مجله مد و فشن

استایل اسپرت دخترانه

استایل اسپرت دخترانه

امروزه در میان تیپ‌ها و استایل‌های مختلف، استایل اسپرت دخترانه از استایل‌های پرطرفدار است. علت این محبوبیت و مورد استقبال قرار گرفتن استایل اسپرت راحتی و سادگی این تیپ است. افراد مختلف از استایل و تیپ اسپرت در مهمانی‌ها، خرید، تفریح و پوشش روزمره استفاده می‌کنند. امروزه بیشتر دختران برای رفتن به دانشگاه و حتی سر کار ترجیح می‌دهند یک استایل اسپرت دخترانه داشته باشند. اما توجه داشته باشید که نکته مهم برای داشتن یک استایل اسپرت رعایت کردن اصول ست کردن با انواع لباس است. رعایت کردن و شناخت این اصول هنگام انتخاب لباس برای استایل اسپرت به شما کمک می‌کند تا ظاهر و استایل جذاب‌تری داشته باشید. نکته جالب و قابل توجه در این است که گاهی افراد فکر می‌کنند استایل اسپرت فقط پوشیدن هودی، شلوار و کتانی است. اما در اصل یک استایل و تیپ اسپرت بسیار فراتر و متنوع تر از این‌ موارد است.

استایل اسپرت چیست؟ 

شومیز شلوار اسپرت | استایل اسپرت دخترانه
جدیدترین ست شومیز شلوار دخترانه اسپرت

منظور از استایل اسپرت یعنی ست کردن و استفاده از لباس‌های ساده و راحتی که به هیچ عنوان رسمی و تجملاتی نیستند. معمولا در یک استایل اسپرت دخترانه از آیتم‌هایی مانند انواع کت یا شلوار جین، پیراهن‌های چهارخانه، لباس‌های اورسایز و راحت، انواع هودی و سویشرت، انواع شلوارهای گشاد یا 6 جیب و … استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای داشتن یک استایل اسپرت از انواع کتانی نیز استفاده کنید. از پرطرف‌دارترین طیف‌های رنگی کتانی، کتانی‌های سفید و مشکی در یک استایل اسپرت بیشتر استفاده می‌شود. البته با صندل و کفش پاشنه بلند هم می‌توانید تیپ و استایل اسپرت داشته باشید.

چگونه تیپ اسپرت داشته باشیم؟

هودی و شلوار اسپرت | استایل اسپرت دخترانه
بهترین ست هودی و شلوار دخترانه با رنگ های روشن

تیپ و استایل اسپرت از آنجایی که بسیار راحت و ساده است احتیاجی به فکر کردن و صرف وقت زیادی ندارد. شما به راحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاه با دانستن اصول و آیتم‌های اسپرت یک استایل اسپرت دخترانه بسیار شیک داشته باشید. به عنوان مثال برای رفتن به یک دورهمی ساده شما می‌توانید با یک شلوار جین زاپ‌دار در کنار یک تیشرت، ست اسپرت شیکی را داشته باشید. شلوار جین و تیشرت از لباس‌هایی است که در کمد همه پیدا می‌شود و به راحتی با همین دو آیتم معمولی و ساده می‌توانید یک استایل اسپرت ساده و در عین حال شیک داشته باشید. در کنار این دو آیتم می‌توانید با انتخاب و پوشیدن یک جفت کفش کتانی سفید یا مشکی استایل خودتان را کامل کنید.

بهترین مدل‌های تیپ اسپرت دخترانه

ست اسپرت جذاب دخترانه | استایل اسپرت دخترانه
شیک ترین استایل اسپرت تابستانی دخترانه

توجه داشته باشید که در یک استایل اسپرت بیشترین تاکید بر روی رنگ،‌ طرح و متناسب بودن با دیگر آیتم‌ها است. سعی کنید برای داشتن یک استایل اسپرت از لباس‌هایی با جنس خشک و غیرانعطاف‌پذیر دوری کنید و استفاده نکنید. حتی می‌توانید با انتخاب یک شومیز گل‌دار و ساده نگه‌ داشتن مابقی استایلتان، تیپ اسپرت داشته باشید. همچنین با استفاده از آیتم‌هایی مانند دستمال گردن و یا گردنبندهای چوکر و گردنبند رو لباسی می‌توانید استایل اسپرت دخترانه خودتان را کامل کنید. اگر قصد دارید در مکانی رسمی یک تیپ اسپرت داشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از کت تک و کفش پاشنه بلند است. در داشتن یک تیپ و استایل اسپرت از لباس‌ها و پیراهن‌های بلند استفاده نمی‌شود. به همین دلیل بهتر است از شلوارهای مختلف و یا گاهی دامن استفاده کنید. البته از خاص‌ترین گزینه‌ها برای داشتن یک تیپ اسپرت استفاده از پیراهن‌های سرهمی است.

تیپ اسپرت با هودی و لباس اورسایز

هودی اسپرت دخترانه | استایل اسپرت دخترانه
شیک ترین تیپ اسپرن دخترانه هودی با شلوار

این روزها استفاده از لباس‌های اورسایز و هودی طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. و از محبوب‌ترین لباس‌های اسپرت محسوب می‌شوند. برای داشتن یک تیپ اسپرت متفاوت می‌توانید از هودی استفاده کنید. برای داشتن یک استایل اسپرت دخترانه شما می‌توانید هودی را با شلوار جین، شلوار مام استایل و یا لگینگ بپوشید. اگر انتخاب شما لگینگ و یا شلوار جین مشکی باشد، گزینه مناسب برای تکمیل استایل اسپرت شما استفاده از کتانی سفید است. همچنین با استفاده از لباس‌های چهارخانه اورسایز و شلوار جین در کنار کتانی سفید، مشکی و یا قرمز استایلی اسپرت و شیک داشته باشید.

استایل اسپرت دخترانه ارتشی

در انتخاب یک استایل اسپرت دخترانه خودتان را به هیچ عنوان محدود به لباس‌های ورزشی نکنید. برای داشتن تیپ اسپرت می‌توانید از آیتم‌های دیگری مانند انواع لباس‌های ارتشی نیز استفاده کنید. برای نمونه شما می‌توانید از یک تیشرت و یا کت ارتشی و شلوار جین استفاده کنید. علاوه بر این در کنار انتخاب یک لباس ارتشی می‌توانید با استفاده از یک کلاه و کفش اسنیکر مشکی یک استایل اسپرت ‌دخترانه خاص و متفاوت داشته باشید. در این نوع تیپ اسپرت در کنار ساده بودن از انواع آیتم‌های اسپرت استفاده شده است. البته توجه داشته باشید که استایل اسپرت ارتشی بیشتر در میان نوجوانان طرف‌دار دارد.

استایل اسپرت دخترانه با جین

تیپ اسپرت با جین | استایل اسپرت دخترانه
جذاب ترین استایل اسپرت جین دخترانه ایرانی

از پرکاربردترین و محبوب‌ترین آیتم‌ها در یک استایل اسپرت دخترانه لباس‌ها و شلوارهای جین هستند. شما می‌توانید با استفاده از یک تیشرت سفید ساده یا هودی سفید و لباس‌های سرهمی جین یک استایل اسپرت شیک و ترند داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک شلوار جین و بلوز همرنگ و راحت در کنار یک جفت کتونی سفید یک استایل اسپرت راحت داشته باشید. برای یک استایل اسپرت روزمره هم می‌توانید از یک پیراهن چهارخانه اورسایز به همراه شلوار جین استفاده کنید. از دیگر آیتم‌های اسپرت در این دسته کت جین است. شما می‌توانید کت جین را با شلوار اسلش و یا پارچه‌ای مشکی هماهنگ کنید و تیپ اسپرت دخترانه متفاوتی داشته باشید.

انواع استایل اسپرت دخترانه با جین

استایل هایی که دخترخانم‌ها می توانند با لباس و شلوار جین داشته باشند؛ متنوع است. مهمترین نکته در استایل اسپرت دخترانه با انواع لباس جین این است که هنگام استفاده از اکسسوری‌های مناسب استفاده کنند، تا زیبایی استایلشان چندین برابر شود. استایل‌های دخترانه با جین شامل استایل انواع ست شومیز و شلوار جین، ست سارافون جین بلند با نیم‌بوت، ست کت و شلوار جین و ست مانتو یا کت جین با شلوار اسلش است.

تیپ اسپرت دخترانه با چهارخانه

پیراهن چهارخانه اسپرت | استایل اسپرت دخترانه
پیراهن های چهارخانه رنگی جذاب دخترانه اسپرت

امروزه در دنیای مد و لباس شاهد محبوبیت فوق العاده پیراهن‌های چهارخانه در بین مردان و زنان هستیم. پیشنهاد ما به شما این است که حداقل یک پیراهن چهارخانه در کمد لباس‌هایتان داشته باشید. بهتر است از پیراهن‌های چهارخانه بلند و اورسایز برای انواع تیپ‌های اسپرت خود استفاده کنید. حتی کت‌های چهارخانه هم می‌توانند گزینه مناسبی برای یک استایل اسپرت دخترانه باشند. استفاده از کت‌های چهارخانه علاوه بر اسپرت بودن حالتی رسمی نیز به استایل شما می‌بخشد. برای ساخت یک استایل اسپرت می‌توانید با ترکیب بلوز سفید ساده و لگ چرم زنانه و در نهایت یک کت چهارخانه بسیار زیبا استایلی اسپرت و خیره کننده داشته باشید.

سخن پایانی

برای داشتن استایل خاص و خوش تیپ بودن قبل از هر چیزی باید اطلاعاتی درخصوص نحوه ست کردن داشته باشید. از محبوب‌ترین استایل‌ها در بین دختران جوان، استایل اسپرت دخترانه است. استایل اسپرت سن شما را کمتر نشان می‌دهد و می‌تواند نشانگر روحیه قوی شما باشد. برای داشتن یک استایل اسپرت می‌توانید از المان‌ها و آیتم‌های ساده و راحت استفاده کنید. شما می‌توانید برای تهیه هر کدام از این آیتم‌های اسپرت به سایت زینا استایلیش مراجعه کنید. ما در سایت زینا استایلیش بهترین و باکیفیت‌ترین انواع لباس زنانه را برای شما فراهم کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *