مجله مد و فشن

استایل پاییزی با دامن : چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

استایل پاییزی با دامن: چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که درباره انتخاب دامن برای استایل پاییزی مردد هستید. با تصور اینکه دامن لباس مناسبی برای فصول سرد سال نیست، بسیاری این لباس زنانه شیک و جذاب را در فصل‌های سرد کنار می‌گذارند. در حالیکه اگر بدانید چه مدل دامنی را چطور می‌توانید در روزهای سرد سال به تن کنید می‌توانید به زیبایی استایل پاییزی با دامن داشته باشید.

10 ایده برای استایل پاییزی با دامن

1.      از دامن مناسب برای فصول سرد استفاده کنید

پیش از هر چیزی لازم است بدانید دامنی که مناسب فصل سرد سال است باید از چه جنسی باشد. بدون شک پوشیدن دامن‌های فصل بهار و تابستان در فصل سرد ایده خوبی نیست، هرچند می‌توان با پوشیدن جورابشلواری ضخیم گرمای بیشتری احساس کنید اما با توجه به سایر لباس‌هایی که به تن می‌کنید، باید دامن مناسب نیز انتخاب کنید.

بهترین جنس دامن‌برای فصل پاییز و زمستان دامن‌های جین، چرمی، پشمی، کتان و جیر هستند. فرقی نمی‌کند کدام مدل دامن را برای این فصل انتخاب می‌کنید، بلند یا کوتاه یا مدل دار، تا زمانیکه دامن انتخابی شما جنس مناسبی داشته باشد راحت می‌توانید آن را با سایر لباس‌هایتان ست کنید. اما در نظر داشته باشید معمولا دامن‌هایی که رنگ تیره‌تری دارند برای فصل پاییز و زمستان مناسب‌ترند. همچنین اگر دوست دارید دامن طرح‌دار انتخاب کنید طرح‌های چهارخونه یا اشکال هندسی می‌توانند انتخاب مناسبی برای این فصل هستند.

استایل پاییزی با دامن: چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

2.      استایل لایه‌ای با دامن

فرقی نمی‌کند دامن را در چه فصلی به تن می‌کنید، این که سایر لباس‌هایتان چیست نکته اصلی این نوع ست کردن خواهد بود. استایل لایه لایه یک استایل مناسب برای فصل پاییز است که می‌تواند دامن را نیز در بر گیرد. بخصوص وقتی هنوز هوا خیلی سرد نشده، می‌توانید دامن‌های زیر زانو یا بلند را با جورابشلواری ضخیم و یک نیم بوت بپوشید و آن را با کت و اورکت ست کنید. اورکت در این استایل برای زمانیست که هوا سرد و گرم می‌شود. شما هم می‌توانید استایل خود را حفظ کنید هم گرم شوید.

استایل پاییزی با دامن: چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

3.      ترکیب دامن بلند با ژاکت

ژاکت چرم یا جین می‌تواند انتخاب خوبی برای فصل پاییز باشد. با توجه به نوع دامنی که می‌خواهید به تن کنید ژاکت خود را انتخاب کنید تا بعنوان لایه گرمابخش استایل پاییزی خود بپوشید. در نظر داشته باشید که آیتم مهم استایل پاییزی با دامن پوشاندن پاها و گرم نگه داشتن آن است. بنابراین به اندازه کوتاهی دامن بهتر است بوت بلند به پا کنید.

استایل پاییزی با دامن: چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

4.      دامن کوتاه و بوت بلند

یکی از انتخاب‌هایی که برای پوشیدن دامن در فصل پاییز دارید، بخصوص برای میهمانی در فضای باز، پوشیدن دامن کوتاه با بوت بلند است. دامن خود را به شکل راسته انتخاب کنید و قد آن تا بالای زانو باشد و آن را با جورابشلواری ضخیم و بوت بلند ست کنید. در این صورت هم می‌توانید استایل شیک مجلسی خود را حفظ کنید هم به اندازه کافی گرم شوید. در این استایل لباسی به تن کنید که قد آن تا روی کمر باشد یا بتوانید آن را داخل دامن قرار دهید.

استایل پاییزی با دامن: چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

5.      دامن و کت

ترکیب کت و دامن یک ترکیب کلاسیک است که هم میتوان بعنوان یک ست از آن استفاده کرد هم دامن بلند را با توجه به جنسی که دارد با یک کت آستردار به تن کنید. اگر دامن بلند به تن میکنید نیم بوت می‌تواند برای این استایل مناسب باشد و در صورتیکه قد دامن تا زیر زانو است بوت بلند و جورابشلواری دو گزینه مهمی هستند که نباید فراموش کنید.

برای این استایل می‌توانید یک بافت یقه اسکی زیر کت بپوشید تا در صورت گرم شدن کت را از تن در آورید و همچنان گرمای کافی برای این فصل را داشته باشید.

استایل پاییزی با دامن: چطور دامن را در فصل سرد بپوشیم؟

جمع بندی

اگر از جمله افرادی هستید که به داشتن استایل‌های خاص علاقه مندید و نگرانید که چطور در فصول سرد استایل‌های متفاوتی داشته باشید، به راحتی می‌توانید دامن را در فصل سرد با لباس‌های مختلف ست کنید و هم استایل خاص داشته باشید هم به خوبی گرمای کافی برای این فصل را برای خود فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *