مجله مد و فشن

بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه

بافت زنانه شیک | بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه

بافت و پلیور زنانه یکی از آیتم‌های شیکی است که فصل پاییز و زمستان را جذاب‌تر می‌کند. در هنگام خرید مدل‌ های بافت و پلیور زنانه توجه به جنس و مدل بافت یکی از مهم‌ترین عوامل خرید است. شما می‌توانید با انتخاب بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه و ژاکت بافتنی زنانه یک استایل کژوال و یا کلاسیک زمستانه داشته باشید. مدل‌های بسیار متنوعی برای بافت گپ زنانه در بازار وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها باتوجه‌به سلیقه‌ و نوع استایلتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه از زینا استایلیش به بررسی انواع مدل‌های بافت زنانه می‌پردازیم.

بلوز بافت زنانه ترک

بافت های زنانه ترک | بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه
بهترین استایل های زنانه با بافت های زنانه ترک جدید

یکی از مشهورترین مدل های بافت و پلیور زنانه موجود در بازار را می‌توان بلوز بافت زنانه ترک دانست. به‌طورکلی کشور ترکیه در دنیای لباس با تولید بافت و پلیور زنانه با بهترین کیفیت توانسته از رقیبان اروپایی پیشی بگیرد. همین امر موجب شده است تا بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه، ترک باشند. زیبایی و خاص بودن مدل‌های بافت زنانه ترک باعث شده است تا این مدل‌ها از پرطرف‌دارترین مدل‌های بافت در بازار باشند.

ژاکت بافتنی زنانه

بافت و پلیور زنانه مدل‌های متنوعی دارد که با جنس‌های متفاوت تهیه و تولید می‌شوند. یکی از بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه که طرف‌داران بسیاری دارد، ژاکت بافتنی زنانه است. ژاکت بافتنی به شما در ساخت یک استایل پاییزی و زمستانی شیک کمک زیادی می‌کند. مدل های بافت و پلیور زنانه هم دست‌بافت هستند و هم ماشین بافت که هرکدام زیبایی و مزیت‌های خاص خودشان را دارند. اما به‌طورکلی بافت‌های دست‌باف ارزش بیشتری دارند و همین موجب شده است تا قیمتی به نسبت بالاتر از مدل‌های ماشینی داشته باشند.

بلوز بافت زنانه

ست بلوز بافت با کلاه  | بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه
شیک ترین ست های بلوز بافت زنانه با کلاه و شال گردن

انتخاب بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه موجود در بازار به علت تنوع بالایی که بافت و پلیور زنانه دارد یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها است. برای انتخاب از میان مدل های بافت و پلیور زنانه و اینکه کدام یک مناسب استایل شما است، بهتر است با انواع بلوز بافت زنانه آشنا شوید. یکی از پرطرف‌دارترین بافت‌های زنانه را می‌توان بافت یقه ‌اسکی دانست که به‌تنهایی می‌تواند استایل شیک پاییزی و زمستانی شما را بسازد. بافت یقه ‌اسکی مدل‌های مختلفی از جمله: یقه ‌اسکی نیم‌تنه، یقه ‌اسکی ریزبافت، یقه‌ اسکی بلند و… دارد که برای انتخاب بهترین مدل باید به نوع اندام و استایلتان توجه داشته باشید.

مدل بافت گپ زنانه

یکی از بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه مناسب برای استایل‌های فصل سرد، لباس‌های گپ هستند. مدل بافت گپ زنانه به دلیل جنس سبک و گرمی که دارند از اولین گزینه‌ها برای فصل پاییز و زمستان محسوب می‌شوند. مدل های بافت و پلیور زنانه گپ در عین زیبایی جنسی بسیار خاص دارند که همین امر سبب محبوبیت این مدل بافت‌ها شده است. شما می‌توانید بافت و پلیور زنانه گپ را به‌تنهایی و یا با آیتم‌های دیگری مانند پالتو، انواع شلوارهای جین و پافر شیک ست کنید و استایل خاص و جذابی داشته باشید. انتخاب آیتم‌های مناسب با لباس‌های گپ می‌تواند تأثیر بسیاری در شیک‌بودن و خاص بودن تیپ و استایل شما داشته باشد.

ژاکت زنانه مجلسی

بافت و پلیور زنانه | بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه
خاص ترین استایل ها با پلیور و بافت زنانه مجلسی

یکی دیگر از بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه، ژاکت زنانه مجلسی است که انتخاب مناسبی برای ابتدای فصل بهار است. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های بافت و پلیور زنانه و ژاکت‌ بافتنی زنانه این است که جلوباز هستند و به‌آسانی می‌توان در هرزمان آن‌ها را پوشید. این مدل های بافت و پلیور زنانه را می‌توانید به‌راحتی بر روی انواع مانتوها و لباس‌های مجلسی بپوشید و استایلی خاص بسازید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که ژاکت زنانه مجلسی که انتخاب می‌کنید با مدل مانتو و رنگ آن کاملاً هماهنگ و در یک طیف رنگی باشند. استفاده از یک ژاکت زنانه به همراه شومیز و شلوار پارچه‌ای مام فیت و تکمیل آن با کفش‌های پاشنه‌بلند، استایلی رسمی و شیک برای شما می‌سازد.

ژاکت زنانه بافتنی

ژاکت زنانه بافتنی یکی از انواع بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه است که در دسته لباس‌های مخصوص زمستان قرار می‌گیرد. در انتخاب بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه توجه به نوع بافت لباس اهمیت بسیار زیادی در ظاهر تیپ و استایل شما دارد. هر چه نوع بافت و پلیور زنانه ریزتر باشد، ژاکت زنانه بافتنی وزن کمتری دارد و سبک‌تر است و در مقابل شما را کمتر گرم می‌کند. اما اگر نوع بافت لباس درشت‌تر باشد، وزن بیشتری خواهد داشت و باتوجه‌به جنس آن شما را گرم‌تر نگه می‌دارد.

ژاکت بافتنی زنانه سایز بزرگ

ژاکت زنانه بافتنی | بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه
جذاب ترین ژاکت های زنانه بافتنی دکمه دار جدید

از بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه، ژاکت بافتنی زنانه سایز بزرگ یا اورسایز یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای استایل‌های زمستانی است. ترکیب بافت و پلیور زنانه اورسایز همراه با یک شومیز ساده آستین‌بلند به‌نحوی‌که لبه‌های یقه و مچی آستین لباس و حتی پایین پیراهن از پلیور بیرون باشد، استایلی شیک و تیپی خاص به شما می‌دهد. البته بافت‌های اورسایز به‌تنهایی به‌اندازه کافی جذاب و منحصربه‌فرد هستند؛ اما به این روش ست‌کردن آن‌ها استایل شما را خاص‌تر می‌کند.

پلیور بافتنی زنانه

پلیور بافتنی زنانه و ژاکت زنانه از بهترین مدل‌ های بافت و پلیور زنانه هستند که با استفاده از الیاف‌ها و جنس‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند. عامل اصلی تأثیرگذار در میزان‌گرم نگه داشتن و راحتی بافت و پلیور زنانه، جنس آن است. معمولا اکثر پلیورهای زنانه را از جنس نخ پنبه، پشم و کشمیر تولید می‌کنند. یکی از پرطرف‌دارترین جنس‌های بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه، پلیور پشمی است که خیلی بیشتر از جنس‌های دیگر شما را گرم نگه می‌دارد و به‌طورکلی گرم‌ترین نوع پلیور بافتنی را می‌توان پلیور پشمی دانست.

لباس گرم زنانه

بافت های گرن زنانه شیک | بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه
جدیدترین لباس های گرم زنانه رنگ شاد 1402

در فصل پاییز و زمستان یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها در تیپ و استایل، استفاده از مدل‌های لباس گرم زنانه است. انتخاب بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه انتخاب سخت و چالش برانگیزی است. شما می‌توانید با انتخاب یک مدل خاص از میان بافت‌های متنوع مانند ژاکت بافتنی زنانه استایلی جذاب و شیک داشته باشید. البته باید توجه کنید که نوع بافتی که انتخاب می‌کنید کدام است. انتخاب یک مدل از لباس‌های بافت پشمی و ابریشمی به همراه یک شلوار جین  مشکی و یا آبی یک استایل شیک زمستانی به شما می‌دهد که می‌توانید با استفاده از یک ست کلاه و شال‌گردن آن را تکمیل کنید.

جمع‌بندی

در فصل پاییز و زمستان انواع مدل های بافت گپ زنانه و ژاکت بافتنی زنانه از آیتم‌های اصلی برای ساخت یک استایل شیک محسوب می‌شوند. شما با انتخاب از میان بهترین مدل های بافت و پلیور زنانه و ست‌کردن آن‌ها با شلوار جین و یا مام فیت مناسب جذابیت استایل زمستانه خود را بیشتر و چشمگیرتر می‌کنید. زینا استایلیش برای شما مجموعه‌ای از خاص‌ترین بافت و پلیور زنانه و انواع شومیزهای زنانه و آیتم‌های مخصوص یک استایل شیک را فراهم کرده است. با خرید از زینا استایل منحصربه‌فرد و شیک خواهید داشت و به زیبایی می‌درخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *