رنگ‌های پاستلی و ملایم همراه بود، با هم نگاهی به رنگ‌های ترند پاییز 2021 می‌اندازیم تا بدانیم کدام رنگ‌ها را در فصل پیش رو بیشتر خواهیم دید.  

7 رنگ پاییزی سال 2021

1.      آبی تیره

یکی از رنگ‌هایی که شاید بتوان به جرات گفت همیشگی است و فصلی نمی‌شناسد رنگ آبی است. طیف‌های مختلف این رنگ را می‌توانید در فصول مختلف به تن کنید. اما اگر این پاییز می‌خواهید بیشتر با دنیای مد پیش بروید می‌توانید رنگ آبی تیره، که اغلب در جین‌های تیره به چشم می‌خورد، را به استایل خود اضافه کنید.

آبی ملوانی از رنگ‌های ترند پاییز 2021

2.      سبز

اگرچه سبز را نمی‌توان نماینده فصل پاییز دانست چرا که در این فصل برگ‌های سبز به چشم نمی‌خورند اما انتخاب رنگ سبز برای پوشش در فصل پایین نشانه امید و مثبت اندیشی است. به همین دلیل است که امسال رنگ خاصی از طیف رنگ‌های سبز بعنوان یکی از ترندهای رنگ پاییز 2021 انتخاب شده است. رنگی که به نسبت سایر سبزها چشمگیرتر است و بیشتر یک فضای سرسبز و طراوت را به نمایش می‌گذارد. هرچند رنگ سبز لجنی نیز همیشه در این فصل به چشم خورده است و طرفداران بسیاری نیز داشته است اما اگر کمی می‌خواهید منحصر به فردتر عمل کنید سبزی که عمیق‌تر و یونیک‌تر است را برای پوشیدن انتخاب کنید.

سبز قورباغه‌ای رنگ پاییز 2021

3.      قهوه ای سفالی

طیف رنگ‌های قهوه‌ای در فصل پاییز زیاد به چشم می‌خورند چرا که این رنگ، رنگ این فصل است. رنگی که نه تنها گرمای بیشتری به این فصل رنگارنگ می‌بخشد بلکه جذاب و لوکس نیز محسوب می‌شود. بنابراین در کمد لباس‌های فصل پاییزتان حتما باید یک لباس به رنگ قهوه‌ای داشته باشید. اما رنگی که جزو رنگ‌های ترند پاییز 2021 است رنگیست که به آن قهوه‌ای سفالی گفته می‌شود. همانطور که از نامش پیداست، این رنگ قهوه‌ای کمی رنگ نارنجی و قرمز نیز در دل خود دارد که گرما و شادابی بیشتری به آن می‌بخشد.

رنگ‌های ترند پاییز 2021

4.      قرمز شرابی

هیچ فصلی نمی‌توان از زیبایی و چشمگیر بودن رنگ قرمز گذشت. در طیف رنگ‌های پاییزی هم رنگ قرمز بسیار به چشم می‌خورد بنابراین می‌توان قرمز را یک رنگ پاییزی دانست که هیچگاه از مد نمی‌افتد. علاوه بر رنگ قرمز خالص که زیبایی و شادابی بسیاری دارد، در فصل پاییز رنگ قرمز شرابی رنگ متقاوت و خاصی خواهد بود. رنگی که نه به اندازه قرمز تو چشم است و نه تیرگی آن به آلویی می‌رسد. رنگی که تعادل این فصل را در خود نگه داشته و گرمای خاصی به استایل شما می‌دهد.

قرمز بورگاندی یا قرمز شرابی از رنگ‌های ترند پاییز 2021

5.      یاسی

رنگ یاسی را اغلب در فصل بهار می‌بینیم چرا که تداعی کننده رنگ‌های گل‌های بهاری است. اما یکی از رنگ‌های ترند پاییز 2021 رنگ یاسی است. رنگی متفاوت که کمتر در این فصل به چشم می‌خورد اما امسال در بین رنگ‌های دیگر جایی برای خود باز کرده است. یاسی رنگی ملایم، کمرنگ و آرامشبخش است که زیبایی خود را در کنار لباس‌هایی نظیر شلوار جین یا حتی سفید بیشتر نمایان می‌کند. بنابراین می‌توانید یک لباس بافت به این رنگ را با شلوار جین اسکینی ست کنید.

رنگ یاسی برای فصل پاییز

6.      نقره‌ای

رنگ نقره‌ای شاید رنگی باشد که بیشتر در میهمانی‌ها و زمانی که می‌خواهید استایل لوکس‌تر و چشمگیرتری داشته باشید استفاده کنید اما این رنگ به یکی از رنگ‌های ترند پاییز 2021 تبدیل شده است که بیشتر در دامن پلیسه، لباس بافت، اکسسوری‌هایی نظیر کیف و کفش به چشم می‌خورد. بنابراین نگرانی بابت ست کردن آن نخواهید داشت و اگر یک کیف نقره‌ای به دست بگیرید به راحتی می‌توانید با شلوار سفید یا حتی شومیز سفید آن را ست کنید.

رنگ نقره ای برای فصل پاییز

7.      قهوه‌ای شتری

آخرین رنگی که قطعا زیاد در فصل پاییز با آن برخورد خواهید کرد رنگ قهوه‌ای شتری است. یکی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین رنگ‌ها که می‌توانید برای کت یا حتی شلواری که در این فصل به تن می‌کنید انتخاب کنید. این رنگ نیز یک رنگ خنثی محسوب می‌شود که به راحتی با سایر رنگ‌ها، حتی رنگ‌های موجود در این لیست، ست می‌شود. هرچند بهتر است برای اینکه استایل کلاسیک‌تری با این رنگ داشته باشید از رنگ‌های هم خانواده آن استفاده کنید و یک استایل مونوکروم بسازید.

رنگ شتری برای لباس‌های پاییزی

پاییز 2021 را با زینا همراه باشید

جدیدترین لباس‌ها و ترندهای فصل پاییز 2021 را می‌توانید در سایت زینا بیابید. ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار روز درباره ترندها و نحوه استایل کردنشان مطلع شوید و بتوانید همیشه شیک و به روز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *