مجله مد و فشن

با کفش کالج چی بپوشیم؟ نکاتی برای ست کردن کفش کالج

کفش کالج محبوبیت بسیار زیادی بین افراد مختلف با سلایق متفاوت دارد. پاشنه نداشتن و راحت بودن این کفش‌ها موجب شده تا به کفشی محبوب برای فصل بهار و تابستان، تبدیل شود. هرچند در فصول سرد سال نیز افرادی هستند که در صورت بارانی نبودن هوا همچنان کالج را برای بیرون رفتن از خانه انتخاب می‌کنند. اما همانند هر لباس دیگری، برای استایل کردن کفش کالج نیز قوانین متفاوتی وجود دارد. این کفش با برخی لباس‌ها زیباتر دیده شده و در برخی مواقع مناسب پوشیدن نیست. در این مقاله زینا به شما در انتخاب لباسی که می‌خواهید همراه با این مدل کفش بپوشید کمک می‌کند.

کفش کالج را با چه چیزهایی ست کنیم؟

1.      شلوار جین اسکینی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن با کفش کالج، شلوار جین اسکینی است. این مدل شلوار پاهای شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای هر فردی مناسب میسازد. ترکیب کفش کالج و شلوار جین اسکینی یک استایل مناسب برای رفتن به سر کار و گردش‌های روزمره است.

2.      شلوار راسته پارچه‌ای

شلوار پارچه‌ای راسته یکی از مدل‌هایی است که استایل شما را بسیار رسمی و شیک میسازد. اما در نظر بگیرید که سایز قد شلوار نباید خیلی بلند باشد بلکه شلوار تا بالا یا نهایت روی مچ پا قرار بگیرد تا کفش فضا برای نمایش خود داشته باشد. برای اینکه در مراسمی رسمی با کفش کالج حضور پیدا کنید بهتر است آن را با چنین شلواری ست کنید.

خرید شومیز مجلسی

بهترین شومیز های سفید مجلسی
ست کردن شلوار پارچه ای مشکی با کفش کالج کرم
ست کردن شلوار پارچه ای مشکی با کفش کالج کرم

3.      شلوار مام استایل

تا زمانیکه شلوار مام استایل شما خیلی گشاد نباشد، ست کردن آن با کفش کالج انتخاب خوبی خواهد بود. برای اینکه در این استایل پاهایتان بلندتر دیده شود کفش‌های کالج نوک تیز می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

ست کردن کفش کالج با شلوار مام استایل
ست کردن کفش کالج با شلوار مام استایل

4.      شلوار جین راسته

شلوارهای جین راسته از جمله انواع شلوار جین هستند که شاید بتوان به راحتی گفت بیش از سایر مدل‌های جین مورد استفاده قرار می‌گیرد. جین‌های راسته جذب بدن نیستند و همین موجب می‌شود خیلی‌ها احساس راحتی بیشتری حین پوشیدنشان داشته باشند. در عین حال قد این مدل شلوارها اغلب کوتاه و بالای مچ پا است که فضای کافی برای نمایان کردن کفش باقی می‌گذارد. بنابراین برای پوشیدن شلوار جین راسته با کفش کالج حتما به قد شلوار دقت داشته باشید.

5.      دامن یا پیراهن کوتاه

دامن‌های کوتاه یکی از انواع مدل دامن هستند که قد آن‌ها بالای زانو قرار می‌گیرد. این مدل دامن‌ها برای پوشیدن با کفش کالج مناسب هستند. بخصوص اگر قد نسبتا کوتاهی دارید، نمایان شدن پاهایتان موجب می‌شود قد شما بلندتر به نظر برسد.

کفش کالج را با این اقلام نپوشید

همانطور که کفش کالج با برخی شلوارها و دامن‌ها بسیار زیبا و جذاب می‌شود، توصیه می‌شود برخی مدل‌های شلوار یا دامن را با کفش کالج نپوشید.

1.      شلوار جین دمپا گشاد

شلوارهای جین دمپا گشاد، از بالا گشاد یا بوت کات چون قد بلندی دارند و زیباییشان را مدیون این بلند بودنشان هستند با کفش‌های کالج زیبا نخواهند شد چرا که پوشیدن کفش کالج با این مدل شلوارها موجب می‌شود کفش اصلا دیده نشود. بهتر است این شلوارها را با کفش‌هایی که پاشنه دارند ست کنید.

2.      دامن یا پیراهن میدی (قد متوسط)

دامن‌هایی که نه بلند هستند نه کوتاه و قد پایتان را در نقطه وسط قطع می‌کنند مناسب پوشیدن با کفش کالج نیستند. ست کردن این مدل دامن با کفش کالج موجب می‌شود قد شما کوتاهتر دیده شود. کفش‌های اسپورت یا کتونی را می‌توانید در چنین مواقعی جایگزین کفش‌های کالج کنید.

3.      دامن یا پیراهن ماکسی

دامن‌های ماکسی یا بلند از آنجایی که اندام شما را کامل پوشش داده و هیچ قسمتی از پایتان نمایان نمی‌شود مناسب پوشیدن با کفش کالج نیستند. ست کردن این دو با هم موجب می‌شود شلخته و نامرتب به نظر برسید. اگر تصمیم دارید کفش تخت بپوشید، کفش اسپورت، ونس و کفش ورزشی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این لباس‌ها را با کفش کالج نپوشید

ست بخرید

اگر تصمیم به خرید کفش کالج دارید و هنوز نمی‌دانید چه مدل شلوار یا دامنی مناسب ست کردن با آن است، زینا در بخش لباس‌های ست خود انواع شلوار و کفش را با هم استایل کرده و به صورت ست برای فروش قرار داده است تا استایل کردن برای شما راحت‌تر شده و با اطمینان بیشتری بتوانید لباس‌ بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *