مجله مد و فشن

استایل بهاری دخترانه

استایل بهاری دخترانه

فصل رنگارنگ بهار نمادی از رنگ‌های شاد و سرزنده است. استفاده از رنگ‌های روشن و گرم در استایل حس خوبی را القا می‌کند. در فصل بهار علاوه بر استفاده از رنگ‌های شاد، از لباس با پارچه و بافت نازک‌تر استفاده می‌شود. استایل بهاری دخترانه یکی از استایل‌های جذاب است که برای پوشیدن لباس دست شما باز است. مانتوهای جلوبسته یا جلوباز و گشاد را می‌توان با شلوارهای طرح‌دار و گل‌دار ست کرد و یک تیپ بهاری دخترانه ایرانی را رقم زد. در ادامه مطلب از زینا استایلیش به بررسی لباس‌ها و استایل‌های بهاری دخترانه می‌پردازیم.

لباس بهاری دخترانه اسپرت

مدل بهاری اسپرت | استایل بهاری دخترانه
شیک ترین استایل بهاری زنانه شاد

نازک و گشاد بودن و همچنین گل‌دار و طرح‌دار بودن، از ویژگی‌های لباس بهاری دخترانه اسپرت است. از دیگر ویژگی‌های استایل بهاری دخترانه و لباس بهاری اسپرت می‌توانیم به رنگ‌های شاد صورتی، خردلی، مرجانی، زرد و نارنجی و… اشاره کنیم. همچنین لباس‌ها به‌صورت مانتوهای کتی‌های کوتاه و بلند، جلوباز و جلوبسته و انواع مدل وست در طرح و رنگ‌های شاد هستند. در تیپ اسپرت می‌توانید از کت‌های بلند همراه با شلوار و کفش‌های کتانی با رنگ‌های شاد استفاده کنید. می‌توانید در انتخاب لباس بهاری دخترانه اسپرت از کت تک جین همراه با شلوار جین یا کتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از پیراهن یا شومیزهای گل‌دار و رنگی زیر کت جین استفاده کنید.

استایل بهاری مردانه

تیپ بهاری مردانه | استایل بهاری دخترانه
جدیدترین استایل بهاری مردانه شیک

در استایل بهاری مردانه مهم‌ترین نکته این است که در انتخاب لباس به جنس آن توجه داشته باشند. لنین، الیاف طبیعی، کتان و پنبه بهترین جنس در لباس بهاری مردانه هستند. همچنین می‌توانند از شلوار و پیراهن با یک یا دو درجه رنگ روشن استفاده کنند. اگر به دنبال یک استایل رسمی بهاری هستید؛ می‌توانید از ست پیراهن چهارخانه با شلوار پارچه‌ای یا ست پلیور با شلوارکتان یا جین استفاده کنید. از دیگر ایده‌های خوب بهاری در استایل بهاری مردانه می‌توانید از تیشرت و پیراهن‌های نیم آستین رنگ روشن ساده یا طرح‌دار استفاده کنید. لایه‌لایه لباس پوشیدن هم در فصل بهار می‌تواند هم یک استایل بهاری دخترانه و هم یک استایل بهاری مردانه باشد.

لباس بهاری زنانه جدید

استایل کت بهاره | استایل بهاری دخترانه
بهترین مدل های کت بهاری دخترانه اسپرت

لباس بهاری زنانه جدید سبک، آزاد و به‌صورت رنگی و طرح‌دار است. رنگ‌های آبی روشن، زرد، صورتی و سبز جلوه زیبا و شادی را به لباس بهاری زنانه می‌دهند. رنگ سفید و همچنین انتخاب شومیز ساده و لباس‌های گل‌دار و طرح‌دار و ست‌شدن آن‌ها با کفش‌های ساده کتانی، ونس و صندل‌های پاشنه‌دار استایل زیبایی را رقم می‌زند. استفاده از رنگ سفید در لباس بهاری زنانه جدید این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی با هر رنگ و اکسسوری آن را ست کنید.

استایل بهاری دخترانه اینستاگرام

مانتو بهاری اسپرت | استایل بهاری دخترانه
زیباترین ست مانتو با شلوار بهاری دخترانه اسپرت

در استایل بهاری دخترانه اینستاگرام می‌توانید انواع استایل‌های کلاسیک، اسپرت، کژوال و رسمی در فصل بهار رقم بزنید. در انتخاب رنگ‌های شاد و لباس با پارچه‌های طرح‌دار دست شما باز است. اگر به دنبال ایده گرفتن هستید می‌توانید بر روی پلتفرم اینستاگرام با سرچ عبارت استایل بهاری جذاب دخترانه به پیج انواع مزون‌ها دسترسی داشته باشید و لباس‌ها و استایل‌های مختلف آن‌ها را ببینید و ایده بگیرید. همچنین می‌توانید انواع تیپ بهاری دخترانه ایرانی که توسط مزون‌های معتبر طراحی شدند را ببینید.

استایل بهاری دخترانه 1402

ست لباس بهاری جذاب | استایل بهاری دخترانه
خاص ترین استایل دخترانه بهاری ایرانی شاد

در استایل بهاری دخترانه 1401 استفاده از انواع ست‌های شومیز و شلوار، کت‌شلوار و تیشرت با انواع شلوار جین در سبک‌های مختلف استفاده شده است. پارچه‌ها سبک، خنک و در رنگ‌های شاد استفاده شدند. در استایل بهاری دخترانه 1402 علاوه بر استفاده از لباس‌های آزاد، راحت، رنگی و شاد می‌توانید از لباس‌هایی که دارای خرج کار هستند استفاده کنید. خرج کار بر روی مانتو های گشاد و کت‌های جین علاوه بر زیبایی جلوه لباس، یک مدل استایل بهاری دخترانه جذاب را رقم می‌زند. استفاده از کت‌های ریشه‌ای و همچنین به‌کاربردن رنگ سال که توسط مؤسسه پنتون تعیین شده است زیبایی استایل بهاری شما را چندین برابر می‌کند.

استایل کژوال دخترانه بهاری

ست بهاری کژوال | استایل بهاری دخترانه
زیباترین استایل دخترانه کژوال بهاری شیک

استایل کژوال دخترانه بهاری یکی از استایل‌هایی است که از هر زرق‌وبرقی به‌دور است. ترند محبوب کژوال به دنبال راحتی و دور از شلوغی و لباس‌های تنگ است. آیتم‌های سبک کژوال دخترانه شامل شومیز و تیشرت، پلیور یا هودی ساده، شلوارکتان یا جین و دامن و پیراهن است. در استایل کژوال دخترانه بهاری استفاده از پیراهن‌های سفید ساده، شلوارهای جین راسته و کفش‌های چرم بدون پاشنه و راحت استفاده می‌شود. همچنین در استایل بهاری دخترانه کژوال از حداقل اکسسوری استفاده می‌شود.

انواع استایل کژوال دخترانه بهاری

باتوجه‌به آیتم‌های گفته شده در بالا به راحتی می‌توانید استایل‌های شیک، خاص و جذاب دخترانه بهاری رقم بزنید. استایل‌های کژوال بهاری عبارت‌اند از:

  • ست تیشرت ساده سفید با شلوارکتانی و جین یا دامن به همراه صندل‌های بدون پاشنه
  • ست تاپ یا شومیز طرح‌دار با شلوار جین به همراه انواع کفش‌های اسپرت، کتانی و بدون پاشنه
  • ست پیراهن بلند با کفش‌های کتانی و اسپرت همراه با کت و اکسسوری کمربند

لباس بهاری دخترانه نوجوان

لباس بهاری سبز | استایل بهاری دخترانه
استایل کت دخترانه بهاری رنگ سبز

در لباس بهاری بچه گانه به دلیل حساس‌بودن پوست بچه‌ها، بیشتر از پارچه با جنس تریکو استفاده می‌شود. پارچه تریکو استفاده شده می‌تواند ساده و رنگی یا به‌صورت طرح‌دار و رنگی باشد. انواع بلوز و شلوار، پیراهن‌های کوتاه و بلوز و دامن ست‌های لباس بهاری بچه گانه هستند. در لباس بهاری دخترانه نوجوان دست شما برای استفاده از ترکیب رنگ‌ها و استایل‌های رنگارنگ بیشتر باز است. ست‌های هودی با شلوار جین یا تیشرت‌های سفید با انواع شلوارهای اسلش و جین گزینه مناسبی برای لباس بهاری دخترانه نوجوان هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با استایل بهاری دخترانه و انواع دیگر استایل‌های بهاری آشنا کردیم. فصل پویا و رنگی بهار کمک می‌کند تا در این فصل به سراغ رنگ‌های شاد و لباس‌های لایه‌لایه خنک و کمی گشاد برویم. طرح‌های گل‌گلی و رنگ‌های شاد به زیباتر و خاص‌تر شدن استایل کمک می‌کنند. در فروشگاه اینترنتی زینا می‌توانید به شیک‌ترین و جدیدترین لباس‌های بهاری دخترانه دسترسی داشته باشید. با ثبت سفارش در وب‌سایت زینا یک خرید مطمئن و دلچسب را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *